Aion luovuttaa kaiken suhteen

Anonyymi-ap

Odotan vaan kuolemaa harmi kun ei uskalla kävellä vaikka junan alle

72

566

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän tässä jokainen ihminen odota vaan kuolemaa, kaikki eivät vaan tiedä sitä itse, mutta se kyllä lopulta selviää niillekin.

      Kyse on enempikin siitä että mitä se ihminen elämässään tekee sitä odottaessaan.

    • Anonyymi

      Mikä on varmaa - tulet kuolemaan. Mut yritäpä elää sitä ennen.

      • Anonyymi

        Elin nuorena aikuisena tämänkin iän edestä, onneks jotain jäi käteen tästä elämästä kiikkustuoliin muisteltavaksi.
        En siis katkeroidu. Säälin kyllä niitä kellään ei koskaan ole mahdollisuutta elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elin nuorena aikuisena tämänkin iän edestä, onneks jotain jäi käteen tästä elämästä kiikkustuoliin muisteltavaksi.
        En siis katkeroidu. Säälin kyllä niitä kellään ei koskaan ole mahdollisuutta elää.

        Pienoinen ristiriita junan alle jäämisen ja kiikkustuolin välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienoinen ristiriita junan alle jäämisen ja kiikkustuolin välissä.

        Ajattele, päivitellään yhdessä näitä miehen suisidaalisen tarinan epäjohdonmukaisuuksia, vaikutat todella eheältä


    • Anonyymi

      Junan ja jonnekin rekan alle meneminen pilaa sen kuskin loppuelämän.

    • Anonyymi

      Junan alle kävely sattuu. En suosittele kenellekään.

      • Anonyymi

        Eläminenkin yksinäisyydessä sattuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläminenkin yksinäisyydessä sattuu

        Ei kun kusipäiden ympäröimänä sattuu. Yksin on jo ihan jees olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun kusipäiden ympäröimänä sattuu. Yksin on jo ihan jees olo.

        No tuokin kyllä olisin voinut ilmaista sen noinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun kusipäiden ympäröimänä sattuu. Yksin on jo ihan jees olo.

        Oh but one gotta play a little first with a-holes, yes i like your breadcrumbs


    • Anonyymi

      Älä tee sellaista. Olet hyvä ihminen juuri itsenäsi, se riittää.
      Hanki yhteisöjä, tee vapaaehtoistyötä, ei baareihin liittyviä porukoita.

    • Anonyymi

      Tiedän, että elämä voi välillä olla erittäin raskasta. Liikaa huolia, vääryttää tapahtuu, on asioita mistä tuntuu ettei niistä selviä, painetta joka suunnasta, yksinäisyyttä ja unettomia öitä .. Toivottavasti saat jollekin puhuttua. Sekään ei oo helppoa, mutta se voi helpottaa. Tsemppiä ja valoa ☀️

      • Anonyymi

        Nyt sä lopetat tän valehtelun toisesta ihmisestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sä lopetat tän valehtelun toisesta ihmisestä

        Missä tässä trollaavan miehen tsemppailussa on sisällöllisesti se valehtelu toisesta ihmisestä? Onkohan sulla oikea sivu ns


      • Anonyymi

        Lässyn lässyn lää. En jaksa enää, koita nyt ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyn lässyn lää. En jaksa enää, koita nyt ymmärtää.

        Selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä.

        Kenen kanssa sinä eläydyt käymään tätä keskustelua? Ei mee hyvin vissiin sullakaan, kuten ei uliuliätmillä joka on vaa evil


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kanssa sinä eläydyt käymään tätä keskustelua? Ei mee hyvin vissiin sullakaan, kuten ei uliuliätmillä joka on vaa evil

        24 / 7 jankkaat tuota ätmiä ja haukut kaikkia kirjottajia... käytkö ulkona ikinä? Et ilmeisesti mahtaa sullakin ollla surkee elämä kun tunget nokkas tuntemattomien asioihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        24 / 7 jankkaat tuota ätmiä ja haukut kaikkia kirjottajia... käytkö ulkona ikinä? Et ilmeisesti mahtaa sullakin ollla surkee elämä kun tunget nokkas tuntemattomien asioihin

