Missä lapualla olisi parkkialue kameravalvonnalla? Maksullisuus ei haittaa, mutta pitäisi olla useampi päivä auto parkissa ja jos olisi juna-aseman lähellä, niin olis plussaa…
Valvottu parkkipaikka
23
358
Vastaukset
- Anonyymi
Lapualla kirjoitetaan ISOLLA alkukirjaimella !
- Anonyymi
Ei Tartte Ei Ole Ansainnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Tartte Ei Ole Ansainnut
Toki on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki on
ai kosolanko takia
- Anonyymi
Osuuspankissa on monta ulkokameraa, jätä siihen automaatin eteen. Sitten on tietysti Lapuahovin pubin edessä ja Kosoolanristeyksessä, mutta siihen on kai vähän huono jättää päiviksi?
- Anonyymi
ei kenenkään toisen tontille voi autoja jättää ilman lupaa
- Anonyymi
Paree jättää Seinäjoelle. Mun autoa ei koskaan ole vahingoitettu vaikka se on katuparkissa reissujeni ajan.
- Anonyymi
kuka nyt vanhaa ladaa viitsii kolhia ,,,äly hoi !
- Anonyymi
Lähtee vaan reussuilleen omalla autolla. Ei sitä tohri panoreissuillen omaa autoa seisottaa jouten.
- Anonyymi
Ei Lapualle kannata jättää autoa, siellä särjetään kaikki. Lapualaiset ovat sellaisia särkijöitä ja kaivoonpaskojia. Jopa talojen pihoilta käydään puhkomas pyöränkumeja. Vie Seinäjoelle, sinne parkkihalliin keskustaan, pysyy auto todennäköisemmin ehjänä.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Pisimmillään mun auto on seissyt rautatieaseman parkissa kuukauden. Eikä mitään ole koskaan tapahtunut autolle. Viikon kun on parkissa 20 asteen pakkasilla, on jännittänyt onko akku kunnossa, jaksaako hehkuttaa ja starttaa.
- Anonyymi
Minoon aina jättäny biilini kosolantalon etuoven etehe, laittanu lapun, jotta tämoon vikin kaara älä koske, aina oon säilyny.
- Anonyymi
Rautatieaseman parkki on hyvä. Siinä ne säilyy.
- Anonyymi
Mulla on joskus montakin autoa pubin pihassa.
- Anonyymi
Jaa nottako paikka juna-aseman lähellä, miks? - kun eihän täs juurikaan edes pysähdy junat nykyisin.
- Anonyymi
Aivan hyvin pysähtyy, ainakin mun tarpeisiin. Kerran olen joutunut käyttämään linja-autoa Seinäjoelle mennessä ja vaihtanut junaan. Paluu onnistui reissusta Lapualle junalla. Auto odotti aseman parkkipaikalla reilun viikon, eikä mitään ollut tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan hyvin pysähtyy, ainakin mun tarpeisiin. Kerran olen joutunut käyttämään linja-autoa Seinäjoelle mennessä ja vaihtanut junaan. Paluu onnistui reissusta Lapualle junalla. Auto odotti aseman parkkipaikalla reilun viikon, eikä mitään ollut tapahtunut.
Kumma kun matkakeskus piti rakentaa mutta nyt se onkin kiinni. Joku firma soi ö näkyy toimivan.
- Anonyymi
Vr.än pihaan vaan siinä om kamera valvonta
- Anonyymi
Mikä on vr.än piha? Rautatieaseman pihaa jos tarkoitat, niin sitä ei omista vr. Vr liikuttelee vain junia. Taitaa olla kaupunki omistajana.
- Anonyymi
Seinäjoelle on turvallisinta parkkeerata.
- Anonyymi
Lapualla voi jättää mihin vain, eikä ovia tarvitse lukita.
- Anonyymi
Olen jättänyt Seinäjoelle. Ei koskaan tapahtunut mitään.
- Anonyymi
Se on aika kaukana Lapuan asemasta.
Voiko siellä jättää avaimet suulle, kun en mielelläni kuljeta niitä mukana, etten hukkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346