Vain Joko kaikki tippuneet pois.
Köyhä Monta Hammasta on jäljellä
14
211
Vastaukset
- Anonyymi
Viisi taitaa olla 👎
- Anonyymi
Olisko ehkä 13
- Anonyymi
Kaikki tekohampaat tallella.
Kaalipiereskelevä eläkeläistörppö - Anonyymi
Yksi hammas on otettu pois. Muuten on täydet rivit vielä jäljellä.
Implantti olisi maksanut sen alk. 2500 €, mutta kun toisella puolella on samassa
kohtaa samanlainen tapaus, niin sekin maksaa se eli yht. 5000 €.
Se on jo köyhän eläkeläisen kukkarolle liikaa. Kun tekee mieli tehdä muutakin. - Anonyymi
Kuluneet ja tipuneita. Mesisin ja laittaisin implantit ja kruunut, mutta ei taida enää onnistua. Hinnaksikin tulisi noin 10 000 e. Hyvillä hampailla elämä alkaisi uudestaan ja köyhyyskin unohtuisi. Käykää siis hammastarkastuksessa vielä kun on hampaita.
- Anonyymi
Ei makaronia ja papuja ahmivan eläkeläispellen elo siitä piristyisi vaikka purukalut uusittaisiin. Samaa möllöttämistä hautaan asti mikä toivottavasti koittaa pian.
- Anonyymi
Enemmän on jäljellä, 4 poistettu. Ja niistäkin pari oli viisaudenhampaita. https://www.hs.fi/ruoka/art-2000010423057.html
- Anonyymi
7män joista 2 heiluu
- Anonyymi
2 jäljellä,3 tippui pois, enempää ei ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Johan paljastui!
- Anonyymi
Minulta on yksi tapaturmaisesti vaurioitunut hammas poistettu 1984, muuten on kaikki omat hampaat jäljellä. Olen hoidattanut ja tarkastuttanut hampaani säännöllisesti terveyskeskuksen hammashoitolassa. Olen nyt 66 vuotias mies, oletan säilyttäväni hampaani elämäni loppuun saakka.
Syön terveellisesti, kalaa kahdesti päivässä ja erilaisia kasviksia. Tupakkaa en ole koskaan polttanut, kerran viikossa saunomisen yhteydessä juon saunaoluen. Harrastan hyötyliikuntaa.
On tässä köyhyydessä hyviä puolia, kun pitää kunnostaan huolta, niin ei mene rahaa sairauksien hoitoon. Ja ei tuo hampaiden hoitaminen mahdottomia maksa, huolellinen harjaus ja hammasvälien puhdistus päivittäin riittää aika pitkälle, sekä säännölliset tarkastukset hammaslääkärissä, ei maksa mahdottomia.- Anonyymi
Kalan syönti on tärkeää, sillä "kala kalun kasvattaa, kalja kalun kaataa"
Näissä kansan viisauksissa on varmaan jotakin perää. - Anonyymi
Särkeä et ole syönyt koska se kasvataa järkeä. Vai 2 kertaa päivässä kalaa niin tiedätkö tyttö minkä suolamäärän tuosta saat samalla. Hieman eri kuin maailmalla,syödään rasvaista kalaa raakana niin tulee terveyshyöty.Niimpä niin ei mulla mitkään verenpaineet ole korkeella mutta 500 000 suomalaista syö verenpainelääkkeitä.
- Anonyymi
Olet varsinainen ainstain oho kunnostaan kannattaa pitää huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356