        Onneksi se onkin paljon ylväämpää kokea, että mistä lie tosiasiallisesti hyvin sekundaarisesta syystä vihat päälleen saanut ihminen on täällä esim tämän vihaamisen johdosta sileänä tiellä ns. Ei liity ätmi ny sinuun niinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kanssa sinä eläydyt käymään tätä keskustelua? Ei mee hyvin vissiin sullakaan, kuten ei uliuliätmillä joka on vaa evil

        Mikä v-tun evil? Kai mä nyt vielä saan tehdä elämälläni ihan mitä huvittaa. Mene sinä siitä moralisoimasta ja haukkumasta tuntemattomia ihmisiä, keiden elämästä sulla ei ole minkäänlaista tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä v-tun evil? Kai mä nyt vielä saan tehdä elämälläni ihan mitä huvittaa. Mene sinä siitä moralisoimasta ja haukkumasta tuntemattomia ihmisiä, keiden elämästä sulla ei ole minkäänlaista tietoa.

        Ei tätä puolen suomen esittämistä keskustelupalstalla voi mies hyväntahtoiseksikaan sanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi se onkin paljon ylväämpää kokea, että mistä lie tosiasiallisesti hyvin sekundaarisesta syystä vihat päälleen saanut ihminen on täällä esim tämän vihaamisen johdosta sileänä tiellä ns. Ei liity ätmi ny sinuun niinkään

        Very diabolic and sad


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Very diabolic and sad

        Joku voi kokea ns tunti tunnilta tarvetta todistella tarinaa jota ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi se onkin paljon ylväämpää kokea, että mistä lie tosiasiallisesti hyvin sekundaarisesta syystä vihat päälleen saanut ihminen on täällä esim tämän vihaamisen johdosta sileänä tiellä ns. Ei liity ätmi ny sinuun niinkään

        Onneks sää tiijät kaikesta kaiken vtun narsku


    • Anonyymi

      No eihän tämä juhlaa ole pakko se on vaa jaksaa.

      • Anonyymi

        Et tajua tilannetta


    • Anonyymi

      Mulla sama juttu, en vaan halua tehdä sitä tuolla sotkuisella, muita traumatisoivalla tavalla.

      • Anonyymi

        Mutta muuten koet miesaloittajan kanssa ns yhteyttä? Hah hah


    • Se vaatii jonkun psykoositilan, että pystyy tekemään itselleen jotain noin järkyttävää. Siihen tilaan voi masentuneena joutua, kun ei näe enää missään valoa. Sitten näkee lähestyvän junan valon pelastuksena ahdistukselleen ja pois pääsyn pahasta olosta.

      • Ei siihen mitää psykoositiloi tarvii.
        Riittää ihan kiusaaminen ja vähättely.
        Ja oikestaan pelkkä särkynyt sydän.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Ei siihen mitää psykoositiloi tarvii.
        Riittää ihan kiusaaminen ja vähättely.
        Ja oikestaan pelkkä särkynyt sydän.

        No, mutta tietynlainen psykoosi se on jos on pokkaa jäädä junan alle. Se tila missä ei enää välitä omasta hengestäänkään. Tiedän ainakin yhden tapauksen entisestä lähipiiristäni, jossa oli nuori nainen päätynyt sellaiseen ratkaisuun.


      • mustasusi kirjoitti:

        No, mutta tietynlainen psykoosi se on jos on pokkaa jäädä junan alle. Se tila missä ei enää välitä omasta hengestäänkään. Tiedän ainakin yhden tapauksen entisestä lähipiiristäni, jossa oli nuori nainen päätynyt sellaiseen ratkaisuun.

        Ei se oli mikään psykoositila..
        En mäkään ole psykoosissa ja voisin tehdä noin.
        Mut ihan sen kuskin takia en tekis kuitenkaan.

        Pitää nyt lisätä tähän et EI tarvii kenenkää tästä päätellä omiaan,
        en ole tekemässä mitään tollasta.
        En vaikka kuinka eräs haluais niin. 😚


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Ei se oli mikään psykoositila..
        En mäkään ole psykoosissa ja voisin tehdä noin.
        Mut ihan sen kuskin takia en tekis kuitenkaan.

        Pitää nyt lisätä tähän et EI tarvii kenenkää tästä päätellä omiaan,
        en ole tekemässä mitään tollasta.
        En vaikka kuinka eräs haluais niin. 😚

        Vahvasti epäilen, että sulla olisi ihan normaalissa järkitilassa, pokkaa seistä, tai maata junan edessä niin kauan että jäät sen alle silpoutuen ja murskaantuen. En tarkoita tätä sillä, että tarvii mennä näyttämään, että on pokkaa. Tarkoitan vaan, että ei sillon ole enää järjissään jos niin pystyy tekemään. JA tiedän tuon tunteen, kun olen ollut niissä tunteissa itsekin monesti. Olen katsonut kerran laivallakin meren kuohuja yöllä ja miettinyt että hypäänkö tuonne.


      • mustasusi kirjoitti:

        Vahvasti epäilen, että sulla olisi ihan normaalissa järkitilassa, pokkaa seistä, tai maata junan edessä niin kauan että jäät sen alle silpoutuen ja murskaantuen. En tarkoita tätä sillä, että tarvii mennä näyttämään, että on pokkaa. Tarkoitan vaan, että ei sillon ole enää järjissään jos niin pystyy tekemään. JA tiedän tuon tunteen, kun olen ollut niissä tunteissa itsekin monesti. Olen katsonut kerran laivallakin meren kuohuja yöllä ja miettinyt että hypäänkö tuonne.

        Hyvä kirjoitus. Masentunut ja melankolinen voi miettiä junan alle hyppäämistä tai vesistöön hukuttautumista, mutta siihen pystyäkseen täytyy oikeasti olla psykoottinen. Tekoa helpotetaan toki vetämällä pää sekaisin alkoholilla ja lääkkeillä, mutta silti, ihminen voi äärimmäisen huonosti silloin.
        Olen minäkin vastaavaa ajatellut joskus, kun on ollut tosi paha olla. En kuitenkaan ikimaailmassa pystyisi mihinkään sellaiseen.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Masentunut ja melankolinen voi miettiä junan alle hyppäämistä tai vesistöön hukuttautumista, mutta siihen pystyäkseen täytyy oikeasti olla psykoottinen. Tekoa helpotetaan toki vetämällä pää sekaisin alkoholilla ja lääkkeillä, mutta silti, ihminen voi äärimmäisen huonosti silloin.
        Olen minäkin vastaavaa ajatellut joskus, kun on ollut tosi paha olla. En kuitenkaan ikimaailmassa pystyisi mihinkään sellaiseen.

        Kylläpä oletkin mies oikea leelian lepotuoli


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ei se oli mikään psykoositila..
        En mäkään ole psykoosissa ja voisin tehdä noin.
        Mut ihan sen kuskin takia en tekis kuitenkaan.

        Pitää nyt lisätä tähän et EI tarvii kenenkää tästä päätellä omiaan,
        en ole tekemässä mitään tollasta.
        En vaikka kuinka eräs haluais niin. 😚

        Kyllä sinä lukuisia eri naisia esittävä mieshenkilö taidat olla vähän soosissa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, mutta tietynlainen psykoosi se on jos on pokkaa jäädä junan alle. Se tila missä ei enää välitä omasta hengestäänkään. Tiedän ainakin yhden tapauksen entisestä lähipiiristäni, jossa oli nuori nainen päätynyt sellaiseen ratkaisuun.

        Niin se on mies totta, että ei silloin esim keskustelupalstalle kirjoitella, että täten ilmoitan jos nainen yhtään on sydäntä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä lukuisia eri naisia esittävä mieshenkilö taidat olla vähän soosissa

        Vaiko sä oot kun ainaki harhainen olet ja ilkimys...
        Tai ethän sä taida olla oikeesti,
        annat vaan ymmärtää niin..
        Koska tuolla saat itsellesi huomiota.

        Mä en ole soosissa,
        Jos jotain juopottelua tolla meinaat.
        Enkä muutenkaa mistään aineista sekaisin.

        Mut ois se varmaan sulle aika hirvitys mullistus kauhistus tilanne,
        jos joutuisit myöntämään etenkin itsellesi,
        olleesi täysin hakoteillä ja harhapoluilla
        melkein vuoden ajan.
        Kyllähän sä jo tiedätkin sen...

        Mutta joku kummallinen syy sulla on edelleen
        Seurata mun perässä hakemassa mun huomiota.

        Jos sulla on noin yksinäistä niin voit kyllä ihan yhteyttä ottaa suoraankin.

        Mulla on kyllä aikaa ja tilaa elämässä ihmisille.
        Myös sulle on.

        Mä olenkin miettinyt kuka on se joku
        jonka vuoksi musta tuntuu et mun on
        vielä täällä koitettava jaksaa oleskella,
        Koittaa lohduttaa, piristää ja auttaa jollakin tavalla jotakuta..

        Olen siitä täällä ja oikeessa elämässäkin maininnut useammallekin...

        Mä alan epäilemään aina vaan enempi
        josko Se olisitkin sinä,
        joka tarviit toisen ihmisen elämääsi..
        Joka pitää sua ihmisenä myöskin...
        🤗


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Ei se oli mikään psykoositila..
        En mäkään ole psykoosissa ja voisin tehdä noin.
        Mut ihan sen kuskin takia en tekis kuitenkaan.

        Pitää nyt lisätä tähän et EI tarvii kenenkää tästä päätellä omiaan,
        en ole tekemässä mitään tollasta.
        En vaikka kuinka eräs haluais niin. 😚

        Huh. Kukas semmosta haluis? Ei ainakaan kukaan tervejärkinen. 😳
        Mitäpä muuten kuuluu nyt? 🤗

        🧸


      • UnhappyJoe kirjoitti:

        Huh. Kukas semmosta haluis? Ei ainakaan kukaan tervejärkinen. 😳
        Mitäpä muuten kuuluu nyt? 🤗

        🧸

        Istuva Nalle taas...

        Huomaa kyllä että on kesäistä,
        Kuumuutta..
        Kintut kiukkuillut enempi..

        Mitäpä tänne kuuluis...
        Nooh.... Tavallaan parempaa,
        Vaikka sydän murusina enempi ku aiemmin..

        Mitäpä sinne sitten?

        Teen oman aloituksen jonku hetken kuluttua..
        Pitää viel vähän hienosäätää ehkä sitä..
        Niin ei täytä jonkun muun aloitusta omilla jutuilla..

        🦊😏


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Istuva Nalle taas...

        Huomaa kyllä että on kesäistä,
        Kuumuutta..
        Kintut kiukkuillut enempi..

        Mitäpä tänne kuuluis...
        Nooh.... Tavallaan parempaa,
        Vaikka sydän murusina enempi ku aiemmin..

        Mitäpä sinne sitten?

        Teen oman aloituksen jonku hetken kuluttua..
        Pitää viel vähän hienosäätää ehkä sitä..
        Niin ei täytä jonkun muun aloitusta omilla jutuilla..

        🦊😏

        Aloitus kateissa.. 🤔

        Kiva jos kuuluu parempaa, mut älä hukkaa niitä murusia. 🐼 Jenni Vartiaista joudut muuten lauleleen. 🙂
        Tänne nyt ei mitään ihmeellistä kuulu. Vanhuskuljetusta oli päivällä Lempäälään, ei kuitenkaan Ideaparkiin. 😏
        Kohta kotimetsän puhdistustalkoot, eli 💤 pikapuoliin.
        Ja apina-ambulanssin elvytys edistyy, tosin tuli pikku paussi, kun muutama osa oli väärä. Oikeat on tulossa 🐼

        🐻


      • UnhappyJoe kirjoitti:

        Aloitus kateissa.. 🤔

        Kiva jos kuuluu parempaa, mut älä hukkaa niitä murusia. 🐼 Jenni Vartiaista joudut muuten lauleleen. 🙂
        Tänne nyt ei mitään ihmeellistä kuulu. Vanhuskuljetusta oli päivällä Lempäälään, ei kuitenkaan Ideaparkiin. 😏
        Kohta kotimetsän puhdistustalkoot, eli 💤 pikapuoliin.
        Ja apina-ambulanssin elvytys edistyy, tosin tuli pikku paussi, kun muutama osa oli väärä. Oikeat on tulossa 🐼

        🐻

        Häiritsee kyl tuo bumbulanssi..
        Mä vähä kyllä luulen et nää muruset levii pitkin poikin eikä enää saa kuntoon 💔

        Mä koitan kans mennä 😴💤
        Jos nyt tältä 😪 pystyy..

        Hyvää yötä Nalle 🐻

        🦊🤗


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Häiritsee kyl tuo bumbulanssi..
        Mä vähä kyllä luulen et nää muruset levii pitkin poikin eikä enää saa kuntoon 💔

        Mä koitan kans mennä 😴💤
        Jos nyt tältä 😪 pystyy..

        Hyvää yötä Nalle 🐻

        🦊🤗

        Öitä 🤗💤


        🧸


    • Kannattaa aina olla joku varasuunnitelma, suunnitelma b. Niin ku mulla nyt noi kasvatustieteet. En muista monesko varasuunnitelman varasuunnitelma toi jo on, taitaa alkaa aakkoset jo alusta. Mutta jollakin tapaa kannattais päästä jälkimateriaaliseen sivistykseen. Ihan ittensä kuin ympäristön suojelunkin kannalta. Kuolema itsessään ei oo mikään erikoinen asia, kun näin entisenä hautuumaatyöntekijänä ajattelee.

      • Anonyymi

        Miten mua voidaan kohdella näin. Antaa tällaisia neuvoja paskapalstoilla ihmeellisten tarinoiden ja nimimerkkien kautta. Ihmistä kohdellaan olemattomana kuin kyvytöntä osaamatonta ihmistä joka on naiivi

        Kammottava hirvittävä tilanne


      • Anonyymi

        Yritätkö sanoa että vaimona olo olisi joku ykkössuunnigelma vai mitä oikein näet puhut. Ei ole tietoa sun ymmärryskyvystä. Ja mulla ei ole ääntä. Tämän tekstinkin kirjoittaminen on mulle todella haastavaa


      • Anonyymi

        Kyvyt on multa viety jo


      • Anonyymi

        Mitään ei ole enää jäljellä


      • Anonyymi

        Ei ole ketään kuka olisi auttanut silloin kun jotain olisi voinut vielä pelastaa


      • Anonyymi

        En ymmärrä miksi koet tarvetta kirjoittaa tällaisia viestejä?? Mulla ei ole ketään keneltä kysyä tai kenelle kertoa missä kunnossa olen


      • Anonyymi

        Tilanne on sellainen ettei mitään välineitä itsellä ole


      • Anonyymi

        Vaikka olen normaali, ja erittäin älykäs ihminen


      • Anonyymi

        Sut pitäisi tappaa


      • Anonyymi

        Ympäristön suojelun?? Näin monen vuoden jälkeen? Miksei kukaan ole mua suojellut? Mistä puhut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö sanoa että vaimona olo olisi joku ykkössuunnigelma vai mitä oikein näet puhut. Ei ole tietoa sun ymmärryskyvystä. Ja mulla ei ole ääntä. Tämän tekstinkin kirjoittaminen on mulle todella haastavaa

        Vaimona? Eihän tossa puhuta ees onko mies vai nainen, eikä parisuhteesta mitään. Mä tarkotin opiskelun kannalta, enkä välttämättä opiskelu opiskelua vaan koko elämä on tietyllä tapaa opiskelua. Jos ammattiapua tarvii, niin ei kai silloin tänne kirjoiteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sut pitäisi tappaa

        Mut sit ei kukkaaan kuuntele enää abbaa :)hyvin rimmas tohon boltsin tappo pöpötykseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sut pitäisi tappaa

        Toi on nyt aika yleinen kommentti mulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten mua voidaan kohdella näin. Antaa tällaisia neuvoja paskapalstoilla ihmeellisten tarinoiden ja nimimerkkien kautta. Ihmistä kohdellaan olemattomana kuin kyvytöntä osaamatonta ihmistä joka on naiivi

        Kammottava hirvittävä tilanne

        Täältä nyt tuskin ketään psykologia voi saada. Ihan oikee mun kakkosnimi toi on, kirkonkirjoihin kirjoitettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ympäristön suojelun?? Näin monen vuoden jälkeen? Miksei kukaan ole mua suojellut? Mistä puhut?

        Mitä suojelua sä oisit tarvinnu ja keltä sua ois pitäny suojella. Ympäristöön suojelemalla me suojellaan myös itteemme. Jälkimateriaalisuus on kun aika voittaa rahan ja kuluttajan tilalla puhutaan henkevistä yhteiskunnan jäsenistä. Kaupallisiudelle ja konsumerismille ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miksi koet tarvetta kirjoittaa tällaisia viestejä?? Mulla ei ole ketään keneltä kysyä tai kenelle kertoa missä kunnossa olen

        Jos sä koet että tarvitset jonkun jolle jutella,
        Kysellä ja kertoa asioista ja voinnistasi.
        Tai mistä vaan niin sä voit laittaa mulle viestiä jos et täällä halua jutella.
        Täällä ei oikein mitään sen enempää ja kunnolla pysty keskustella.
        Varsinkaan kun sä olet Anonyymi niin ei sua tunnistaisi, ja täällä on sotkijoita..
        Ja suoraan toista kautta saa kiinnikin paremmin ja sillon kun on ajankohtaista.
        Palstalla olokin vähenee reilusti ihan pian,
        Ja saattaa jäädä pian kokonaankin pois
        riippuen muutamasta asianhaarasta..


        Ja ei mä en väkisin koita saada sua ottamaan yhteyttä.
        Kunhan nyt tän tähän sanon ja teet niinku haluat.


    • Anonyymi

      Toivottavasti kukaan ei tapa itseään, sekin on murha. Joskus se tuntuu ainoalta vaihtoehdolta, mutta ilmeisesti vie vaan pimeyteen. Jokaisen tulisi elää niin ettei ketään veisi itsemurhaan mutta kyllä tätä käytetään myös kiristyksenä. Hoitoon ohjataan kaikki jotka itsemurhaa suunnittelee, eikä ikinä tiedä koska asiat muuttuu paremmaksi. Täytyy vaan yrittää, joka päivä, tehdä huomisesta vähän valoisampi ja parempi. Joskus se on yksinkertainen asia, ja joskus vaatii isoja ponnistuksia. Pienet asiat voivat tuoda isoja muutoksia, kaikki lähtee itsestä, siihen on pakko uskoa. Jos ei usko, niin ei ainakaan tapahdu. Jos ei jaksa, pitää mennä hoitoon ja ottaa vastaan apua. Jos se on tarkoituksella jollekin tehty ilman syytä, se varmasti tulee tekijöille jossakin kohtaan takaisin. Minusta nykypäivät ovat hirveitä, luetaan sodasta, murhista, onnettomuuksista jne. Jotenkin tuntuu että ihmisiltä unohtuu ihmiselämän arvo ja että se on normaalia. Kuolema on normaalia ja luonnollista, mutta ennen aikaiset kuolemat ovat minusta kamalia.

      • Anonyymi

        Oletpa sä tyhmä ja turha ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sä tyhmä ja turha ihminen.

        Tekis hyvää itekullekkii olla thaimaalaisessa vankilassa jonkin aikaa

        Rupeis arvostamaan elämäänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sä tyhmä ja turha ihminen.

        Meneehän se sinun 🦄 aika noinkin trollaavan miehen tekstejä sadatellen


    • Anonyymi

      Suicide- that grand crime against thyself

    • Anonyymi

      Älä tee itsellesi mitään pahaa... taivas ja helevetti on totta. Käänny Jeesuksen puoleen. Rukoile häntä sydämesi Herraksi, niin hänessä löydät tulevaisuuden ja toivon

    • Anonyymi

      Jäät odottamaan sit ni voi vittu että tulee aika pitkäks jo paris päiväs

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ❤️Oikeaa rohkeutta on pysyä elossa. Älä luovuta, kyllä tulee vielä päivä kun hymyilyttääkin❤️

      • Anonyymi

        Oi ihanaa

        Hymyillään yhessä

        Jookos


      • Anonyymi

        Et tiedä yhtään mistä puhut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe