Sähköauton valmistus ei voi tuottaa niin paljon hiilidioksidia kuin joskus kuulee väitettävän.

Anonyymi-ap

Jos jossakin valmistusprosessin vaiheessa syntyisi tuollainen määrä hiilidioksidia, niin jo sellaisen hiilimäärän polttaminen maksaisi niin paljon ettei sähköautoja voitaisi myydä niin halvalla kuin nykyään myydään.

10

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähköauton valmistus ja sen tarvitsemien raaka-aineiden tuotanto ovat kaksi eri asiaa.

      • Anonyymi

        Kyllä sähköautojen renkaat valmistetaa harvinaisesta Burmalaisesta ja Belgian gongon tuottamasta erikoiskumista, orjatyönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sähköautojen renkaat valmistetaa harvinaisesta Burmalaisesta ja Belgian gongon tuottamasta erikoiskumista, orjatyönä.

        Tehtaan omistaa Belgian kuningas Leopold II


    • Anonyymi

      Ja mikä tärkeintä, öljyn poraus, kuljetus ja jalostus ei aiheuta minkäänlaisia saasteita tai riskejä luonnolle. Öljyn ja muiden nesteiden vaihtokaan eivät aiheuta kuin ekologisia ja luonnolle positiivisia asioita.

      • Anonyymi

        Ajatelkaa. 99,8% nykyisistä sähköllä ajavista ovat ihan lähimenneisyydessä olleet polttomoottorilla ajaneita tai " sekakäyttäjiä" kuten minä. Huvittavaa nuo joidenkin epätoivoiset selitykset. Mun tonnin korolla on maailman paras ja vitut on, nuoruudessa oli tonnin corolla oli aivan paska, kuten muutkin toisten hylkäämät romut. Olen täysin tietoinen mikä on vanha savuttava diesel on ollut niitäkin ei kiitos. Aja millä haluat. Minä aja mieluiten sähköllä.


    • Anonyymi

      Ajakaa millä ajatte, mutta minä ajan bensavehkeellä loput kun teidän patterilelunne on jo ajat sitten paalattu..:-DD

      • Anonyymi

        Sen kuin ajat vaikka kolmipyörällä mopolla. Kyllä se niin on, että romu on romu, vaikka olisi miten isoisältä peritty corolla.


    • Anonyymi

      Ei se tuotakaan. Kumpikin puoli syyllistyy samaan unohtamalla tiettyjä asioita kokonaan ja korostamalla toisia. Räikein on tämä tekopyhä ihmisoikeus höpinä. " litiumin louhiminen..... " . Niin kuin sinistä persua kiinnostaisi jonkun Bolivian intiaanin hyvinvointi sen enempää, kuin Nigerian öljyalueen kotinsa menettänyt . Totuus hiilistä kulkee siellä 50-70 tkm välillä ja aika sitten 2-4 vuotta. Lisään loppuun itse ettei muiden tarvitse. Paitsi, jos ajoon käytettävä sähkö tehdään kokonaan hiilellä, mutta ei tehdä

    • Anonyymi

      Suuri osa sähköautojenkin raaka-aineisiin ja tuotantoon liittyvistä päästöistä ja luonnon saastumisesta tapahtuu Kiinassa. Niitä emme voi tietää edes likimain.

    • Anonyymi

      20 kWh/100km kuluttavan sähköauton keskimääräiset kulutukseen liittyvät päästöt ovat 30 g/km CO2.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe