https://www.is.fi/politiikka/art-2000010429328.html
Purra vastasi puheenvuorossaan Anderssonille.
Purran mukaan Oulun Rotuaarilla perussuomalaisten vaalitilaisuutta eivät sabotoineet sellaiset ihmiset, joita Andersson kuvasi puheenvuorossaan.
– Fasistia ja rasistia meille huusivat äärivasemmistolaiset anarkistit, paikalliset anarkistit, joista yksi oli käydä meidän oman edustajamme päälle. Monet olivat poliisin vanhoja tuttuja – yksi on esitellyt sosiaalisessa mediassa aseitaan ja tätä poliittiseen väkivaltaan keskittynyt tutkija on hämmästellyt.
– Tämä ryhmä kertoo sosiaalisessa mediassa, että sen mielestä työnteko on väkivaltaa ja se haluaa kaataa nykyisen yhteiskuntajärjestyksen. Siksikin he ehkä kommunisminvärisessä lipussaan kehottivat porvareita menemään töihin.
Samassa vaalitilaisuudessa eräs mielenosoittaja ryntäsi uhkaavasti perussuomalaisten eurovaaliehdokasta Sebastian Tynkkystä kohti ja yritti käydä Tynkkyseen käsiksi.
Mun mielestä Li on tomppeli huutaja!
Anonyymi-ap
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
eikö keskustelu maita kommarit?
- Anonyymi
Moottoriturpa!
- Anonyymi
asiasta hyvä puhua
kansa äänestää - Anonyymi
Joo-o itketään kun ei oo töitä. Ja samaan aikaan tarttee ulkomailta tuoda työntekijöitä....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984