Olisi fantastista saada kolmelta mieheltä mulkkua yhtä aikaa pyllyreikään, pimppiin ja suuhun. Minkähän lainen asento pitäisi olla, että kolmella onnistuisi ? Tällaisesta siis haaveilen, mutta onko se mahdollista ? Varmasti tunne olisi mahtava. Miten saada pylly niin liukkaaksi, ettei sinne pano aiheuttaisi kipua ?
Onnistuisiko tällainen ryhmäseksi ?
4
1021
Vastaukset
- Anonyymi
Se onnistuu niin että yksi mies makaa selällään. Sinä ratsastat hänen päällään. Toinen mies työntää kullinsa suuhusi ja kolmas mies työntää takaapäin peräsuoleesi.
Anuksen saat rennoksi harjoitellessa sen kanssa. Hanki ensiksikin laadukasta liukastetta. Toiseksi hanki kaksi anuatappia pieni ja isompi.
Hanki noiden lisäksi myös anaalidildo. Tavallinen dildo ei käy, koska anaalidildossa täytyy olla jokin stoppari, niin ettei se luiskahda perseeseen sisälle.
Ensiksi dormeta oerse kunnolla liukasteella märäksi. Sen jälkeen työnnä pieni tappi sisään ja tee päivän askareita parin tunnin ajan. Sen jälkeen vaihda isompaan tappiin ja jarka päivän töitä.
Illalla harjoittele dildolla itseksesi ja masturboi omasn tahtiin. Tee tuota joka päivä ainakin viikon ajan. Muista myös lisätä liukastetta, erityisesti dildoleikkien aikana.- Anonyymi
Hyvät ohjeet!
Tuohon ei ole juuri lisättävää.
Hienosäätöä voit itse tehdä sillä tavalla kuin se sinulle parhaiten sopii.
- Anonyymi
Kyllä se olisi mahdollista ja voisin tulla kolmanneksi. Mistäpäin olet ja ikää, kokoa,ym. Nautitaan sitten ja saat tyydytyksen.
Voin sanoa, että se on upeaa. Mutta lisäisin vielä kokeiluun kaksi kullia pilluun. Se on ihan parasta. Niin kiimasta. Olisin mielelläni mukana… vaikka neljäntenä 😉
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176150
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563320
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342510Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452390Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232109Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381590
- 1891478