uskonasioita

Anonyymi-ap

Jeesuksen henkilökohtainen kohtaaminen täytyy tapahtua ihmiselle henkilökohtaisesti. Se, että joku toinen täyttyy Pyhällä Hengellä ja elää lähellä Jeesusta ja odottaa Hänen tulemustaan, se ei voi auttaa toista ihmistä, ellei hänkin tule Jeesuksen luokse, täyty Pyhällä Hengellä ja elä lähellä Jeesusta. Joka ainoan ihmisen on astuttava Jumalansa eteen tässä ajassa jo henkilökohtaisesti. Isä ei voi lastaan pelastaa, eikä äiti voi tytärtään pelastaa. Ei voi mies vaimoansa eikä vaimo miestänsä eikä veli veljeänsä lunastaa, sillä hänen lunastushintansa on ylen kallis. Vaan jokaisen on yksilönä astuttava tässä ajassa jo Jeesuksen eteen, jos mielii kerran kohdata Jeesuksen, kun hän pilvissä tulee hakemaan seurakuntaansa ylös. Tarvitaan henkilökohtainen ratkaisu, henkilökohtainen antautuminen Jeesukselle, henkilökohtainen uudestisyntyminen ja pelastuminen, usko Jeesukseen Kristukseen, ennen kuin voi tulla sisälle Jumalan valtakuntaan.

”Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa”. Nikodeemus sanoi hänelle: ”Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?” Jeesus vastasi: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.” Johannes 3:3-6

Voi jos ihmiset ymmärtäisivät, miten tärkeä asia on valvoa sydämensä suhde Jeesukseen Kristukseen. Jumalan Pojan, Pyhä, Kallis sovintoveri voi puhdistaa ihmisen sydämen ja omantunnon puhtaaksi. Ja vain Jumalan Sana ja Pyhä Henki voi antaa sen voiman, että voi vaeltaa tämän pimeän maailman keskellä Jumalan lapsena, olla täällä valona ja olla täällä suolana, tämän mätänevän maailman keskellä. Ihmiset tietävät, että tuo ihminen on pelastettu ihminen. Että he näkevät sen, he kuulevat sen, he tuntevat sen, että tuo ihminen on pelastettu ihminen.

Ja kyllä olisi kohtalokasta elää toisenlaista kristillistä elämää. Ympärillä kääntymättömiä, syntisiä ihmisiä matkalla kadotukseen. Ja minä omassa ylhäisyydessäni sitten vaan elelisin tässä ja odottelisin Jeesuksen tulemusta, eikä mitään murhetta näistä toisista. Mihin nämä ihmiset menevät? Olla kainin kaltaisia, joka sanoi: ”olenko minä veljeni vartija?” Silloin, kun ihminen kylmentyy tai hän ei ole ollenkaan kokenutkaan uudestisyntymistä, hän ei tunne olevansa kenenkään vartija, vaan hänelle on yhdentekevää, mihin ihmiset menevät.

Miten tärkeä asia on sanoa: ”Jeesus, ilmesty minun elämääni, muuta minun elämäni,kohtaa minua Jeesus, vapauta kaikista siteistä ja kahleista, täytä Jeesus Pyhällä Hengällä ja tulella.” Kokee Jumalan voiman, Pyhän Hengen voiman. Raamattu sanoo roomalaiskirjeessä, että Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta. ”mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.” Room. 5:5. Sen jälkeen ihminen alkaa rakastamaan kanssaihmisiänsä ja haluaa heidän pelastumistaan. Haluaa, että he ovat valmiit kun Jeesus tulee. Haluaa, että he pääsevät Taivasten valtakuntaan kun Jeesus tulee.

Ja tänä iltana, jos sinä huomaat, että Jeesuksen ja sinun välille on tullut jotakin, niin anna tänään Jeesuksen sovintoveren puhdistaa sinun sydämesi. Jos et vielä ole löytänyt Jeesusta niin nyt on aika ja tilaisuus etsiä, ja ottaa Hänet vastaan. ”Jeesus, minä kiitän sinua, että tänä iltana uudistat minut Jeesus rakas. Minä kiitän sinua, että tänä iltana täytät minut Pyhällä Hengellä ja tulella. Kiitän sinua, että sinetöit minut Jeesus, tänä iltana, Pyhän Hengen iankaikkisella sinetillä, joka on minun perintöni vakuutena, joka on sinun omaisuutesi lunastamiseksi. Että jos Jeesus sinä tulet, vaikka ennen auringonnousua, niin Jeesus, minä olen valmis. Minä olen valmis sinun lunastustyösi tähden. Itse olet valmistanut itsellesi morsiussielun.”

Ja mikä siunattu tietoisuus, kun ihminen tietää, että hän on Jeesuksen oma. Illalla kun menee levolle tietää, minä painan pääni tyynylle ja nukahdan Jeesuksen omana. Ja kun aamulla herää ja avaa silmänsä uuteen armon päivään, tietää, Jeesus, minä olen sinun omasi. Ja Jeesus, tämä päivä olkoon se päivä, jolloin minä vaellan Sinun omanasi iltaan asti, jos sallit illan tulla. Mikä armo olla pelastettu! Mikä armo kantaa tämä varmuus sydämessä ja omassatunnossaan. Tietoisuus siitä, että minä olen Jeesuksen Kristuksen oma.

31

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus pyrkii aina peiton alle.

      • Anonyymi

        NIIN NE PAPITKIN, JOS SIELLÄ ON NAINEN, UJUTTAA TAPPINSA HAAROJEN VÄLIIN JA ALKAA HANKAAMAAN, SIEMENET SISÄLLE.


      • Anonyymi

        Jeesus pyrkii aina peiton alle.

        Haluisit ilmeisesti itsellesi?


    • Anonyymi

      Huijarin kohtaamiseen pitää suhtautua asianmukaisella varautuneisuudella.

      • Anonyymi

        Huijarin kohtaamiseen pitää suhtautua asianmukaisella varautuneisuudella.

        Lueppa Mohammed:))


    • Anonyymi

      Voisiko joku joskus näillä Henkilökohtaisilla jeesuksen löytämisillä ottaa kuvan tai videon tapaamisesta? 2024 niin kamerahan on aina käden ulottuvilla???? Vaikea uskoa, kun koskaan ei jää mitään todisteita 🤔😂

      • Anonyymi

        pitäisikö se olla lämpökameralla
        vihreet ovat kieltäneet kuvaamasta.
        homo pukka kävi aarni metsässä puolassa, eikä se ollut nähnyt, kova ateisti.............vitutti kun hävisi presidentin vaalit
        hannale pokka, elisabet rehn ja walhroos eivät toivu järkytyksestä koskaan


      • Anonyymi

        Miksi pilkkaatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaatte?

        En pilkkaa, kysyin missä on todisteet jos jeesus löydetään koko ajan ihmisten keskuudessa.. Ottaisi nyt joku selfien Jeesuksen kans, niin voisi uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pilkkaa, kysyin missä on todisteet jos jeesus löydetään koko ajan ihmisten keskuudessa.. Ottaisi nyt joku selfien Jeesuksen kans, niin voisi uskoa.

        En pilkkaa, kysyin missä on todisteet jos jeesus löydetään koko ajan ihmisten keskuudessa.. Ottaisi nyt joku selfien Jeesuksen kans, niin voisi uskoa.

        Se tunne on eri kuin jokin selfie.Se on rauha ja Rakkaus kun löydät..
        Itse löysin sen sotilaana lähi-idässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En pilkkaa, kysyin missä on todisteet jos jeesus löydetään koko ajan ihmisten keskuudessa.. Ottaisi nyt joku selfien Jeesuksen kans, niin voisi uskoa.

        Se tunne on eri kuin jokin selfie.Se on rauha ja Rakkaus kun löydät..
        Itse löysin sen sotilaana lähi-idässä.

        Onko sinulla mitään uskostasi riippumatonta keinoa tarkistaa, että tuo rauha on juuri Jeesuksen ansiota, eikä vain aivojesi tuotetta? Vai perustuuko uskosi vain sokealle uskolle omaan erehtymättömyyteesi?


    • Anonyymi

      Ei jumalaakaan ole kukaan nähnyt koskaan.

      • Anonyymi

        Ei jumalaakaan ole kukaan nähnyt koskaan.

        Joka päivä:) katso luontoa ympärillä mitä on,katso ihmisiä mitä näet..Kaikki on luotu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumalaakaan ole kukaan nähnyt koskaan.

        Joka päivä:) katso luontoa ympärillä mitä on,katso ihmisiä mitä näet..Kaikki on luotu.

        "Kaikki on luotu."

        Unohdit nyt kokonaan perustella väitteesi.


    • Anonyymi

      Yksi asia ihmetyttää ns. Uskovissa he esittävät hartaita ja hyviä mutta eivät arvostele vääryyttä jota yhteiskunnassa ja maailmassa tapahtuu vaan vaijeten hyväksyvät kaiken tämän ilmeisesti peläten maallista tuomiota enemmän kuin taivaallista

      • Anonyymi

        Kyllä uskovat puhuvat maailman pahuudesta mutta heitä syytetään tuomitsemisesta jos esim. viitataan johonkin Raamatun kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uskovat puhuvat maailman pahuudesta mutta heitä syytetään tuomitsemisesta jos esim. viitataan johonkin Raamatun kohtaan.

