Mutta tuskin niin käy. Mutta saisit olla rauhassa et joutuisi törmäämään minuun niissä paikoissa missä et ole estänyt mua. Ja sun sukulaisesi ja tuttavasi eivät joutuisi kavahtamaanmua. Minä en joutuisi miettimään mitä olet puhunut minusta niille ja työkavereillesi, kun katsovat halveksien jne. En jaksa sitäkään tai kaikkea muutakaan, nyt tuntuu siltä. Mutta tuskin tämä on kuolemaksi, mutta toivottavasti joku muu en tule menemään vaivojani valittamaan. Turhaan kaikki tunteet ja haaveet.t
Vastaukset 7
- Anonyymi
Halaus ja anteeksipyyntö
- Anonyymi
Olen ollut vihainen enkä halunnut uskoa mitä tapahtuu.
- Anonyymi
Kaikki meistä tekee virheitä.
- Anonyymi
Välitin niin paljon ja petyin niin pahasti
- Anonyymi
Tunteet saivat teistä vallan ja sotki asiat
- Anonyymi
Ei minulta tämmöiset sitten vaikka sama kirjain onkin.
Entäs jos vaan muuttaisit jonnekin muualle, paikkakunnalle missä kukaan ei tunne sinua. Voisit olla melko rauhassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2262271
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521342Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861177- 811006
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 76885
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77757Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750- 40731