maksamatta, onko joku uusi trendi? Toinen kerta, kun myyjä, jolla autoveroa maksamatta kesäkuun eräpäivälle, maksaa sen niin - jää 10e rästiin. Miksi näin tehdään, joku syy? Aiemmin luotin myyjään samaisen 10e summan suhteen, että maksaa. Kuitenkin oli erääntynyt ja mulle tuli punaista kolmiota trafin tietoihin ajokiellosta. Mitä hiivatin näpertämistä tuo 10e on?
Osa autoverosta jätetään
12
210
Vastaukset
- Anonyymi
Autovero maksetaan uuden auton oston yhteydessä kerralla.
- Anonyymi
No eipä ole maksaneet, en puhu täysin uudesta autosta, ihan käytetystä yksityiseltä. Jostain syystä jätetään se 10e roikkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä ole maksaneet, en puhu täysin uudesta autosta, ihan käytetystä yksityiseltä. Jostain syystä jätetään se 10e roikkumaan.
Yksityiseltä käytetty ja autovero.
Nyt ei ole kaikki muumit laaksossa ja inkkarit kanootissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityiseltä käytetty ja autovero.
Nyt ei ole kaikki muumit laaksossa ja inkkarit kanootissa.Miksei voisi ostaa? Mitä ihmeellistä yksityiseltä ostamisessa on, enkä mitään kanoottia edes ostanut.
- Anonyymi
Näperrä itse kymppisi.
- Anonyymi
Nykyään kymppikin on rahaa, jos et ole tiennyt. Kantsiiko sun edes näperrellä noita kommenttejas?
- Anonyymi
Kysehän ei ole autoverosta.
- Anonyymi
Mistähän sitten kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän sitten kyse?
Ajoneuvovero: perusvero ja käyttövoimavero
https://www.veronmaksajat.fi/neuvot/henkiloverotus/asuminen-ja-auto/autoilun-verotus/ajoneuvovero2/
Älä noista trolleista välitä. Se on autovero ja sillä sipuli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoneuvovero: perusvero ja käyttövoimavero
https://www.veronmaksajat.fi/neuvot/henkiloverotus/asuminen-ja-auto/autoilun-verotus/ajoneuvovero2/
Älä noista trolleista välitä. Se on autovero ja sillä sipuli.No ny ymmärrän väännön, mutta puhutaan sitte päiväkohtasesta veron määrästä. On tämä vaikeaa, kysyä yksinkertasta asiaa ja joilleki se viisastelu tuo onnea elämään.
- Anonyymi
Mitä eroa on autoverolla ja ajoneuvoverolla?
Ei mitään, koska termeillä ei ole väliä.
Riittää että joku tajuaa. - Anonyymi
Kuinka usein kampiakselin hihna pitää vaihtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882