        Ei kait raamatun sanalla oikaista avointa korruptiota maailmassa vaan rikollisuuden avoimella tuomitsemisella


    • Anonyymi

      Ja ottavat karitsat morsiamikseen.

      • Anonyymi

        Ja ottavat karitsat morsiamikseen.

        Se toinen suuntaus:))


    • Anonyymi

      Kaikki Raamatun hyvät lupaukset toteutuvat Jeesuksessa.

      • Anonyymi

        Eli aavikon hiekassa.


    • Anonyymi

      Tiedät,ihminen on vajavainen ja syntinen.Mutta varmaan tiedät,Kristus on kuollut meidän kaikkien puolesta,ei Raamutun jakeiden kirjoittajien.
      Se,että olet jossain uskonto kunnassa ei pelasta,vaan usko ja Rakkaus !
      Jos ihminen ei teoillaan löydä näitä,niin Kristus löytää hänet !
      Ihan jos muistat,hänen uhrauksen.

      • Anonyymi

        Katteeton lupaus aavikon hiekasta.


      • "Ihan jos muistat,hänen uhrauksen."

        Mitä Jeesus uhrasi? Hän ei menettänyt sieluaan, henkeään, ruumistaan eikä jumaluuttaan. Oliko hänen uhrauksensa se, että hän kärsi ikuisuuteen verrattuna äärimmäisen lyhyen ajallisen kärsimyksen?


      • Anonyymi
        siare kirjoitti:

        "Ihan jos muistat,hänen uhrauksen."

        Mitä Jeesus uhrasi? Hän ei menettänyt sieluaan, henkeään, ruumistaan eikä jumaluuttaan. Oliko hänen uhrauksensa se, että hän kärsi ikuisuuteen verrattuna äärimmäisen lyhyen ajallisen kärsimyksen?

        Miksi pilkkaat...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat...

        En minä pilkkaa. Minä kysyn kristinuskon perusteisiin kuuluvasta asiasta. Tai perustele sitten, mikä viestissäni oli pilkkaa. Siitä voisin oppia jotain ja muuttaa tapaani kirjoittaa, mutta tuollainen epämääräinen syyttely ei hyödytä ketään.

        Unohdit vastata:
        Mitä Jeesus uhrasi? Hän ei menettänyt sieluaan, henkeään, ruumistaan eikä jumaluuttaan. Oliko hänen uhrauksensa se, että hän kärsi ikuisuuteen verrattuna äärimmäisen lyhyen ajallisen kärsimyksen?


      • siare kirjoitti:

        En minä pilkkaa. Minä kysyn kristinuskon perusteisiin kuuluvasta asiasta. Tai perustele sitten, mikä viestissäni oli pilkkaa. Siitä voisin oppia jotain ja muuttaa tapaani kirjoittaa, mutta tuollainen epämääräinen syyttely ei hyödytä ketään.

        Unohdit vastata:
        Mitä Jeesus uhrasi? Hän ei menettänyt sieluaan, henkeään, ruumistaan eikä jumaluuttaan. Oliko hänen uhrauksensa se, että hän kärsi ikuisuuteen verrattuna äärimmäisen lyhyen ajallisen kärsimyksen?

        Tuo on kyllä erinomainen huomio. Moni tavallinen ihminen maan päällä kärsii enemmän ja paljon pidempään kuin jeesus ristillä.

        Mutta sitten taas, armo ei kosketa näitä vääräuskoisia tai uskonnottomia tavallisia ihmisiä, heidän osansa on ainoastaan kärsimys ja kuolema.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      yapping :D

    • >>>toisenlaista kristillistä elämää. Ympärillä kääntymättömiä, syntisiä ihmisiä matkalla kadotukseen. Ja minä omassa ylhäisyydessäni sitten vaan elelisin tässä ja odottelisin Jeesuksen tulemusta, eikä mitään murhetta näistä toisista. Mihin nämä ihmiset menevät? >>>


      Miksi niistä välität, ja mitä sille voit sinä tehdä että mihin ne menevät?

      Et voi muuttaa toista ihmistä, sen sisäistä maailmaa, sen sielua. Jos se ei itse sitä halua. Voit pakottaa sen noudattamaan kaavoja ja toistelemaan lauseita, mutta jos sielu ei ole mukana siinä niin ei sellainen ole mistään kotoisin.

      Mielestäni olisi parempi jos jokainen keskittyisi omaan itseensä ja siihen kuinka voisi olla parempi ihminen, jos kaikki maailman ihmiset tekisivät samoin niin maailma olisi parempi paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe