Sivistymättömät aikovat tunnustaa palestiinan

Anonyymi-ap

Luin uutisia, että Norja, Espanja ja Irlanti aikovat tunnustaa terroristien hallinnoiman Palestiinan. Tuo linjaus on vaarallinen, joka johtaa kolmannen maailmansodan syttymiseen. Israelhan ei koskaan tule hyväksymään murhanhimoisten vihollistensa hallintoa alueilleen.
Gaza ja Länsiranta pitää nyt nopeasti liittää virallisesti Israeliin.

27

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maailmassa on monia arabivaltioita ja niillä on monia nimiä. Israelin hallitsemilla alueilla elävät muslimit ovat arabeja, arabivalloittajien jälkeläisiä tai heihin sulautuneita muinaisia kansoja kuten kanaanilaisia ja filistealaisia. Viimeksi mainitusta kansasta "Palestiina" on saanut nimensä. Filistealaisten kanssa Palestiinan arabeilla ei ole mitään tekemistä. Palestinaa ovat valloittaneet ja hallinneet monet imperiumit. Ainoa alueen oma kansa, joka on maata hallinnut ovat juutalaiset eli hebrealaiset. Yksi alkuperäisen kansan kuningaskunta oli nimeltään Israel toinen oli Juudea. Nyt juutalaiset ja israelilaiset ovat palanneet uusina valloittajina. Palestiinan arabien pitäisi nyt vain alistua uusien valloittajien valtaan niinkuin he alistuivat osmanien alaisuuteen. Israel on moderni toimiva demokratia, jonka hallinnon alaisuudessa olisi paljon parempi elää kuin niiden arabivaltioiden alaisuudessa, joilla ei ole valtavia öljytuloja kansalaistensa elättämiseen. Hyvä elämä Israelin alaisuudessa tietenkin edellyttäisi luopumista jihad-terrorismista, johon islamistiset mullahit ja imaamit muslimeja yllyttävät.

      • Anonyymi

        Jooel:
        3:1 Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon, > Jakeen lisätiedot
        3:2 minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani > Jakeen lisätiedot
        3:3 ja heittäneet minun kansastani arpaa; ovat antaneet pojan porttoa vastaan sekä myyneet tytön viinistä, jonka ovat juoneet. > Jakeen lisätiedot
        3:4 Mitä on teillä sanomista minulle, teilläkin, Tyyro ja Siidon ja kaikki filistealaisten alueet? Tahdotteko te kostaa minulle, mitä minä olen tehnyt, vai itse tehdä minulle jotakin? Nopeasti, kiiruusti minä annan koston kohdata teidän päätänne siitä, mitä olette tehneet, > Jakeen lisätiedot
        3:5 te, jotka olette ottaneet minun hopeani ja kultani, vieneet minun ihanat kalleuteni temppeleihinne > Jakeen lisätiedot
        3:6 sekä myyneet Juudan ja Jerusalemin lapsia jaavanilaisille, poistaaksenne heidät kauas omalta maaltansa. > Jakeen lisätiedot
        3:7 Katso, minä herätän heidät liikkeelle siitä paikasta, johon te olette heidät myyneet, ja annan koston teostanne kohdata teidän päätänne: > Jakeen lisätiedot
        3:8 minä myyn teidän poikianne ja tyttäriänne Juudan poikien käsiin, ja he myyvät ne sabalaisille, kaukaiselle kansalle. Sillä Herra on puhunut. > Jakeen lisätiedot


    • Anonyymi

      Ei se mikään virhe ollut vaan B`nai Brith -sionistien laskelmoitu suunnitelma.

    • Anonyymi

      KOKO MAAILAM PERUSTAA PALESTIINAN. Teiltä pippelien satajisti kultti palvojien ihailijoita on mitätön määrä.
      Ne eivät ole humaani rotu vaan vieraslaji saalistamassa lapsia.

      • Anonyymi

        ??????


    • Anonyymi

      Aiotko taistella palestiinan puolesta viimeiseen Eurooppalaiseen asti. miten perustelet hinkuasi ?

    • Anonyymi

      Kuinkahan kävisi jos Helsinki ympärileikattaisiin ihan oikeasti? Olisi varmaan kuin Nooan päivinä.

      • Anonyymi

        Ei mitenkään kävisi. Sama se onko terskan päällä nahkariekale vai ei.


    • Anonyymi

      Hieno päättäjät siellä

    • Anonyymi

      Ei Israel halua Gazaa tai Länsirantaa asukkaineen. Maat tietysti kelpaisi, mutta ei ihmiset.

      • Anonyymi

        Kai ihmisetkin kelpaisivat, jos eivät räjäyttelisi
        pommeja tai terrorisoisi muuten Israelia. Itse en ymmärrä, että yhden valtion sisällä olisikin kaksi valtiota. Eikö myös Saksaan puuhata islamilaisvaltiota. Suomessa Itäkeskus-Vuosaari on kohta pian myös jonkun muun alaisuudessa kuin Suomen. Myös lappalaiset hinkuavat omaa valtiota, joten annetaan heille Pohjois-Suomi, Ruotsi ja Norja samoin lohkaisee alueistaan saamelaisille oman aluenn, joten pohjoiseen muodostetaan oma saamelaisvaltio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ihmisetkin kelpaisivat, jos eivät räjäyttelisi
        pommeja tai terrorisoisi muuten Israelia. Itse en ymmärrä, että yhden valtion sisällä olisikin kaksi valtiota. Eikö myös Saksaan puuhata islamilaisvaltiota. Suomessa Itäkeskus-Vuosaari on kohta pian myös jonkun muun alaisuudessa kuin Suomen. Myös lappalaiset hinkuavat omaa valtiota, joten annetaan heille Pohjois-Suomi, Ruotsi ja Norja samoin lohkaisee alueistaan saamelaisille oman aluenn, joten pohjoiseen muodostetaan oma saamelaisvaltio.

        Pohjoiseen perustetaan saamelaisvaltio vain mielikuvituksissasi. Palestiina ansaitsee oman valtion. Sloveniakin tunnusti Palestiinan. Jee!


    • Anonyymi

      Gazassa on myös kirkkoja, miksi kirkko ei ole tuominnut Hamasin iskuja ?

    • Anonyymi

      Saako Palestiinan valtiossa asua juutalaisia?
      Vai tuleeko siitä antisemitismin elävä monumentti ?

      Gazassa ei ole saanut asua, Länsirannalla ei saisi asua jne. Temppelivuori ja niin edelleen .....

    • Anonyymi

      Onko palestiinalaisten ympärileikkaua eri asia, kuin juutalaisten ympärileikkaus ?

    • Anonyymi

      Miksi israelilaisia ei sanota paluumuuttajiksi, tai maahanmuuttajiksi, tai turvapaikan hakijoiksi, koska he todella ovat turvapaikan hakijoita, sorto Euroopassa ja Arabimaissa oli kansanmurha- aikeinen.

      • Anonyymi

        7:8 Ja Sakarjalle tuli tämä Herran sana: > Jakeen lisätiedot
        7:9 "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne, > Jakeen lisätiedot

        7:10 leskeä, orpoa, muukalaista ja kurjaa älkää sortako, älkääkä miettikö mielessänne pahaa, kukin veljeänsä vastaan. > Jakeen lisätiedot
        7:11 Mutta he eivät tahtoneet ottaa vaaria, vaan käänsivät uppiniskaisina selkänsä ja kovettivat korvansa, etteivät kuulisi. > Jakeen lisätiedot
        7:12 Ja he tekivät sydämensä kovaksi kuin timantti, etteivät kuulisi lakia eikä niitä sanoja, mitkä Herra Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettain kautta; ja niin on Herralta Sebaotilta tullut suuri vihastus. > Jakeen lisätiedot
        7:13 Samoin kuin hän huusi, mutta he eivät kuulleet, samoin he huutavat, mutta minä en kuule, sanoo Herra Sebaot. > Jakeen lisätiedot
        7:14 Ja minä myrskynä karkoitan heidät kaikkien pakanakansojen sekaan, joita he eivät tunne, ja maa jää heidän jälkeensä autioksi menijöistä ja tulijoista. Ihanan maan he tekevät autioksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7:8 Ja Sakarjalle tuli tämä Herran sana: > Jakeen lisätiedot
        7:9 "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne, > Jakeen lisätiedot

        7:10 leskeä, orpoa, muukalaista ja kurjaa älkää sortako, älkääkä miettikö mielessänne pahaa, kukin veljeänsä vastaan. > Jakeen lisätiedot
        7:11 Mutta he eivät tahtoneet ottaa vaaria, vaan käänsivät uppiniskaisina selkänsä ja kovettivat korvansa, etteivät kuulisi. > Jakeen lisätiedot
        7:12 Ja he tekivät sydämensä kovaksi kuin timantti, etteivät kuulisi lakia eikä niitä sanoja, mitkä Herra Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettain kautta; ja niin on Herralta Sebaotilta tullut suuri vihastus. > Jakeen lisätiedot
        7:13 Samoin kuin hän huusi, mutta he eivät kuulleet, samoin he huutavat, mutta minä en kuule, sanoo Herra Sebaot. > Jakeen lisätiedot
        7:14 Ja minä myrskynä karkoitan heidät kaikkien pakanakansojen sekaan, joita he eivät tunne, ja maa jää heidän jälkeensä autioksi menijöistä ja tulijoista. Ihanan maan he tekevät autioksi."

        Kun Goog joukot hyökkäävät israelin maahan niin heillekin käy "hullusti ja samoin nuo hölmöt pakana maat tulevat huomaamaan että Israelin Jumalan silmäterää ei kannata sohaista
        38:8 Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta, - mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni.> Jakeen lisätiedot
        39:21 Minä asetan kunniani pakanakansojen keskeen, ja kaikki pakanakansat saavat nähdä minun tuomioni, jonka minä toimitan, ja käteni, jonka minä lasken heidän päällensä.> Jakeen lisätiedot


    • Anonyymi

      Joku kysyy, että miksi turvapaikan hakijat ryhtyivät hallitsemaan maata?

      Siksi koska meille niin suuri ja pyhä demokratia tarkoittaa, että maassa kuka tahansa voi perustaa puolueen, ja jos sen jäsenistä tulee enemmistö, niin enemmistö saa vallan.
      Enemmistö päättää.

      • Anonyymi

        Kun Israelin kansa hylkäsi Jeesuksen tarjoaman hallintamuodon, joutuivat he hajoitetuksi ympäri maailmaan. Ja he joutuivat olemaan pakana maissa vainon kohteena jo yli kaksituhatta vuotta. Ja kun he saapuivat takaisin omaan maahansa, niin nyt niin sanotut kristityt maat alkoivat sitä vastustamaan. Se ei tule onnistumaan, joten nuo "höynähtäneet" pakanamaat joutuvat itse vaikeuksiin,
        7:8 Ja Sakarjalle tuli tämä Herran sana: > Jakeen lisätiedot
        7:9 "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne, > Jakeen lisätiedot
        7:10 leskeä, orpoa, muukalaista ja kurjaa älkää sortako, älkääkä miettikö mielessänne pahaa, kukin veljeänsä vastaan. > Jakeen lisätiedot
        7:11 Mutta he eivät tahtoneet ottaa vaaria, vaan käänsivät uppiniskaisina selkänsä ja kovettivat korvansa, etteivät kuulisi. > Jakeen lisätiedot
        7:12 Ja he tekivät sydämensä kovaksi kuin timantti, etteivät kuulisi lakia eikä niitä sanoja, mitkä Herra Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettain kautta; ja niin on Herralta Sebaotilta tullut suuri vihastus. > Jakeen lisätiedot
        7:13 Samoin kuin hän huusi, mutta he eivät kuulleet, samoin he huutavat, mutta minä en kuule, sanoo Herra Sebaot. > Jakeen lisätiedot
        7:14 Ja minä myrskynä karkoitan heidät kaikkien pakanakansojen sekaan, joita he eivät tunne, ja maa jää heidän jälkeensä autioksi menijöistä ja tulijoista. Ihanan maan he tekevät autioksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Israelin kansa hylkäsi Jeesuksen tarjoaman hallintamuodon, joutuivat he hajoitetuksi ympäri maailmaan. Ja he joutuivat olemaan pakana maissa vainon kohteena jo yli kaksituhatta vuotta. Ja kun he saapuivat takaisin omaan maahansa, niin nyt niin sanotut kristityt maat alkoivat sitä vastustamaan. Se ei tule onnistumaan, joten nuo "höynähtäneet" pakanamaat joutuvat itse vaikeuksiin,
        7:8 Ja Sakarjalle tuli tämä Herran sana: > Jakeen lisätiedot
        7:9 "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne, > Jakeen lisätiedot
        7:10 leskeä, orpoa, muukalaista ja kurjaa älkää sortako, älkääkä miettikö mielessänne pahaa, kukin veljeänsä vastaan. > Jakeen lisätiedot
        7:11 Mutta he eivät tahtoneet ottaa vaaria, vaan käänsivät uppiniskaisina selkänsä ja kovettivat korvansa, etteivät kuulisi. > Jakeen lisätiedot
        7:12 Ja he tekivät sydämensä kovaksi kuin timantti, etteivät kuulisi lakia eikä niitä sanoja, mitkä Herra Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettain kautta; ja niin on Herralta Sebaotilta tullut suuri vihastus. > Jakeen lisätiedot
        7:13 Samoin kuin hän huusi, mutta he eivät kuulleet, samoin he huutavat, mutta minä en kuule, sanoo Herra Sebaot. > Jakeen lisätiedot
        7:14 Ja minä myrskynä karkoitan heidät kaikkien pakanakansojen sekaan, joita he eivät tunne, ja maa jää heidän jälkeensä autioksi menijöistä ja tulijoista. Ihanan maan he tekevät autioksi."

        26:17 Ja minä käännän kasvoni teitä vastaan, ja teidän vihollisenne voittavat teidät; teidän vihamiehenne hallitsevat teitä, ja te pakenette, vaikka ei kukaan aja teitä takaa. > Jakeen lisätiedot
        26:18 Jos ette sittenkään kuule minua, niin minä vielä kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden. > Jakeen lisätiedot
        26:19 Ja minä murran teidän ylpeän uhmanne; minä teen teidän taivaanne raudankovaksi ja maanne vasken kaltaiseksi. > Jakeen lisätiedot
        26:20 Ja teidän voimanne kuluu hukkaan, sillä teidän maanne ei anna satoansa eivätkä maan puut anna hedelmäänsä. > Jakeen lisätiedot
        26:21 Ja jos te sittenkin käytte minua vastaan ettekä tahdo kuulla minua, niin minä lyön teitä vielä seitsenkertaisesti, teidän syntienne mukaan. > Jakeen lisätiedot
        26:22 Minä lähetän teidän sekaanne metsän pedot riistämään teiltä lapsenne, raatelemaan karjaanne ja vähentämään teidän lukuanne, niin että teidän tienne tulevat autioiksi. > Jakeen lisätiedot
        26:23 Jos te ette vielä tästäkään minun kurituksestani ota ojentuaksenne, vaan yhä käytte minua vastaan, > Jakeen lisätiedot
        26:24 niin minäkin käyn teitä vastaan ja lyön teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden. > Jakeen lisätiedot
        26:25 Minä saatan teidän kimppuunne miekan, joka kostaa rikotun liiton; ja kun te kokoonnutte kaupunkeihinne, niin minä lähetän teidän sekaanne ruttotaudin, ja teidän on antautuminen vihollisen valtaan. > Jakeen lisätiedot


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Valuuttakauppias
      2024-07-01 14:16:27
      UUSI

      Älkääpä nyt turhaan parkuko minua apuun. Olen sulkenut palvelun.

      Lähettäkää itkunne suoraan Jerusalemin itkumuurille olipa sitten itkunne aiheena vaikka Columbon katoaminen tai Niuvanniemen huono mannavelli. ;)))
      Äänestä

      Anonyymi
      2024-07-01 17:59:33
      UUSI

      On se sääli että Pudasjärvellä masto kaatui ihan syyttömän päälle ja sinä selvisit vieressä ilman mitään vahinkoja.
      Äänestä

      Valuuttakauppias
      2024-07-01 18:49:38
      UUSI

      Myöskin Telian linkkimastoja koskevat itkut voit lähettää suoraan Jerusalemiin. Vaihtoehtoisesti ne voit lähettää myös Liikenne- ja viestintävirasto Traficomiin. ;)))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe