Kr. usko 2000 v vanha vs. uususkonto 120 vuotias

Anonyymi-ap

Helluntailaisuus ei ole haarautunut mistään Kristillisestä kirkosta.

Omat lehdet, omat ohjeet kuinka väitellä kasteesta kristittyjen kanssa. omat traktaatit, joiden avulla kristittyjä käännytetään helluntailaiseen uskoon. Muistuttaa enemmän Jehovantodistajien ja Mormonien uskonnollista toimintaa.

39

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      niin se sitten tuli Suomeenkin helluntailaisuus > väkevä eksytys.

      • Anonyymi

        Sellaiset uususkonnot ja uskonlahkot olisivat saaneet pysyä kaikki siellä rapakon takana!

        (Jehovalaisuus,Helluntailaisuus,Mormonintodistamien, Adventintodistaminen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset uususkonnot ja uskonlahkot olisivat saaneet pysyä kaikki siellä rapakon takana!

        (Jehovalaisuus,Helluntailaisuus,Mormonintodistamien, Adventintodistaminen)

        tulivat pian , sen jälkeen , kun Suomessa julistettiin uskonnonvapaus v. 1919 .


    • Anonyymi

      Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      luuliko helluntailainen jonkun salaisen tiedon kommentoivan . . .

      helluntailaisilla itsellään kylläkin niitä SALAISIA , SALASSA tapahtuvia asioita ts. luulevat , että ovat pysyneet salassa , mutta x x x , jne.

    • Anonyymi

      Uudelleen kastettu johtava helluntaipastori Piensoho.
      Huom. Vihitty johtaja.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset luulevat, että herjaamalla peruskristittyjä, lasten kastamista
      ja Kristillisiä kirkkokuntia helluntailaisista tulisi oikeita kristittyjä.

      2. Tim. 3:13

      Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.

      • Anonyymi

        Kerro perkeleen lapsi missä Raamatun kohdassa kerrotaan peruskristitystä joka kastaa vauvansa ?


    • Anonyymi

      ## Kerro perkeleen lapsi ##
      - helluntauskossa huudetaan apuvoimia

      Uudellenkaste kuukuu uususkonnoliseen liittymisrituaaliin. Se on heidän 120 vuotias perinne.

      • Anonyymi

        Helluntailaisuus on kelehurmahenki lahkolaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisuus on kelehurmahenki lahkolaisuutta.

        Mitä sitten?


    • Anonyymi

      Uususkonto on aina parempi kuin perinteininen protestanttisuus.
      Uususkonnollisuus ruokkii kiistoja

      • Anonyymi

        Muutoin ei olisi mitä herjata.

        Olisi tietenkin katolinen kirkko, mutta kuka nyt äitiään herjaisi.


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus syntyi kahden homon yhtymisestä fyysisesti ja hengessä.

    • Anonyymi

      Lahkojen uudestikasteissa Pyhä Henki lähtee pois Kristityksi aikaisemmin kastetusta ihmisestä ja Valkian saatanan henki tulee tilalle ja viskaa ihmisen selälleen lattialle, suusta voi tulla sekavaa molotusta ja vaahtoa.

    • Anonyymi

      Ei kyllä kukaan helluntailainen vakuutu sen huonoudesta lukemalla näitä ilmeisesti alaikäisten vessanseinäkirjoituksia. Surkeeta argumentointia, tuskin edes asiapointteja viesteissä ja ihan kehittymättömien kakaroiden huutelua.

      Tiiviimmin: Säälittävää.

    • Anonyymi

      Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli kovia homoja.

      Joka yhtyy porttoon tulee yhdeksi ruumiiksi (ja lahkoksi) hänen kanssaan.

      Gal.5..."sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...LAHKOT....eivät peri Jumalan valtakuntaa...(Paavali).

    • Anonyymi

      Raamatun kertomukset ovat silloin valetta.

      Siellä kerrotaan se miten Pilatus ei halunnut Jeesuksen tuomitsemalla ottaa Jeesuksen verta päällensä, mutta juutalaiset fariseukset halusivat.

      Historia osoittanut niin tapahtuneen.

    • Anonyymi

      Miksei helluntailaiset kadu oman lahkonsa perustajien syntejä?

      Helluntailaisten kannattaisi mennä peilin eteen ja tunnustaa oman lahkonsa perustajien synnit ja syntivelat.

      3. Moos. 26:39

      Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.

      3. Moos. 26:40

      Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan.

    • Anonyymi

      Pannanko riita kahtia ja Luterilaiset ja Helluntalaiset voisi yhdessä
      perustaa oman lahkon.
      Mulla olis nimikin valmiina:
      HEL-LUT
      Ei muuta kuin leppoisaa yhteiseloa teille kaikille.

      • Anonyymi

        Helluntailaiset eivät ole oikeita kristittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaiset eivät ole oikeita kristittyjä.

        Homppelimiehet perusti helluntailiikkeen. Eivät olleet kristittyjä.


    • Anonyymi

      Murhamies on luterilauisuuden ylin päämies ja opettaja. Luther-säätiö on perustetu kunnioittamaan kansanmurhaajaa ja vaalimaan holokaustin isää.

      • Anonyymi

        Luther oli luostarissa 1500-luvulla elänyt kristitty munkki, joka sai lopetettua aneiden myynnin.

        Se on pelkkää puuhastelua nykyisten Jenkkilahkojen rahastuksen rinnalla.

        Helluntailiikkeen perustajat vietiin vankilaan sodomiasta. Parhami v. 1907 ja Olseni v. 1925.

        Eivät olleet mitään kristittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luther oli luostarissa 1500-luvulla elänyt kristitty munkki, joka sai lopetettua aneiden myynnin.

        Se on pelkkää puuhastelua nykyisten Jenkkilahkojen rahastuksen rinnalla.

        Helluntailiikkeen perustajat vietiin vankilaan sodomiasta. Parhami v. 1907 ja Olseni v. 1925.

        Eivät olleet mitään kristittyjä.

        Juu, sinun Jeesukseen uskovien vainoaminen on pelkkää puuhastelua sen rinnalla, mitä oppi-isäsi Luther teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luther oli luostarissa 1500-luvulla elänyt kristitty munkki, joka sai lopetettua aneiden myynnin.

        Se on pelkkää puuhastelua nykyisten Jenkkilahkojen rahastuksen rinnalla.

        Helluntailiikkeen perustajat vietiin vankilaan sodomiasta. Parhami v. 1907 ja Olseni v. 1925.

        Eivät olleet mitään kristittyjä.

        Näin luterilaisuudessa: kansanmurhaaja=kristitty.
        Jumalan Sana: te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.


    • Anonyymi

      Missä tahansa kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni siellä minä olen heidän keskellään.

      Yksistään kirkot ovat heikompia mutta kun kaksi tai useampi eri kirkko esim. Helluntaikirkko ja Vapaakirkko tekee yhdessä työtä niin alkaa tapahtua. Ihmeitä.

      Jeesus sanoi minulle esim. Kuulevansa Alfa kurssien rukoukset koska koolla on usean eri seurakunnan väkeä.

      Mä uskon ekumenian ainakin pienimuotoisen olevan hyvä asia. Sitä vastaan eräät julistaa sanoen että karismaattiset ja luterilaiset ei sovi yhteen. Mutta kun he saapu Luterilaiseen yhteyteen niin Papitkin Luterilaiset saivat Hengen voitelun ja Alko saarnata Hengessä ja Totuudessa. Oon omin silmin asiaa nähnyt.

      Miksi olet mustasukkainen?

      • Anonyymi

        Ekumenia on luopumista uskosta.


      • Anonyymi

        Eräs Intialainen YouTube video kertoo Matsya inkarnaatiosta, joka oli Luther että tuo alussa pieni kala joka suureni tavattoman suureksi lopulta palaa kalastettuna kalana katoliseen kirkkoon.

        Saa nähdä käykö toteen? Se että kaikki Protestantit ovat kaloja suuria jotka pitää kalastaa takaisin Kirkon yhteyteen. Niin Helluntailaiset kuin Luterilaisetkin.

        Ekumeniassa ollaan siis heikommassa asemassa. Ei tasa-arvoisia vaan kaloja joita kalastetaan.


      • Anonyymi

        Ekumenia on Sanan totuuksien myymistä. Jos ajattelet: 'ei kaste ole tärkeää, kiva olla yhdessä luterilaisen kanssa ja olla hiljaa kasteesta', niin myyskentelet Sanaa.


      • Anonyymi

        Sekin on paljastunut, että ei siellä Azusankadulla mitään kristittyjä asunut.

        Se oli paikallinen punaisten lyhtyjen katu.

        Slummien mustat miehet oli Afrikan orjien perillisiä, joiden kodin uskonto oli noituus ja henkien palvonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on paljastunut, että ei siellä Azusankadulla mitään kristittyjä asunut.

        Se oli paikallinen punaisten lyhtyjen katu.

        Slummien mustat miehet oli Afrikan orjien perillisiä, joiden kodin uskonto oli noituus ja henkien palvonta.

        Ennen pääsevät portot Jumalan valtakuntaan kuin pakkovauvakastetut rienaajat!


    • Anonyymi

      Nokian pappi erehtyi ekumeniaan helluntailaisten kanssa, niin ei aikaakaan kun se Parhamin henki tarttui mieheen kiinni, niin että taisi menettää virkansakin niissä helluntailaisten hurmoshenkien pyörityksessä.

      Kristittyjen kirkkokuntien ei kannata tehdä mitään yhteistyötä Amerikasta tänne tuotujen harhaoppisten uskonlahkojen kanssa, joihin helluntailaisuus kuuluu.

      • Anonyymi

        Suomeen kun tuli ensimmäisiä helluntailaisia 1920-luvulla, niin täällä asuneet hartaat uskovaiset kristityt sanoivat heti, että helluntailaisissa on kristinuskolle vieras henki ja varoittivat niihin telttoihin ja kokouksiin menemästä.


    • Anonyymi

      Ei se Jeesuksen nimen hokeminen takaa, että siellä on mitään Jeesuksia paikalla.

      Kyllä Jeesus tarkoitti maan päällistä aikaa, kun hän tuli mukaan kuvioihin kun muutama apostoli häntä mukaansa pyysivät.

      "Missä tahansa kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni siellä minä olen heidän keskellään."
      --------------------
      Helluntailailaisilta nämä Jeesuksen -nimen hokijat vaikuttaa?

      Matt.7
      21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
      23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

    • Anonyymi

      Luterilaisuudesta pitää erota muuten joutuu vastuuseen homojen vihkimisen rahoituksesta!

    • Anonyymi

      Sodoman ja Gomorran miehillä ja Helluntailliikkeen perustajat Parhami ja Olseni ovat pahemmin kietoutuneet toisiinsa kuin pelkkä normaali konteksti.

      • Anonyymi

        Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä kymmentä synnitöntä ja vanhurskasta ihmistä, vaikka pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia. Helluntailaiset jättävät lapsensakin kastamattomiksi pakanoiksi tähän maailmaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      90
      1821
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1456
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1260
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1039
    5. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    6. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      65
      941
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      936
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      903
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      874
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      817
    Aihe