Pillunkuvatrollit?

Anonyymi-ap

Kun nämä inhottavat näppylänaamaiset sukurutsamodet saavat poistettua järkeviäkin mielipiteitä, työnantajansa eroavista kylläkin, niin kuinkahan eivät saa näitä pimpankuvia pois täältä?
Ehkäpä ammattitaitonne riittää vain tähän poikkeavien mielipteiden ja lasten jahtaamiseen?
Onhan niitä muitakin hommia tommosille nollille...

Huh huh.

3

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näppylänaamamoderunkut, tehkää jotain muutakin kuin hakkaatte lapaseen niitä kuvia kattellessanne. Hus hus töihin. Vai ettekö pysty nykysurkusuoritustanne parempaan?
      Wolt tjsp tarjoaa teille kykyjenne mukaisia duuneja, toki johdettuna.

Vitun runkkiapinat.

• Kirjoitustyylistä päätellen ap on Salis ja näin vakavasti puhuen yhdyn hänen kommentteihinsa. Tämä Suomi24:n moderointilinja on ala-arvoista ja menee yli järjen. Toisaalta nämä p-kuvaviestit saavat olla täällä, mutta sitten taas esimerkiksi meidän harmiton kakkahuumorimme ja siihen liittyvä sanailu käy tiukan sensuurin läpi. Viime aikoina erityisesti minä olen joutunut moden epäloogisuuden uhriksi.

Tasapuolisuuden nimissä nämä typerät pimperolinkit pitäisi poistaa välittömästi ja antaa kakkahuumorin kukoistaa. Ketä tai mitä se vahingoittaa jos Salis ja Pieris vertailevat päästöjään täällä Huuhaalla?

Tämä moden sekoilu vain karkoittaa kirjoittajia ja itsekin olen pohtinut toista paikkaa kirjoitella, joten jos ette halua Suomi24:n kuolevan pystyyn, poistakaa nuo typerät linkit ja antakaa meidän harmittomien hourujen kirjoitella.

Lienee turha toivo...

• Anonyymi

Pieris darling, totta puhut. Huuhaa on huuhaata, sillä selvä. Ehkäpä modepellet saavat flashbackkejä insestiperheensä tekosista.

Olen keskittynyt tiistaisin uimahalleihin. Lue lisää lehdistä.

T: Raks raks Salis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      93
      4079
    2. Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.

Tämä asia ihmetyttää suuresti.
      Maailman menoa
      61
      3359
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      163
      3060
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      70
      3012
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2499
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2316
    7. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      184
      2027
    8. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2024
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      65
      1982
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      95
      1403
    Aihe