Pillunkuvatrollit?

Anonyymi-ap

Kun nämä inhottavat näppylänaamaiset sukurutsamodet saavat poistettua järkeviäkin mielipiteitä, työnantajansa eroavista kylläkin, niin kuinkahan eivät saa näitä pimpankuvia pois täältä?
Ehkäpä ammattitaitonne riittää vain tähän poikkeavien mielipteiden ja lasten jahtaamiseen?
Onhan niitä muitakin hommia tommosille nollille...

Huh huh.

3

394

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näppylänaamamoderunkut, tehkää jotain muutakin kuin hakkaatte lapaseen niitä kuvia kattellessanne. Hus hus töihin. Vai ettekö pysty nykysurkusuoritustanne parempaan?
      Wolt tjsp tarjoaa teille kykyjenne mukaisia duuneja, toki johdettuna.

Vitun runkkiapinat.

• Kirjoitustyylistä päätellen ap on Salis ja näin vakavasti puhuen yhdyn hänen kommentteihinsa. Tämä Suomi24:n moderointilinja on ala-arvoista ja menee yli järjen. Toisaalta nämä p-kuvaviestit saavat olla täällä, mutta sitten taas esimerkiksi meidän harmiton kakkahuumorimme ja siihen liittyvä sanailu käy tiukan sensuurin läpi. Viime aikoina erityisesti minä olen joutunut moden epäloogisuuden uhriksi.

Tasapuolisuuden nimissä nämä typerät pimperolinkit pitäisi poistaa välittömästi ja antaa kakkahuumorin kukoistaa. Ketä tai mitä se vahingoittaa jos Salis ja Pieris vertailevat päästöjään täällä Huuhaalla?

Tämä moden sekoilu vain karkoittaa kirjoittajia ja itsekin olen pohtinut toista paikkaa kirjoitella, joten jos ette halua Suomi24:n kuolevan pystyyn, poistakaa nuo typerät linkit ja antakaa meidän harmittomien hourujen kirjoitella.

Lienee turha toivo...

• Anonyymi

Pieris darling, totta puhut. Huuhaa on huuhaata, sillä selvä. Ehkäpä modepellet saavat flashbackkejä insestiperheensä tekosista.

Olen keskittynyt tiistaisin uimahalleihin. Lue lisää lehdistä.

T: Raks raks Salis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      777
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      551
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe