Salis, pieremismotivaatio puuttuu!

Rakas Salis, peppuni on ummessa ja mieli matalalla. Mode syrjii piereviä naisia. Sinä saat kirjoitella tänne kakkahuumoria, mutta minä en. Heti poistuu kirjoitukset. Mun pylly on apeana kun hän ei pääse julkisesti ääneen. Minä ja hanurini olemme sorron uhreja. Pohdin uutta paikkaa pieruterrorille, mutten ole vielä päässyt tulokseen. Sitä ennen, haisevaa kevättä Salikselle, katsotaan tuleeko tämä läpi. Ja onko tämä nyt moden mielestä riittävän kiltisti kirjoitettu? Lisätään tähän loppuun vielä mukavia sanoja: kukkaketo, aurinko, pupu, hunaja. Riittääkö nyt?

7

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pieris darling

      Elämä on epäreilua. Minunkin paskatrumpettini on ehtynyt, enkä ole enää porttikiellossa Espoon juniin ja metroon. Kai sitä on tullut vanhaksi, vaikka näin viisikymppisenä tunnen itseni vielä nuoreksi orhiksi.

      Hauskaa kesää Pierikselle, ja nyt voit nauttia luonnon tuoksuista metsissä ja merellä ihan kuin ne ovat, ilman kaasunaamaria.

      Aurinkoista kesää Sinulle

      T: Hygienia-Salis

    • En saa enää lemmenviestejä perille, tämä on mahdotonta. Avaan kohta faniosoitteen niin saatte lähettää minulle haisevia terveisiä.

      Sitä odotellessa taas kukkaketo, pupu ja nalle.

    • Anonyymi

      Kommunistiapinamodet, menkää oikeisiin töihin, jos pystytte. Tuskin. Hävetkää, runkkariapinat.

      T: Salis

    • Apila, orvokki, leinikki, hattara. On tämä niin ihanaa...

    • Salis, mulla pääsi töissä oikein megalomaaninen pieru tässä taannoin. Valitettavasti se tuli paskalla istuessa, joten muut eivät kuulleet sitä. Se pieru jyrisi ja jylisi pöntössä, kaikui pitkin vessan seiniä ja kuulosti mahtipontiselta. Olin ylpeä siitä ja nauroin onnellista naurua kun kuulin tuotokseni. Olisitpa kuullut sen, olisit rakastunut minuun samantien.

      Ruiks.

      • Anonyymi

        Rakas Pieris, olen ollut litsaantunut sinuun ja tuotoksiisi jo Naistenklinikalta (Stadi) lähtien yli 50v sitten.
        Suosittelen kuitenkin harkintaa päästöilläsi, koska putkiremontti ja talon peruskorjaus ei ole halpaa. Lisänä ydinlaskeuman poisto. Joten päästele vaan, mutta tekosillasi on seuraukset. Joudutte evakkoon Varissuolle remontin ajaksi, joten revi siitä.

        Olen nykyään ympäristöystävällinen ja hygieeninen, koska aanus ei soita enää Kohtalonmarssia Espoon junissa eikä parkkihalleissa. Tylsää, ja olen hakeutumassa KELAan työkyvyttömyyseläkkeelle.

        Tässäkö tämä kakelluselämäni oli? Taidan hakeutua kakkeliterapiaan, ja varaan hautapaikan Ämmässuon kaatopaikalta. Sieltä ongelmajätepuolelta.
        Tuletko peijaisiini, kun on aika? Ei tarvitse kaasunaamaria, mutta kyypakkaus olisi hyvä. Ja gummisaappaat.

        T: Kaihoisa Salis


    • Anonyymi

      Pieris darling, olen tahdonvastaisessa pakkohoidossa Kelliksellä (Kellokosken piposairaala). Lepositeissä, hihaan tungetaan jotain piikkiä, jäävesikuutioita kaadetaan päälle, pärsseessä on Pappa-Tunturi ilman vaseliinia, apuhoitelijat esittelevät pimppaa, eikä edes vessapaperia.

      Pieris, pelasta minut. Haagissa tavataan, SUPO kuulustelee minua ihan kohta. Jos tämä on viimeinen viestimme, niin voi hyvin ja pasko kaikki on ikinä paskottavissa.

      Ikuisesti sinun, Salis.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe