Miten ateisteja voidaan auttaa?

Anonyymi-ap

Ensimmäisenä tulee mieleen ruoka-apu, jota ateistit hakevat usein ja mielellään seurakuntien ruokapankeista ja jakelupisteistä.

Kun ateistit käyttäytyvät huonosti kuten juopottelevat, pilkkaavat kristittyjä tai puhuvat riettaasti tai kiroilevat, niin heitä tulisi ruoskia julkisesti.

Vähäiseen älykkyyteen ei auta mikään apu: se ei lisäänny, vaikka mitä tekisi, mutta kastroimalla ateistit estetään vähä-älyisyyden lisääntyminen. Vähä-älyisyys on nimittäin perinnöllistä.

18

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ateismin deluusio on parantumaton nuppivika.

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan remmi oli tehokas!

    • Anonyymi

      vanhempani ovat hakeneet useasti ilmaista ruokaa 🤣🤣🤣 itse olen niin kovan moraalin mies, etten ole koskaan sellaiseen syyllistynyt .

      He ovat paljon rikkaampia , kun minä . Itselläni ei ole koskaan ollut rahasta pulaa .

    • Anonyymi

      Nämä hihhulit pitää kauppojen ylijäämää itse taivaan isän suomana Manna, voi sitä paremmaksi itsensä tuntemisen määrää mikä näistä valituista huokuu ja ylenkatsetta maan matosia kohtaan.

    • Anonyymi

      Ateisteilla on kyllä globaalisti erilaista toimintaa. Mutta on ymmärrettävä myös se, että pienellä markkina-alueella, kuten Suomessa ateismi kilpailee myös monenlaisten muiden asioiden ja harrasteiden kanssa. Joten kriittistä massaa varsinaiseen ateistiseen toimintaan ei oikeastaan ole puhumattakaan rahoituksesta. Tämä on harmi ja tämän kääntöpuoli on taas se, että esim. erilaiset palsta-ateistiset huuhahdukset voivat saada suhteettoman suuren osan siitä, mitä ihmiset kuvittelevat ateismiksi itselleen. Kenenkään ateismi ei esimerkiksi vaadi itselle vieraiden ihmisten nimittelemistä, ennustamista hatusta tai eritekeskustelua. Vaan ateistisen intention voi olemassa olevien esimerkkien valossa kohdistaa myös ateistiyhteisöä ja laajemminkin yhteisöä hyödyttävilläkin tavoilla.

    • Anonyymi

      Ateisti yhteisöjä,? Vapaa ajattelijat. Paljonko jäseniä. Pitäisi olla min. 50 tuhatta niin jotakin vaikutusta. Nyt mini sisäpiiri jotka keskustelevat vain keskenään.

    • Anonyymi

      Ilman uskoa ei ole mitään julkistettavaa sanomaa julistusta sisältöä tietoa uskoa. Elämää on kuitenkin ja voi elää ilman sisältöä suurempaa voimaa ja älykkyyttä. Riittää kun luottaa omaan viisauteen.

    • Anonyymi

      Tieteen kuvalehteä lukiessa saa vain vahvistuksen Jumalasta. Ateisti puolestaan etääntyy yhä enemmän.

      • Anonyymi

        luin muinoin sitä lehteä aina kirjastossa


    • Anonyymi

      Äläpäs nyt höpötä typeriä, sekopääuskis... :)

    • Anonyymi

      Ananymous Ateistien Apu. AAA, kolme aata eli paras luottokerroin.
      Kyllä seurakunnassa saa tupakoida, jos joku uskaltaa korottaa äänensä.
      Mutta kun niitä ilmestyy kolme yhtä aikaa saarnaajan korotetulle alttarille.
      Yhteen ääneen. Hih Hih Hih Hu Lit. Kolmiäänisesti ja harmoniassa.

    • Anonyymi

      Jos vähä-älyisyys olisi oikeasti perinnöllistä ja haluttaisiin estää "heikomman aineksen" lisääntyminen ensimmäisenä pitäisi kastroida kreationistit ja muut fundamentalistit.

    • Anonyymi

      Tästäkin aloituksesta voisi tehdä tutkintapyynnön. Edellinen ketju poistuikin jo aika nopeasti.

    • Anonyymi

      Uskovaiset usein puhuvat totuudesta.

      On kuitenkin kummallista, miten he syyllistyvät hyvin usein juuri valehteluun. Tässäkin aloituksessa törkeästi valehdeltiin ateisteista. Eikö uskovaiset noudatakaan käskyä: älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi?

    • Anonyymi

      Niin, ateistina olen siis vähä-älyinen koska en usko jättiläisiin, henkiolentoihin, noitiin, taikuuteen, ihmisten kieltä puhuviin eläimiin, useita satoja vuosia eläviin ihmisiin, kuolleista herättämisiin yms. (kaikki edellä mainitut löytyvät Raamatusta)

      Uskovaiset elävät Skyrim maailmassa, joka ei vastaa todellisuutta.

    • Anonyymi

      Mistä on uskovaisten ruoka apu peräisin , entä paljonko verestä maksetaan per pussi Tayssissa

    • Anonyymi

      Tämä kirjoitus osoittaa selvästi miten älystä osattomia uskovat osat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe