Kävin tiistaina lääkärissä erittäin vaikean, akuutin elämäntilanteeni takia. Monta päällekkäistä kriisi samaan aikaan. Pää tuntuu hajoavan ja uni mennyt. Nukahdan, mutta uni ei jatku. Näin kuukausi, puolitoista kun tilanne ollut päällä.
Minulla on pari kuukautta ollut Diapam 5 Mg sekä Xanor 0,5 Mg. Lääkäri määräsi nämä pois käytöstä kuin myös Mirtazapinin 7,5 Mg. Vain Ketipinor jätettiin uneen suurentaen annoksen max. 800 Mg ilta.
Pari yötä meni pelkästään Ketipinorilla 550 Mg ja nukuin pitkästä aikaa tyyliin viiteen. Yli kuukauteen ennätys. Normaalisti herään klo 01:00 - 02:45. Eilen alkoi taas kriisit olla niin tunteissa, että otin Xanoria kahteen kertaan 0,5 Mg. Myös Diapamia 5 Mg. Ja heti meni unet. Noin klo 01 nousin ylös.
Onko muilla samaa kokemus Xanorista että vie unet? Hassua kun pitäisi olla pitkävaikutteinen ja rauhoittava. Enkä itse asiassa pidä sen tuomasta olotilasta. Sekava ja sumuinen olo, ei pysty keskittymään mihinkään.
Minulla on pari kuukautta ollut Diapam 5 Mg sekä Xanor 0,5 Mg. Lääkäri määräsi nämä pois käytöstä kuin myös Mirtazapinin 7,5 Mg. Vain Ketipinor jätettiin uneen suurentaen annoksen max. 800 Mg ilta.
Pari yötä meni pelkästään Ketipinorilla 550 Mg ja nukuin pitkästä aikaa tyyliin viiteen. Yli kuukauteen ennätys. Normaalisti herään klo 01:00 - 02:45. Eilen alkoi taas kriisit olla niin tunteissa, että otin Xanoria kahteen kertaan 0,5 Mg. Myös Diapamia 5 Mg. Ja heti meni unet. Noin klo 01 nousin ylös.
Onko muilla samaa kokemus Xanorista että vie unet? Hassua kun pitäisi olla pitkävaikutteinen ja rauhoittava. Enkä itse asiassa pidä sen tuomasta olotilasta. Sekava ja sumuinen olo, ei pysty keskittymään mihinkään.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.