Kun nämä inhottavat näppylänaamaiset sukurutsamodet saavat poistettua järkeviäkin mielipiteitä, työnantajansa eroavista kylläkin, niin kuinkahan eivät saa näitä pimpankuvia pois täältä?
Ehkäpä ammattitaitonne riittää vain tähän poikkeavien mielipteiden ja lasten jahtaamiseen?
Onhan niitä muitakin hommia tommosille nollille...
Huh huh.
Pillunkuvatrollit?
3
364
Vastaukset
- Anonyymi
Näppylänaamamoderunkut, tehkää jotain muutakin kuin hakkaatte lapaseen niitä kuvia kattellessanne. Hus hus töihin. Vai ettekö pysty nykysurkusuoritustanne parempaan?
Wolt tjsp tarjoaa teille kykyjenne mukaisia duuneja, toki johdettuna.
Vitun runkkiapinat. Kirjoitustyylistä päätellen ap on Salis ja näin vakavasti puhuen yhdyn hänen kommentteihinsa. Tämä Suomi24:n moderointilinja on ala-arvoista ja menee yli järjen. Toisaalta nämä p-kuvaviestit saavat olla täällä, mutta sitten taas esimerkiksi meidän harmiton kakkahuumorimme ja siihen liittyvä sanailu käy tiukan sensuurin läpi. Viime aikoina erityisesti minä olen joutunut moden epäloogisuuden uhriksi.
Tasapuolisuuden nimissä nämä typerät pimperolinkit pitäisi poistaa välittömästi ja antaa kakkahuumorin kukoistaa. Ketä tai mitä se vahingoittaa jos Salis ja Pieris vertailevat päästöjään täällä Huuhaalla?
Tämä moden sekoilu vain karkoittaa kirjoittajia ja itsekin olen pohtinut toista paikkaa kirjoitella, joten jos ette halua Suomi24:n kuolevan pystyyn, poistakaa nuo typerät linkit ja antakaa meidän harmittomien hourujen kirjoitella.
Lienee turha toivo...- Anonyymi
Pieris darling, totta puhut. Huuhaa on huuhaata, sillä selvä. Ehkäpä modepellet saavat flashbackkejä insestiperheensä tekosista.
Olen keskittynyt tiistaisin uimahalleihin. Lue lisää lehdistä.
T: Raks raks Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906