Antakaa vinkkejä

nimeksi

Sekä tytölle että pojalle! Odotamme ensimmäistä ja yli 10-vuotta odotettua lasta.. nimiä on mietitty siis todella pitkään ja menty aikas umpisolmuun. Toisaalta haluaisimme antaa lapselle nimen V-kirjaimella, koska meidän molempien nimet alkavat V:llä! Toisaalta taas mietimme jotain harvinaisempaa.. Ehdottakaa mitä tahansa nimiä, kiitos etukäteen!

10

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pandora

      Mimmi

    • *_*

      TYTÖLLE:

      Valma 12.09.
      Valpuri 01.05.
      Vanamo 03.08.
      Vappu 01.05.
      Varma 23.08.
      Varpu 20.09.
      Vaula 20.09.
      Veera 04.08.
      Vellamo 03.12.
      Venla 02.06.
      Verna 11.04.
      Viena 15.06.
      Vieno 15.06.
      Viivi 02.05.
      Vilhelmiina 26.05.
      Vilja 12.09.
      Vilma 26.05.
      Viola 03.06.
      Virpi 12.11.
      Virva 02.03.
      Virve 02.03.
      Vuokko 02.05
      Valborg 01.05.
      Vendla 02.06.
      Vera 04.08.
      Verna 11.04.
      Veronika 17.08.
      Vesta 16.10.
      Viktoria 22.03.
      Vilhelmina 26.05.
      Viola 03.06.
      Vivan 02.05.
      Viveka 26.06.
      Vivi 02.05.
      Vivian 02.05.

      POJALLE:

      Valdemar 18.04.
      Valentin 14.02.
      Valio 02.10.
      Valo 03.02.
      Valto 18.04.
      Valtteri 29.01.
      Veeti 03.04.
      Veijo 09.01.
      Veikka 09.01.
      Veikko 09.01.
      Veini 21.08.
      Veli 09.01.
      Verneri 17.08.
      Vesa 27.09.
      Vihtori 22.03.
      Vilhelm 06.04.
      Vilho 06.04.
      Vili 06.04.
      Viljami 06.04.
      Viljo 27.01.
      Ville 06.04.
      Vilppu 08.03.
      Visa 22.01.
      Voitto 14.02.
      Väinämö 17.02.
      Väinö 17.02.
      Valter 29.01.
      Verner 17.08.
      Vidar 02.04.
      Viking 19.10.
      Viktor 22.03.
      Vilhelm 06.04.
      Volmar 18.04.
      Volter 29.01.

    • mamma

      Varvara
      Veronika
      Vivian
      Viktoria
      Viktorina
      Viliina
      Viola
      Viveka

      Viktor
      Valeri
      Viking
      Valle
      Vili
      Volmari

      Muita:
      Altti, Okko, Amos, Benjami, Eeli, Elias, Hiski, Ilja, Jiri, Julian, Justus, Luukas, Mirko, Miro,
      Nooa, Nikolai, Petja, Miitri, Tommo, Rene, Sasu, Sebastian, Teo, Max.

      Aada, Anette, Anitra, Alinda, Beda, Elena, Eerika,
      Disa, Ebba, Fanni, Ilse, Jasmiina, Juliaana, Jolanda, Lidia, Maisa, Marisa, Peppina, Pihla, Sarlotta, Stella.

    • veera ja valtteri
      viivi ja vilho
      veronica ja voitto
      vilma ja vesa

      • kaunein nimi!!

        mihin se unohtui?


      • nimi
        kaunein nimi!! kirjoitti:

        mihin se unohtui?

        mutta edelleen ERITTÄIN kaunis!


    • elma

      Noel, Semi, Ronni, Tiitus, Miko, Jooa..

      Ranja, Sonia, Linnea, Mea, Jade, Taika..

      Siinä muutama! Oliko yhtään kivaa??

      • erilaisista nimistä!

        Näistä vaihtoehdoista erityisesti Linnea, Jade ja Taika miellyttivät! Pojan nimi vielä vähän hukassa??


      • elma

        pojalle sitte

        Luka, Tomas, Nikolas, Kasimir, Oliver, Eemi, Petrus, Marius! Oisko noista mikään lähellä??


      • elmalle
        elma kirjoitti:

        pojalle sitte

        Luka, Tomas, Nikolas, Kasimir, Oliver, Eemi, Petrus, Marius! Oisko noista mikään lähellä??

        Nyt taisi löytyä meitä miellyttävä nimi myös pojalle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe