Malesialainen johtava lääkäri julkaisi anteeksipyynnön piikityksistä

Anonyymi-ap

Johtava lääkäri Malesiassa pyytää julkisesti anteeksiantoa koronarokotuksista

Malesialainen johtava lääkäri julkaisi anteeksipyynnön kokeellisten mRNA-COVID-19-rokotteiden antamisesta potilaille.

Facebook-postauksessa tohtori Syafiq Nordin sanoi (englanninkielinen käännös alla hänen kotikielestään, malaijista):

”ANTAKAA ANTEEKSI

Uudet paljastukset Pfizerista ovat paljastaneet alan heikkouden, johon olen osallinen.
Olen surullinen, koska ennen tohtori Razin Jaafarin tapaamista antamani lääketieteelliset neuvot sisälsivät monia virheitä, erityisesti COVID:n suhteen.
Olen kuitenkin hyvin kiitollinen hänelle, koska olen nyt avoimempi ja valistuneempi terveystieteistä, jotka rehellisesti ovat luonnollisempia ja sopivat sielulleni lääkärinä sekä muslimina.
Menneinä COVID-aikoina on kiistatonta, että terveydenhuollon työntekijöiden, jotka pyrkivät tarjoamaan parhaita terveyspalveluja, oli vaikeaa ja vielä vaikeampaa muille kansalaisille, jotka joutuivat Valvontamääräyksen (MCO) sulkutilaan.
Rokotteen antaminen koettiin tuolloin parhaaksi keinoksi ja joukkorokotusohjelma käynnistettiin hyvin nopeasti.
Olin osaltani mukana antamassa lääketieteellisiä neuvoja ja hankkimassa ”suostumusta”, jotta rokote voitaisiin antaa.
Lääkärinä otin myös 3 (kolme) Pfizerin rokotetta.
Kaikki tapahtui ”touch & go” – tavalla, minun oli mahdotonta tunnistaa, kenelle olin antanut lääketieteellisiä neuvoja tähän asiaan liittyen.
Tämän myötä haluan pyytää tuhat kertaa anteeksi aiempina vuosina tekemiäni virheitä, erityisesti niiltä, jotka tulivat luokseni covid-rokotuskauden aikana.
Rehellisesti, en voi auttaa ketään taloudellisesti, jos komplikaatioita tapahtuu.
Yritän kuitenkin parhaani mukaan tarjota kokonaisvaltaisempaa lääketieteellistä neuvontaa tohtori Razinin toimittamien korjaavien tieteellisten tietojen mukaisesti.
Pyydän anteeksi, Malesian kansalaiset!”

Nordinin postaus lähti leviämään ja sai raportointihetkellä 2 800 tykkäystä, 1 500 kommenttia ja 4 300 jakoa.

thl saisi myös pyytää anteeksi korona rokotus hulluutta!
Hanna Nohynekin sanoin mrna koronarokote on kuin rakentaisimme lentokonetta ilmassa.

13

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän tarkoitti varmaan sitä, että ei ole ehditty kaikille saamaan rokotusta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Saduissa on haltioita, ei THL:ssä. Olisit käynyt sen peruskoulun edes loppuun.


    • Anonyymi

      Se anteeksipyyntö oli varmaan siitä, ettei kaikki saaneet piikkiä

    • Anonyymi

      Vakavien sairauksien räjähdysmäinen kasvu Alkoi
      2020 joulukuusta samalla kun mrna piikitykset alkoivat.

      Kas kummaa koronan (flunssa) esiintyessä jo 2020 keväästä ylikuolleisuutta tai vakavien sairauksien
      Kasvusta väestössä ei ollut havaintoa.

      Väestön ikärakenne tai elintapa eivät nosta kuolleisuus käyrää näin muutokset näkyisivät loivana käyrännousuna tilastossa .


      Lisää kokeellisia aineita kehoon mistä lääketehtaat vaativa

      Suomi ei ole ainut kuolleisuus nousi kaikissa rokotetuissa maissa heti koronarokotusten alettua.

    • Anonyymi

      Se varmaan tarkoitti, että kun kaikki ihmiset eivt saaneet piikkiä

    • Anonyymi

      Johtava lääkäri johtaa terveyskeskusta pienessä kaupungissa! Ennen antivaxeteiden kampanjaa hänet tiesi muutama tuhat ihmistä.

    • Anonyymi

      Onko hän kenties sukua Maria Nordinille?

    • Anonyymi

      Anteeksi että rokotteet eivät olleet aivan yhtä tehokkaita kuin luulimme

      Anteeksi

      • Anonyymi

        Nyt THL on pyytänyt anteeksi


    • Anonyymi

      täys paska rokote sinne meni kansanrahat eliitin pohjattomaan hyvinvointiin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      113
      2565
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1894
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      111
      1615
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      28
      1527
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1443
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1389
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      350
      1365
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      207
      1194
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1149
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1061
    Aihe