Viimeinenkin kylä Luhanskissa on nyt vallattu. Yksi Venäjän tavotteista saavutettu.
Luhanski on vallattu
7
129
Vastaukset
Kolmen päivän päästä sitten Kiova, vai mitä.
- Anonyymi
Kuka nyt Kiovaan haluaa ?
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Venäjä halusi, mutta ei päässyt.
Miksi se sinne haluaa ? Vieraan valtion pääkaupunkiin.
- Anonyymi
Pitikös sen Luhanskin olla itsenäinen tasavalta (jonka Venäjä on tunnustanut) vaiko osa Venäjää?
Putin ilmoitti, että vallatut Zaporizza ja Herson ovat nyt liitettyjä Venäjään "ikuisesti" (vsegda). Kuitenkin maantieteellisesti ne ovat erillään venäjästä, koska Venäjän tunnustamat "itsenäiset tasavallat" Luhansk ja Donetsk ovat siinä välissä.
No, Putin ja hänen sanojensa uskottavuus...Ukrainaankaan ei pitänyt hyökätä, siitä oli Putinin sana. - Anonyymi
Venäjän joukot ovat nyt 30 kilometrin etäisyydellä Harkovasta, Ukrainan toiseksi suurimmasta kaupungista. Jos satasta ajelisi saapuisi perille 20 minuutissa, menee kuitenkin pariviikkoa kunnes kaupungin porteilla ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214