Otan taas aurinkoa yläosattomissa takapihalla

Anonyymi-ap

Kuten jokunen päivät sitten tein ja kirjoitin. Aion tänää tehä yhen jutun ku joku tuijottaa liikaa :D

7

205

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kummonen kepponen ois mielessä??

      • Anonyymi

        Jos joku jää pitkäksi aikaa tuijottaa niin raotan alaosaa sen verran että saa oikeasti jotain töllisteltävää.


    • Anonyymi

      Se on sille tuijottelijalle ihan oikein !

    • Anonyymi

      Missäpäin olet voisin tulla kuolaamaan

    • Anonyymi

      olen huomannut ollessani parvekkeella munasillani että eräs rouva katselee kiikareilla minua. yhtenä aamuna taas näin kun kiikarin linssi välähti niin hieroin kulliani hiukan että jäykistyi ja menin parvekkeelle taas. otin kullin käteeni ja näytin hänelle naimisliikettä niin kiikarit häipyi äkkiä, mutta seuraavana päivänä oli postiluukusta pudotettu lappu ja ilmeisesti kys rouva kirjoitti että haluaisi kaluni sisäänsä. osoitekin oli joten lähdin saman tien kylään, hieman pyörewähkö nainen avasi oven ja kertoi haluavansa seksiä kanssani. panimme varmaan tunnin ja istuimme iltaakin ja nyt hän asuu luonani.

      • Anonyymi

        On sillä kokemattomalla taas fantasiat..


      • Anonyymi

        Todella upeeta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2162
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      377
      1624
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      1260
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1186
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1019
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      994
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      973
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      948
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      868
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      828
    Aihe