Venäjä olii pyhä maa,

Anonyymi-ap

juuri tasan tarkkkaan, niin kauan kuin Suomi oli Venäjän ruhtinaskunta.
Profeetallinen kysymys kuuluukin, haluaisko Venäjä olla pyhä Venäjä?
Kukaanhan ei tuomitse pyhää mistään sodasta.

8

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat sanalla: 'pyhä'???

      Vaikka monet, sanovat, etten osaa edes kirjoittaa tahi ymmärrä äidinkielen kiemuroita, toki ymmärän sanojen, merkitykset, varsinin, kun ne ovat Jumalan sanoja.

      Nyt mitä arvelet, mitä sana: 'Profeetallinen'
      merkitsee Jumalan ILMOITUKSISSA eskä esim, APOSTOLI Paavalin opetuksesta jonka hän, Paavali asi suoraan Jumalalata kuten Mooses.

      ja sitten nautin tuoretta, juuri pavuista jauhettua kahvia :)

    • Anonyymi

      Ennen muinoin SUURI osa, kuten tänäkin päivänä, Venäläisistä, olivat vanhurskaita tai hurskaita uskovia, Jumalaa pelkääviä sekä kunnoittavia, hartaita Herran palvelijoita.

      MUTTA,
      toki tiedät ,että enlannin, tämä typeryyksien tyysi-sijan päämies, kuninkas ja hänen sukunsa, eli genetttinen perimä on monilta osain yhtä ,suur-perhe:
      "Romanov
      oli Venäjän hallitsijasuku vuosina 1613–1917 eli yli 300 vuoden ajan. Romanovit käyttivät tsaarin ja 1700-luvun alusta alkaen myös Venäjän keisarin hallitsijanimeä. "

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Romanov_(hallitsijasuku)

      "Romanovit nousivat Venäjän hallitsijasuvuksi, kun säätykokous zemski sobor valitsi helmikuussa 1613 Nikita Romanovitšin 16-vuotiaan pojanpojan Mikael (Mihail) Fjodorovitš Romanovin Venäjän tsaariksi ja hänet kruunattiin nimellä Mikael I."

      NYT MIKÄ on: zemski sobor
      ja sen toinen puoli:
      Pajariduuma!

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Pajariduuma
      itke ja valita!

      "Pajariduuma juonsi juurensa Kiovan Rusissa 900-luvulta alkaen noudatetusta käytännöstä, jossa hallitsijalla katsottiin olevan velvollisuus neuvotella tärkeistä päätöksistä muun muassa kirkon ja ylimystön johtajien kanssa. "

      ja sitten koska olet, rehellinen tutkija sekä tutkit kaiken, Paavalin opin mukaan, ja pidät sen mikä on Hyää, Jumalan Edessä, ja hylkäät sen mikä ei ole!

      Nyt sitten voit jatkaa tutkimiksia:
      "Pajariduuma juonsi juurensa Kiovan Rusissa 900-luvulta "

      eli lyhytkäisestii, Babylonin pakkosiirtolaisuuden hedelmää, eli KÄÄNNYNNÄISIÄ ja tänä päivään julkisia, "naaseja" alkaea, "kuninkaasta" joka on pelle, ja 99,99 varmuudella pedo ja homostelija!

      eli tämä ryhmä sitten valitsi Venäjän hallitsijat!

      ja sitten tämä perheen, juuret kuten englannin halltsijoiden juurtavat sitten pakkosiirtolaisuuden jälkeen olleisiin, intiasta etiopiaa asti olevat KÄÄNNYNNÄISET!

      Nyt Kuten tiestä, viimeisinä päivänä, KAIKKI pyrkivät tuhoamaan Aabrahamin, Iisakin, Jaakobin, ja varsinkin Joosefin, ja sitten viimein Efraimin jälkeläiset!

      aj mitä suurimmalla todennäköisyydellä, Suomessa, on 60-80% kansasta Efraimin jälkeläsiä sekä sitten
      ITKE JA VALITA.
      Venäläiset ovat, jo tuhansien vuosien takaa SUOMALAISTEN jälkeläisiä!
      eli vuodesta, NOIN. ~ 600 jolloin SUOMALAISET ajoiavt vääräuskoiset käännynnäiet takaisin Kiinan ja Intian roijelle.

      eikä viimeistä kerttaa!
      eli Kolme Suomalaista "persuti" Kiowan ja sitten vähän ajan päästä "moskovan" eli Rus!

      Joten, HYVÄ on siunata Jumalan esikois-poikaa, eli Suomea ja sitten VEnäjää!
      joten iloitse ja katsele, kuinka Herra sotii, Efraimin puolesta:

      HUOM asiayhteys!
      Jes. 30:
      15 Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet,
      ja
      2. Moos. 14:14
      Herra sotii teidän puolestanne, ja te olkaa hiljaa."

      2. Moos. 14:25

      Ja hän antoi heidän vaunujensa pyöräin irtautua, niin että heille kävi vaikeaksi päästä eteenpäin. Niin egyptiläiset sanoivat: "Paetkaamme Israelia, sillä Herra sotii heidän puolestansa egyptiläisiä vastaan".

      eli vielä yksi:

      Dan. 12:1
      Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.

      Miten on, Venäjän lipussa on tämä Iso Enkeli, Miikael ja ukraian lipussa ja sitten ISraelin lipussa on perkeleen, kunniaksi ikonit!

      no sa,a se

    • Anonyymi

      Miikael, on ollut usein esim, arkangelissa ja Mikkelissä :)

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Venäjä#/media/Tiedosto:Coat_of_Arms_of_the_Russian_Federation.svg

      Joten, katso tämä merkkiä, eli Hebreassa sana, lippu on myös sana merkki!
      Kunnia Jumalalle aina ja iakaiken.

    • Anonyymi

      Aina te eksytty, aina!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Nyt on aamurukous jäänyt väliin kyllä sulla.

      • Anonyymi

        Nyt annat VÄÄRÄN todistuksen Herran palvelijasta!
        ei ole jäännyt väliin eikä pois.
        vaan,
        kuten aina, aloitan päivän Herran kanssa ja lopetan sen Herran kanssa.

        Eli ei ole "aikaa" päivässä jolloin olisin yksin saati ,en kuuntelijsi Herraa.

        mutta sama se,.


    • Anonyymi

      Niin egyptiläiset sanoivat: "Paetkaamme Israelia, sillä Herra sotii heidän puolestansa egyptiläisiä vastaan".

      Mitä mahtaa, Jeremias, Hoosea, Sakarja, Jesaja ja muut, Profeetat alkeen Mooseksesta tai Abrahmanista, tähän ihmeeseen joka on tuleva:

      Egyptistä, Herra kutsui, Pikansa, VÄKEVÄLLÄ Kädellä!
      Jer 16, 23 ja 31 luku
      Sak. 6:
      6 Ne, joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen maahan.
      7 Ne väkevät lähtevät, ja menevät halusta, kuljeksimaan maata." Ja hän sanoi: "Menkää, kuljeksikaa maata". Ja ne kuljeksivat maata.
      8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".

      vaikka on sotaa, Herran Henki lepää ja Herran Kansa ja esikoinen lepää turvassa!

      nyt vielä hetki, on jotain sanottavaa, Jeremiaan suulla.
      Jer. 16:
      15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.

      Jer. 23:
      5 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa.
      6 Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa. Ja tämä on hänen nimensä, jolla häntä kutsutaan: 'Herra on meidän vanhurskautemme'.
      7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

      ja kerta vielä
      Jer. 31:
      7 Sillä näin sanoo Herra: Riemuitkaa iloiten Jaakobista, kohottakaa riemuhuuto hänelle, joka on kansojen pää; kuuluttakaa, kiittäkää ja sanokaa: 'Auta, Herra, kansaasi, Israelin jäännöstä'.
      8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.

      Nyt siis, Iso Enkeli Miikael, valvoo ja katsoo ESIKOISEN puoleen, ja Jumala tekee SUUREMPIA tekoja kuin ennen muinoin Egyptistä-

      Joten JOS luit huolella ei tämä mennyt ohitse:

      2. Moos. 14:25
      Ja hän antoi heidän vaunujensa pyöräin irtautua, niin että heille kävi vaikeaksi päästä eteenpäin. Niin egyptiläiset sanoivat: "Paetkaamme Israelia, sillä Herra sotii heidän puolestansa egyptiläisiä vastaan".

      Iloitkaa OIKEAT Jaakobin ja Joosefin ja Efraimin jälkeläiset ,eli Suomalaiset että Venäläiset:

      Jer. 31:9
      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

      Iloitkaa ja vieläkin sanon teille, ILOITKAA !

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "Profeetallinen kysymys kuuluukin, haluaisko Venäjä olla pyhä Venäjä?
      Kukaanhan ei tuomitse pyhää mistään sodasta."

      Venäjä ON PYHÄ eli erottettu, muusta samankaltaisesta, eli tavanomaisesta!
      Venäjän kansa ja Kuninkas on VANHURSKAS ja OIKEA mielinen.

      Toki tekee pahaa kuten Jaakob ja Daavid, mutta Pelkää ja turvaa Herraa!

      Nyt, et kait nyt TUOMITSE tai nuhtele Jumalaa, kun tekee mitä on luvannut tehdä jo aikoja sitten alkean Abrahamista ja sitten "loppuen" Paavaliin!

      Katso ettet sodi Jumalaa vastaaa!
      eli Jumalan Tahtoa, mikä ON Profeetallisesti ilmoitettu jo Abrahamille!

      Matt. 12:30
      Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

      No sama se.

      halutko kuulla ja lukea, mitä Jumala ilmoittaa Googista ja sen joukoista :)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe