Jäykkänä? Kannattaa varoa ettei metsästäjä tuu ja tirskauta halulikolla niskaan kun ihailet porkkaanaasi.
Pupu onko porkkanasi
52
308
Vastaukset
Mitä sulla on pupua vastaan? Oletko kateellinen, kun hänellä on Prinsessa?
- Anonyymi
Ite oot :D
- Anonyymi
Kirjotit varmaa tän alotuksen :D
- Anonyymi
eikö sun pitänyt mennä jo yheksän jälkeen nukkuu. vielä sä näytät olevan palstoilla ja etkä osaa mennä nukkuu vaikka kuinka lupailet
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tee anonyyminä aloituksia ja mä en ole kateellinen Prinsessasta pupulle. Sopivat toisilleen...
Anonyymi kirjoitti:
eikö sun pitänyt mennä jo yheksän jälkeen nukkuu. vielä sä näytät olevan palstoilla ja etkä osaa mennä nukkuu vaikka kuinka lupailet
En mä luvannut mennä nukkuu yhdeksältä... Mä satuin piristymään, niin ku mulle yleensä illalla käy. Olen iltavirkku ihminen. Mulla on kyllä aamulla aikanen herätys. Mun pitäisi jo nukkua toisaalta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä en tee anonyyminä aloituksia ja mä en ole kateellinen Prinsessasta pupulle. Sopivat toisilleen...
eikö sun jani pitänyt mennä jo nukkuu. valehtelit kirsille kun sanoit että sunkin pitää mennä nukkuu ja tämä oli hiukan yli yheksän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei susi tota kirjottaisi. Me ollaan suden kaa kamuja vaikka yleensä puput pelkääkin susia 😇
Anonyymi kirjoitti:
eikö sun jani pitänyt mennä jo nukkuu. valehtelit kirsille kun sanoit että sunkin pitää mennä nukkuu ja tämä oli hiukan yli yheksän
En mä valehdellu hänelle ollenkaan. Kyllä mä tästä kohta siirryn sänkyyn...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkääpä kiusatko Sutta 😤
Anonyymi kirjoitti:
Ei susi tota kirjottaisi. Me ollaan suden kaa kamuja vaikka yleensä puput pelkääkin susia 😇
Suden kanssa kannattaakin olla kaveri mieluummin. 😁
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Suden kanssa kannattaakin olla kaveri mieluummin. 😁
Nii ainakin tällaisen pienen pupun 🐇
Anonyymi kirjoitti:
Nii ainakin tällaisen pienen pupun 🐇
Onneksi tämä susi on verrattain kiltti. 🐺
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä luvannut mennä nukkuu yhdeksältä... Mä satuin piristymään, niin ku mulle yleensä illalla käy. Olen iltavirkku ihminen. Mulla on kyllä aamulla aikanen herätys. Mun pitäisi jo nukkua toisaalta.
Kiitos sullekin. Niin kohta minäkin.
Näin vastasit kirsille kun ilmoitti menevänsä nukkuu ysin jälkeen Anonyymi kirjoitti:
Näin vastasit kirsille kun ilmoitti menevänsä nukkuu ysin jälkeenOh.. mulle kohta on niin liukuva käsite ettei tosikaan... Sen oppi eksäkin huomaamaan aikoinaan.
Anonyymi kirjoitti:
Näin vastasit kirsille kun ilmoitti menevänsä nukkuu ysin jälkeenEn myöskään usko, että Kirsiä harmittaa tämä juttu ollenkaan, etten vielä nuku...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En myöskään usko, että Kirsiä harmittaa tämä juttu ollenkaan, etten vielä nuku...
Lupaatko ettet huomenna valita väsymystä kun olet palstalla työaikana
Anonyymi kirjoitti:
Lupaatko ettet huomenna valita väsymystä kun olet palstalla työaikana
En mä välttämättä ehdi olla täällä työaikana. Enkä valita.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä välttämättä ehdi olla täällä työaikana. Enkä valita.
wau. eka kerta kun et ehdi työaikana nettiin. jos et muista niin oot aikasemminkin valittanut väsymystä ja sitä kun menet niin myöhään nukkuu.
Anonyymi kirjoitti:
wau. eka kerta kun et ehdi työaikana nettiin. jos et muista niin oot aikasemminkin valittanut väsymystä ja sitä kun menet niin myöhään nukkuu.
Nyt meen odottamaan unta... Jää sä tänne lukemaan Pupun ja Prinsessan tarinoita. 😁
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nyt meen odottamaan unta... Jää sä tänne lukemaan Pupun ja Prinsessan tarinoita. 😁
enkö mä saa katsoo telkkaa
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Et. Sun täytyy lukea näitä. 🫵🏻😏
no samalla katon telkkaa
- Anonyymi
Ei tuu, oon visusti omassa kolossani porkkanavarastojeni keskellä suojassa 😇
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Minä pidän vahtia ettei tule🙄😊
Kiltisti tehty 😊 mutta vastavuoroisesti kyllä pupukin pitäisi vahtia kun prinsessa huilisi 😴 voisin kerätä sinulle pehmyttä sammalta pehmikkeeksi kolooni 😇
Anonyymi kirjoitti:
Kiltisti tehty 😊 mutta vastavuoroisesti kyllä pupukin pitäisi vahtia kun prinsessa huilisi 😴 voisin kerätä sinulle pehmyttä sammalta pehmikkeeksi kolooni 😇
Auta, auta pyydän sua, metsämies kun vaanii mua, sulle suojan tarjoan siis kätes ojenna🤭
Ihanan pehmeä sammalpeti🥰- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Auta, auta pyydän sua, metsämies kun vaanii mua, sulle suojan tarjoan siis kätes ojenna🤭
Ihanan pehmeä sammalpeti🥰Kivat sanat! Mistä ne on? 😊
Anonyymi kirjoitti:
Kivat sanat! Mistä ne on? 😊
Ikivanha lastenlaulu, etkö ole kuullut koskaan? 🤭
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ikivanha lastenlaulu, etkö ole kuullut koskaan? 🤭
En minä oo kuullut tuota 😇🐰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taidat olla tosi nuori siinä tapauksessa
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii, olipa kiva 😇 kiitos kun jaoit pupulle. Tuota kuuntelen pesässäni kun mene unille 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, olipa kiva 😇 kiitos kun jaoit pupulle. Tuota kuuntelen pesässäni kun mene unille 😊
jännä että sanat poistettiin. ylläpito piti liian väkivaltaisena kun sanat poisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jännä että sanat poistettiin. ylläpito piti liian väkivaltaisena kun sanat poisti
Ehdin ne nähdä 🐰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdin ne nähdä 🐰
Ylläpidolle tiedoksi että minusta ei ole tullut väkivaltaista ihmistä vaikka tuollainen loru oli kun olin lapsi
- Anonyymi
Joo ei varmasti metsämies pääse sinne ☺️😚
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Pupun käpälää särkee paljon 🤕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun kättä vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko porkkanasi jäykkä vai ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko porkkanasi jäykkä vai ei?
Ei se viel kun en oo prinsessan viereen loikannut 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun kättä vaivaa?
Sitä vaa koskee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se viel kun en oo prinsessan viereen loikannut 🤭
Eipä se tänää taida ottaa viereen 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vaa koskee.
Ai niin kun kompastuit..
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se tänää taida ottaa viereen 😥
Voih mä aina nukahdan sinua ennen ja hyvänyön toivotukset jäävät🙊 heräsin taas muutaman tunnin nukkumisen jälkeen…🥱
Mutta Prinsessan viereen saa aina loikata ja siinä olla, nukkuvaa Prinsessaa saa silitellä ja halia🤗😚Anonyymi kirjoitti:
Prinsessa olisi käpälääsi hieronut ja lämmittänyt hellästi, ja puhaltanut siihen😮💨🤲🏻
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Prinsessa olisi käpälääsi hieronut ja lämmittänyt hellästi, ja puhaltanut siihen😮💨🤲🏻
Voi se olisi auttanut paljon 😇🐰
Kauhean väkivaltainen aloitus. Miksi haluat Pupulle pahaa? 😔
Ap:n kaksimielinen huumori on paljon harrastettua, mutta kovin alkeellista. 🌹👀
- Anonyymi
Pupu on netti predator!
- Anonyymi
Niin nämä guben yksinpuhelut vaipoissa kotonaan istuen on kieltämättä fetissimiähen iltojen ilo.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1466354Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1964002PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4852807- 312761
- 2012375
- 1862089
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1471512- 581334
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371304Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891074