Sairaala, vuodeosastolla olo voi huonontaa sairaan ihmisen terveyttä.

Anonyymi-ap

Joskus joka joutuu terveyskeskuksen ja sielä käymään sairaalassa ja rumppaamaan edestakaisin niin saattaa kunto huonontoa kun on vuodeosastolla, voi tulla iso määrä lääkkeitä joilla enemmän haittaa kuin hyötyä olotilaan.

On vieraassa paikassa, ei ole rauhaa, huoneessa voi olla toinen tai jopa 2 muuta.

Ei pääse omalle pihalle istumaan nyt hyvillä keleillä. Tällä on usein positiivinen vaikutus.

Ei saa terveellistä ruokaa tai sellaista joita voi syödä, tietyt sairaudet vaatiin sosemaisia, keittoja ja muuta jotta energiaa tulee. Vuodeosastoilla ei tule vihanneksia, viinirypäleitä.

Vuodeosastolle sairaana joutuva, heikossa kunnossa oleva ihminen jos ei jaksa sanoa tahtoa niin saattaa jäädä sinne vangiksi kun hoitaja ja lääkäri alkaa höpöttämään vastuistaan! ja kunto vaan heikkenee. Jos ei ole ihmisitä joka auttaa kuljetuksissa jne, kotona, tuo ruokaa kaupasta.

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no, sitten on jo ennestään todella huono kunto ,jos ei terveydenhoitopalvelua kestä.

• Anonyymi

Onneksi pääsen viimeinkin tuohon leikkaukseen jota tässä on yritetty saada työn alle viimeinen vuosi, nyt saadaan uusittua tuo polvi ja reisi / sääriluut vaihdetaan muoviin niin sitä kautta alkaa nuo muut vaivat helpottamaan, toivottavasti on oma huone vaikka taitaa olla täysin turha toivo moinen toive.

• Anonyymi

Laitetaanpa vastaukset kohta kohdalta:

Lääkitys harkitaan huolellisesti jotta se auttaa hoidossa.

Pitää vaan oppia olemaan muiden ihmisten joukossa.

Kunhan paranee niin pääsee sinne omalle pihalle (jos sellainen edes on). Sairaalassakin voi päästä ulkoilemaan, jos kunto sallii sen.

Nimenomaan sairaalassa saa terveellistä ruokaa, poiketen kotioloista jossa on voinut tottua epäterveellisiin ruokatottumuksiin. Ruokakin on monipuolista ja siinä on huomioitu sairauden hoito. Omista ruoka-allergioista ym. voi ilmoittaa ennakkoon osastolle, jolloin saa sellaista ruokaa jota haluaa. Osastolla jokaisella aterialla tulee vihanneksia ja joskus on saatavissa myös hedelmiä välipaloina itse valitsemalla. Viinirypäleet ovat USA:n elokuvamaailman opettama sairaalapotilaan "herkku", jota ei yleensä ole tarjolla (syystä).

Nykyisin hyvin suurella osalla asuinpaikkakuntia on mahdollisuus tilata ruokatavaroita kaupasta toimitettuna suoraan kotiin.

• Anonyymi
      UUSI

Olin sairaalahoidossa ja minulla on oireiden perusteella otsaontelotulehdukseen sopiva. Kipuilu alkoi kuukausi sitten, että silmäkulma kipeentyi ja oire oli pahin kulmakarvojen kohdalla ja siitä oireili otsalle ja takaraivolle. Minulla oli 1980-luvulla useasti poskiontelotulehduksia ja antibiootilla parani. Kysyin kokeita ottaneelta sairaanhoitajalta, että onko minulla otsaontelotulehdus ? Hoitsu vastasi, että ei sellaista ole olemassakaan, ei ole otsaonteloa. Googlelta löytyi sen otsaontelon aiheuttama oire, jos tulehdus napsahtaa. Mikähän lie hoitsun työnkuva, kun olemattomaksi sanoi otsaonteloa?

• Anonyymi
        UUSI

Oksentelin monesti kipujen seuraksena ja laihduin 7kg. kahdessa vìikossa. Pyysin lääkäreiltä abtibioottireseptiä, nutta en saanut. Migreeniksi sanoivat ja ehdottivat särkylääkkeitä. Tänään palasin terkkarista klo: 00.30. Oli muuten tuskainen 9-h, jonka terkkarissa oli. Kotona join vettä ja hetkenpäästä pytylle oksentamaan ihan urakalla, mitä masussa oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2906
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      173
      2898
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2391
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      361
      2162
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1860
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1545
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    9. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      28
      1360
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1342
    Aihe