Ilmestyskirjayhä ajankohtainen profetia

Anonyymi-ap

12

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpa sinulla paljon hienoja titteleitä :)

• Anonyymi

Jari Pasanen on suomalainen profeetta ja pastori. Hän on tunnettu helluntaiseurakunnissa ja on julkaissut useita profetioita ja sanomia. Jari Pasanen on myös evankelista ja rukoilee ihmisten puolesta. Hän on ollut mukana erilaisissa kristillisissä palvelutehtävissä ja on aktiivinen sosiaalisessa mediassa. Jos haluat tietää lisää Jari Pasasesta, voit vierailla hänen Facebook-sivullaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jari Pasanen on suomalainen profeetta ja pastori. Hän on tunnettu helluntaiseurakunnissa ja on julkaissut useita profetioita ja sanomia. Jari Pasanen on myös evankelista ja rukoilee ihmisten puolesta. Hän on ollut mukana erilaisissa kristillisissä palvelutehtävissä ja on aktiivinen sosiaalisessa mediassa. Jos haluat tietää lisää Jari Pasasesta, voit vierailla hänen Facebook-sivullaan.

Älä valehtele enempää, taustat tiedetään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi pyhä Pasanen, profeetta evankelista. Voisitko rukoilla myös minun puolestani. Lapset ym ja vaikeaa itkettävä tilanne.

• Anonyymi

Tietysti lopunajoista kertova ilmestyskirja on ajankohtainen nyt lopunaikoina.

• Anonyymi

Tekstuuri on kaikille sama ja jokaisen luettavissa. Jumala pitää huolen demokratiasta lopulta. Kivaa yötä.

• Anonyymi

Lutheri tunnisti pedon, antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaiset virretkin kertovat: Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

Saksalainen professori Andreas Helwig (1572-1643) selvitti pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta: VICARIVS FILII DEI=666

Ymmärtäväisen adventistin ylifariseus_1:sen hyvin ymmärrettävää hänen kirjoituksensa: Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen, kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

1234567---

• Anonyymi

Luther oli vajavainen, ei ymmärtänyt esim Room 11 lukua. Hän jopa vihasi juutalaisia joka on erittäin vakava synti.
        Kristityt saavat levätä hyvällä omalla tunnolla vapautettuina lain orjuudesta ja odottaa Kristusta, eikä Antikristusta pedonmerkkineen.

• Anonyymi

Tuossa tuo laskutoimitus on mielestäni hiukan falskisti suoritettu, kun siinä on otettu huomioon vain numeroa tarkoittavat kirjaimet ja loput jätetty huomiotta.

Uusimpien lukemieni tulkintojen mukaan kyse ei olisikaan numeroista kuviossa 666, vaan kirjaimista. Miksi sitten kehotettaisiin mitään laskemaan, en ymmärrä. Kyseessä olisi iso väärintulkinta nähdystä.

Spekulaatiota molemmat yllä mainitut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luther oli vajavainen, ei ymmärtänyt esim Room 11 lukua. Hän jopa vihasi juutalaisia joka on erittäin vakava synti.
        Kristityt saavat levätä hyvällä omalla tunnolla vapautettuina lain orjuudesta ja odottaa Kristusta, eikä Antikristusta pedonmerkkineen.

Sekä paavi että juutalaiset olivat hyvin erilaisia silloin Lutherin elinaikana yli 500 vuotta sitten verrattuna nykyaikaan.

• Anonyymi

Mikä se profetia oli? En ala avaamaan epämääräisiä linkkejä

• Anonyymi

Osaako arvon profeetta vastata miten ja milloin Ukrainan sota loppuu? Jos arvaat oikein niin profeetan titteli olisi sinulle tarjolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe