Voiko Jeesukseen uskova olla Pyhällä Hengellä täyttymätön?

Anonyymi-ap

69

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki hölmöt ei pössyttele pyhiä henkosia kuten Jeesus

    • Anonyymi

      Kun lukee Uutta Testamenttia, niin Pyhän Hengen osallisuus on aivan välttämätön.
      Pyhä Henki on esillä jokaisessa Raamatun luvussa!

      • Anonyymi

        Niinpä.
        Ei sitä ole varmaankaan selvin päin sepustettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.
        Ei sitä ole varmaankaan selvin päin sepustettu.

        Raamattu on Pyhän Hengen inspiroima. On kai aika lähellä pilkkaatko vai et. Pyhän Hengen pilkalla kuten kaikella synnillä on omat seuraamuksensa.Jokainen sanamme tulee harkita, sillä jokaisesta sanastamme saamme tuomijon.Pilkkaavaahan kommenttisi pursuu väkeväisesti.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Henkiä on niin monenlaisia kuten raamattu opettaa älkää eksykö

      • Anonyymi

        Henkiä... Tirsk...
        Navigaattorilla tässä mennään.


    • Anonyymi

      Henkiä, kuten Pyhiä Henkiäkin on erilaisia.

      Kaikissa ihmissä on Jumalan antama henki, joka tietenkin on Pyhä.

      Jumala puhalsi ensimäiseen ihmiseen omaa henkeään ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.

      Saarn. 12:7

      Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

      Sitten on vielä Jeesuksen kärsimykset läpi käynyt Jeesuksen oma Totuuden Henki, minkä Jeesus lupasi antaa kasteessa ihmiselle.
      Muta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.

      1.Joh.5
      6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
      7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
      8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

      Helluntailaisissa on ihan muita villtseviä hurmoshenkiä ja tämän maailman heikkoja alkeisvoimia, joilla he ihmisiä kummastuttaa ja eksyttää.

      • Anonyymi

        Älä sotke ihmisen sielua (maallinen) ja Pyhää Henkeä.
        Pyhän Hengen saa VAIN uudestisyntynyt kristitty.


    • Anonyymi

      Helluntailaisten henkiopit ja enkelien kielten matkiminen on paholaisesta peräisin henkimaailmasta. Niihin kannattaa pitää etäisyyttä.

      2. Kor. 11:14

      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

    • Anonyymi

      Kaikkia ihmisiä, olivat he keitä tahansa pitää kunnioittaa, koska heissä kaikissa on Jumalan henki asuvaisena.

      1. Moos. 6:3

      Silloin Herra sanoi: "Minun henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta."

      Tiede todistaa, että solut eivät enää jakaudu 120 v. jälkeen. Totaalinen loppu ihmisen elämälle on 120 v.

      • Anonyymi

        Kaikkia ihmisiä, olivat he keitä tahansa pitää kunnioittaa, koska heissä kaikissa on Jumalan henki asuvaisena.


        Islam? Terrori,lasten raiskaajat alkaen 2015..Outo on Jumalan henki?
        Mutta,tiedän,he pahan tekijät,matka kuoelman jälkeen on erillainen.


    • Anonyymi

      Jumala heitti taivaasta pois 1/3 kaikista enkeleistä, jotka ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä. Heidän päämies on Saatana, joka oli taivaan ex-ylienkeli, musikaalinen, korkein luotu olento, ylistyskuoron johtaja. Virittelee nytkin niitä ylistykuoroja lahkoissa, tosin isensä ylistämiseksi. Esiintyy Jeesuksena ja kaikkea Jumalana ja jumaloitavana pidettynä.

      1. Joh. 4:1

      Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

      • Anonyymi

        Joh. 14:30

        En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

        Luuk. 10:18

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

        2. Tess. 2:4

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 14:30

        En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

        Luuk. 10:18

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

        2. Tess. 2:4

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        2.Kor.11
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


    • Anonyymi

      Paavali sai matkakumppanikseen Saatanan enkelin.

      Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

      • Anonyymi

        Ei Paavalilla, vaan sinulla todellakin näyttää olevan saatana matkakummpaninasi. Kirjoitat jopa herrasi nimen isolla alkukirjaimella, kunnioituksesta, oletan!


      • Anonyymi

        Erkane sinä ensin palstalta, niin voidaan keskustella asisallisesti.


      • Anonyymi

        Kyse ei ollut mistään Paavalin fyysisestä heikkoudesta, kuten asia helposti ohitetaan. Pikemminkin päinvastoin.

        Fil. 3:4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä.

        1. Kor. 9:26

        Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Paavalilla, vaan sinulla todellakin näyttää olevan saatana matkakummpaninasi. Kirjoitat jopa herrasi nimen isolla alkukirjaimella, kunnioituksesta, oletan!

        Saatana on erisnimi, siksi se kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

        Samoin kirjoitetaan Tuonela ja Kuolema isolla alkukirjaimemme, koska ne ovat erisnimiä, tosin henkiolennoille, jotka ovat eläviä olentoja ja voivat liikkua paikasta toiseen. Lopulta Tuonela ja Kuolema hävitetään pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on erisnimi, siksi se kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

        Samoin kirjoitetaan Tuonela ja Kuolema isolla alkukirjaimemme, koska ne ovat erisnimiä, tosin henkiolennoille, jotka ovat eläviä olentoja ja voivat liikkua paikasta toiseen. Lopulta Tuonela ja Kuolema hävitetään pois.

        Sinun herrasi nimi kirjoitetaan, totta kai, isolla alkukirjaimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Paavalilla, vaan sinulla todellakin näyttää olevan saatana matkakummpaninasi. Kirjoitat jopa herrasi nimen isolla alkukirjaimella, kunnioituksesta, oletan!

        Katso tässä,uskonto luo kiistaa?
        On se pahaa,näin sodatkin syttyy.
        Ihminen on pedon alku ja pahimmat taitaa olla uskon.


    • Anonyymi

      Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa hänet korkeimmanJumalan Pojaksi. Tottakai ne uskoo Jeesukseen, koska ne ovat lähtöisin samasta taivaasta kuin Jeesuskin.

      Mutta koska niiltä puuttuu fyysinen ruumis, niin niitä ei voi kastaa vedestä ja Hengestä Jeesuksen Hengen omistajiksi eli kristityiksi.


      Luuk. 8:28

      Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika?

      Pyhä Henki ja kasteen vesi liittyy yhteen. Irtohenget ovat pahasta, ne tulee henkimaailmasta ja ne kaataa ihmisiä ja osaavat tehdä niitä outoja lahkotemppuja.
      Niitä liikkuu helluntailaisuudessa ja ne hallitsee ja pitää otteessaan sitä joukkoa.

      1.Joh.5
      6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
      7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
      8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

      • Anonyymi

        Juu, sinulla on kokemusta irtohengistäkin!


    • Anonyymi

      Onko sinulla tahto hyvään vai pahaan hedelmistään puu tunnetaan?

      • Anonyymi

        Helluntailaisuuden perustajilla Parhamilla ja Olsneilla oli niitä ylimääräisiä hengen lahjoja,
        ja nuoret pojat saivat nauttia niistä hengen lahjoista ja hedelmistä.

        Molemmat helluntailiikkeen perustajat tavattiin sodomiasta nuorten poikien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisuuden perustajilla Parhamilla ja Olsneilla oli niitä ylimääräisiä hengen lahjoja,
        ja nuoret pojat saivat nauttia niistä hengen lahjoista ja hedelmistä.

        Molemmat helluntailiikkeen perustajat tavattiin sodomiasta nuorten poikien kanssa.

        Pakkovauvakastetun rienaajan seurakunnassa vihitään homoja. Hän rahoittaa tätä toimintaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkovauvakastetun rienaajan seurakunnassa vihitään homoja. Hän rahoittaa tätä toimintaa!

        Parhami ja Olseni ei tyytynyt pelkkään poikien vihkimiseen kanssaan. Ne miehet tavattiin itse teosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisuuden perustajilla Parhamilla ja Olsneilla oli niitä ylimääräisiä hengen lahjoja,
        ja nuoret pojat saivat nauttia niistä hengen lahjoista ja hedelmistä.

        Molemmat helluntailiikkeen perustajat tavattiin sodomiasta nuorten poikien kanssa.

        Saksan lut.kirkon pedofiliaa. Myös Suomen Luterilaisesta kirkosta löytyy artikkeleita pedofiliasta!

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-saksan-evankelisessa-kirkossa-hyvaksikaytettiin-tuhansia-lapsia/8865142#gs.3labbb


    • Anonyymi

      Jumalan Pyhä Henki vetää meitä parannukseen ja uudestisyntymiseen.
      Senjälkeen tulee sydämeen Pyhän Hengen todistus Jumalan lapseudesta.
      Nämä ovat tärkeimmät.
      Kun pyydämme, niin saamme Pyhän Hengen voiman todistamiseen ja uskonelämään.

    • Anonyymi

      Jeesukseen uskova voi olla Pyhällä Hengellä täyttymätön: Apostolien teoissa on kuvattu: Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.
      Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia.
      Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan".
      Ja hän sanoi: "Millä kasteella te sitten olette kastetut?" He vastasivat: "Johanneksen kasteella".
      Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan häneen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen".
      Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen.

      • Anonyymi

        Apostolien tekojen kirja kuvaa hyvin sitä epätietoisuutta ja arvailuja, mikä alussa oli liikkeellä.

        Koko alkuseurakunta hajosi noin v. 70 jKr.

        Kristillinen kirkko vakiintui vasta kun Katolinen kirkko perustettiin ja alkoi Ortodoksien toiminta, jonka sitten luostarissa elänyt 1500-luvun alussa munkki M. Luther puhdisti kaikista vääristä rahastuksen muodoista kuten anekaupasta.

        Helluntailaisten opit on tuotu vasta 100 v. sitten Amerikasta, kun miehimykset on sen lahkoliikkeen laittaneet liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apostolien tekojen kirja kuvaa hyvin sitä epätietoisuutta ja arvailuja, mikä alussa oli liikkeellä.

        Koko alkuseurakunta hajosi noin v. 70 jKr.

        Kristillinen kirkko vakiintui vasta kun Katolinen kirkko perustettiin ja alkoi Ortodoksien toiminta, jonka sitten luostarissa elänyt 1500-luvun alussa munkki M. Luther puhdisti kaikista vääristä rahastuksen muodoista kuten anekaupasta.

        Helluntailaisten opit on tuotu vasta 100 v. sitten Amerikasta, kun miehimykset on sen lahkoliikkeen laittaneet liikkeelle.

        Katolinen kirkko ja Luterilainen kirkko ovat pedofiilikirkkoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katolinen kirkko ja Luterilainen kirkko ovat pedofiilikirkkoja!

        ev.lutissa on naisia homoliittoja syntihyväksymässä ja paljon miehiäkin jotka ovat homoseksuaalisia suhteita syntihyväksymässä. ev.lut on kai enemmistönä näitä liberaaleja syntihyväksijä koiria.


    • Anonyymi

      Selkeät linjat uskonelämään.
      Ei tarvita mutkia matkaan.
      Raamattu ohjaa eteenpäin.
      Hurmoskokemuksia ja tunteita ei kannata etsiä.
      Kristus kyllä antaa omilleen elämän eväitä.

    • Anonyymi

      Pietarilla oli taivaan valtakunnan avaimet.

      Paavali oli tappohommissa, eikä ollut paikalla helluntaina kun Pietari sanoi, että ensin kasteessa pestään synnit pois ja vasta sen jälkeen puhdistettuun tyhjään sydämeen annetaan Pyhä uskon Hengen lahja.

      Helluntailasiten hurmoshenget ja harhaoppinen uskon on este ja tulppa Pyhän Hengen saamiselle.

      Ei helluntailaisilla oikeata Jeesuksen Totuuden Henkeä ole kenelläkään vielä tavattu.

      • Anonyymi

        Helluntailaisten villitsevät hurmoshenget pitäisi ensin karkottaa pois, jotta sinne voisi tulla oikea Pyhä Henki.
        Niitä on sellaisia henkien erottajia ja maanaajia, joita he voisivat pyytää avuksi siihen avukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisten villitsevät hurmoshenget pitäisi ensin karkottaa pois, jotta sinne voisi tulla oikea Pyhä Henki.
        Niitä on sellaisia henkien erottajia ja maanaajia, joita he voisivat pyytää avuksi siihen avukseen.

        Henkien erottajat eli manaajat näkee, mikä henki on kyseessä, onko siellä niitä sammakkon näköisiä henkiä ja niiden poikasia nuijapäitä?
        Jotkut on nähneet siellä kastebunkkerin pohjalla akvaariopumpun vieressä sammakon näköisen hengen eli kastedemonin.

        Ilm. 16:13

        Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä.


    • Anonyymi

      Näistä ominaisuuksista tunnistaa, onko kyse oikeasta Pyhästä Hengestä.

      Gal. 5:22

      Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

      Esim. hiljaisuus on Pyhän Hengen ominaisuus, ei meluaminen ja hilluminen. Meluava joukko pitäisikin saada hälytyskellot soimaan.

      • Anonyymi

        Oikea Pyhä uskon Henki ei puhu sekavilla hurmoskielillä, eikä melua ja hillu, kuin viimeistä päivää.

        Room. 8:26

        Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea Pyhä uskon Henki ei puhu sekavilla hurmoskielillä, eikä melua ja hillu, kuin viimeistä päivää.

        Room. 8:26

        Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

        Juu, luterilaisuudessa vain täysin kuollut on pyhää ja oikeaa!
        Sanomattomatt huokaukset ovat sanoin kuvaamattomia huokauksia, huokauksia, joita ei voi sanoin kuvata, eivät ulkokultaista pelleilyä, naamalla mahdollisimman harras ja pyhä ilme, ja niin Pyhä Henki rukoilee!


    • Anonyymi

      1. Joh. 4:1

      Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

      Ilm. 16:14

      Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä

      Ihmisiä on helppo eksyttää kaikilla mahdollisilla henkimaailman asiolla ja kun vielä laittaa ne Jeesuksen piikkiin, niin täydestä menee.

      Mark. 13:6

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

      • Anonyymi

        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia tuomas kuuseloita!


      • Anonyymi

        Kaikki luterilaisten hurmosvouhkaaminen on Jumalan pilkkaa. Jeesuskin oli hurmoksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki luterilaisten hurmosvouhkaaminen on Jumalan pilkkaa. Jeesuskin oli hurmoksessa.

        Parhamin ja Olsenin kautta ja käsistä se helluntailailaisuuden henki, vieras henki on tähän maailmaan tullut ja helluntailaisiin vuodatettu lahkokasteissa ja kaatamisissa, kätten päällelaitoisssa ihmisen sisälle pumpattu.

        Älä mene hellareiden upotushautoihin saamaan sitä vierasta henkeä.

        Job 18:8

        Sillä hänen omat jalkansa vievät hänet verkkoon, hän käyskentelee katetun pyyntihaudan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhamin ja Olsenin kautta ja käsistä se helluntailailaisuuden henki, vieras henki on tähän maailmaan tullut ja helluntailaisiin vuodatettu lahkokasteissa ja kaatamisissa, kätten päällelaitoisssa ihmisen sisälle pumpattu.

        Älä mene hellareiden upotushautoihin saamaan sitä vierasta henkeä.

        Job 18:8

        Sillä hänen omat jalkansa vievät hänet verkkoon, hän käyskentelee katetun pyyntihaudan päällä.

        Jos hurmahenkinen lahkopastori tulee kädet ojossa silmät kiiluen kohti, niin nopeasti alta pois.
        Jos vaan ehdit, mutoin suojaus ylös ja huitaise kädet sivuun.

        1. Tim. 5:22

        Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hurmahenkinen lahkopastori tulee kädet ojossa silmät kiiluen kohti, niin nopeasti alta pois.
        Jos vaan ehdit, mutoin suojaus ylös ja huitaise kädet sivuun.

        1. Tim. 5:22

        Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

        Synnitkin siirtyy ihmisestä toiseen pelkän käsien kosketuksen kautta. Lihan käsivarren kautta.

        Älä anna kosketella itseäsi ja suojaa etenkin pääsi ja otsasi. Älä anna lahkosaarnaajan tönäistä sinua otsaaan kaataakseen sinut tiedottomaan tilaan lattialle.


    • Anonyymi

      Peruskristillisyys, sana ja sakramentit eivät enää riitä tämän ajan ihmisille.

      Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin hurmoksesta.

      1. Tim. 4:1

      Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

    • Anonyymi

      Jokainen järkevä ihminen käsittää, mitä henkiä Parhamin ja Olsenin kaltaisten miehimyksien kautta on ihmisiin vuodatettu.

    • Anonyymi

      Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse alussa. Monella sellainen koeaika.
      Kun se on oikeaa niin sitten.

      • Anonyymi

        Raamatussa uskoviksi, kreikaksi "pistit" alettiin kutsua niitä, jotka kasteessa saivat uskon Hengen lahjan.

        14 Ja eräs Lyydia niminen purppuranmyyjä Tyatiran kaupungista, jumalaapelkääväinen nainen, oli kuulemassa; ja Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vaarin siitä, mitä Paavali puhui.
        15 Ja kun hänet ja hänen perhekuntansa oli kastettu, pyysi hän meitä sanoen: "Jos te pidätte minua Herraan uskovaisena, niin tulkaa minun kotiini ja majailkaa siellä". Ja hän vaati meitä.

        Helluntaina 3000 syntiseltä pestiin kasteessa synnit pois ja tille sydämeen annettiin Pyhä Henki lupauksen mukaan kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

        38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. SILLOIN e saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän LAPSIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa uskoviksi, kreikaksi "pistit" alettiin kutsua niitä, jotka kasteessa saivat uskon Hengen lahjan.

        14 Ja eräs Lyydia niminen purppuranmyyjä Tyatiran kaupungista, jumalaapelkääväinen nainen, oli kuulemassa; ja Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vaarin siitä, mitä Paavali puhui.
        15 Ja kun hänet ja hänen perhekuntansa oli kastettu, pyysi hän meitä sanoen: "Jos te pidätte minua Herraan uskovaisena, niin tulkaa minun kotiini ja majailkaa siellä". Ja hän vaati meitä.

        Helluntaina 3000 syntiseltä pestiin kasteessa synnit pois ja tille sydämeen annettiin Pyhä Henki lupauksen mukaan kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

        38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. SILLOIN e saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän LAPSIA.

        Mutta jolla ei ole kasteessa saatavaa Pyhää Henkeä, ei ole Jeesuksen oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jolla ei ole kasteessa saatavaa Pyhää Henkeä, ei ole Jeesuksen oma.

        Vieraat villitsevät lahkohenget matkii oikeata Pyhää Henkeä ja eksyttää ja pistää vielä näyttävämmän näköiseksi touhuksi ja eksyttää ihmisiä lahkoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraat villitsevät lahkohenget matkii oikeata Pyhää Henkeä ja eksyttää ja pistää vielä näyttävämmän näköiseksi touhuksi ja eksyttää ihmisiä lahkoissa.

        1. Tess. 5:21

        Koetelkaa kaikkea ja pitäkää se mikä on hyvää.

        1. Joh. 4:1

        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. [Matt. 24:11; 1. Kor. 14:29; Ilm. 16:13]

        Heti kun suusta alkaa tulla epämääräistä molotusta, niin keskeytä hengen puhe ja kysy siltä käskevällä äänellä: "Nyt minun äänielimiäni käyttävä henki, mikä on nimesi?

        Mark. 5:9

        Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Tess. 5:21

        Koetelkaa kaikkea ja pitäkää se mikä on hyvää.

        1. Joh. 4:1

        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. [Matt. 24:11; 1. Kor. 14:29; Ilm. 16:13]

        Heti kun suusta alkaa tulla epämääräistä molotusta, niin keskeytä hengen puhe ja kysy siltä käskevällä äänellä: "Nyt minun äänielimiäni käyttävä henki, mikä on nimesi?

        Mark. 5:9

        Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".

        Juu, sinun suusta tosiaa tulee epämääreistä molotusta, luterilainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, sinun suusta tosiaa tulee epämääreistä molotusta, luterilainen!

        Saatana on ilmavallan hallitsija "tuuleen" puhuja.

        Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa uskoviksi, kreikaksi "pistit" alettiin kutsua niitä, jotka kasteessa saivat uskon Hengen lahjan.

        14 Ja eräs Lyydia niminen purppuranmyyjä Tyatiran kaupungista, jumalaapelkääväinen nainen, oli kuulemassa; ja Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vaarin siitä, mitä Paavali puhui.
        15 Ja kun hänet ja hänen perhekuntansa oli kastettu, pyysi hän meitä sanoen: "Jos te pidätte minua Herraan uskovaisena, niin tulkaa minun kotiini ja majailkaa siellä". Ja hän vaati meitä.

        Helluntaina 3000 syntiseltä pestiin kasteessa synnit pois ja tille sydämeen annettiin Pyhä Henki lupauksen mukaan kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

        38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. SILLOIN e saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän LAPSIA.

        Kyllä lapsikin Pyhän Hengen lahjan tarvitsee, vaikka hellarit sitä vastustaa hampaat irvessä.


    • Anonyymi

      Pakkovauvakastetut valehtelevat kuten heidän arkkipiispansa!

    • Anonyymi

      Kunnon lahkolainen täyttymys saavutetaan vain piehtaroimalla lattialla kielilläpuhuen ja ihmeparantajaa paikalle kutsuen.

      • Anonyymi

        Lahkoihin eksytetty ihminen kun piehtaroi lattialla taju kankaalla hurmoshenkien vallassa, niin kyllä se on hyvä tilaisuus sen Ilmestyskirjan pedon käydä se merkkinsä ja tunnuslukunsa ihmiseen painamassa.

        1. Piet. 5:8

        Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkoihin eksytetty ihminen kun piehtaroi lattialla taju kankaalla hurmoshenkien vallassa, niin kyllä se on hyvä tilaisuus sen Ilmestyskirjan pedon käydä se merkkinsä ja tunnuslukunsa ihmiseen painamassa.

        1. Piet. 5:8

        Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.

        Hurmoslahkojen kaatohengillä on pahat aikeet. Ylivainio laittoi satoja ihmisiä jonoon ja alkoi otsaan tönäisemällä kaataa heitä kuin heinää maahan selälleen.

        Mark. 9:22

        "Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

        Room. 14:4

        Mikä oikeus sinulla on tuomita toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu -- vaikka kyllä hän seisoo, sillä Herra kykenee pitämään hänet pystyssä.


    • Anonyymi

      Sinä luterilainn olet todellakin hurmoksissa. Olet juonut porttokirkkosi maljasta ja olet juopunut: nainen (sinun luterilas-katolinen kirkko) oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia...Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

    • Anonyymi

      Kastettu uskova ei voi olla ilman Pyhää Henkeä, koska Jumala on luvannut Pyhän Henkensä annettavan niin.
      Uskomaton on ilman Pyhää Henkeä. Kastamaton uskova, on mahdoton ymmärtää, joten Jumalan asia yksin.

      • Anonyymi

        Sinä uskomaton luterinen olet ilman Pyhä henkiä. Yhdellekään saataisella ja syntiselle ei anneta Pyhää Henkeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä uskomaton luterinen olet ilman Pyhä henkiä. Yhdellekään saataisella ja syntiselle ei anneta Pyhää Henkeä!

        Sinähän et sitä määrää. Varo vaan itse, kestätkö muka synnittömänä tuomiolla. Et pysty sitä välttämään.
        Room. 3 " Kaikki ovat syntiä tehneet..."


    • Anonyymi

      Oliko opetuslapset kastettu kun Jeesuksen kanssa vaelsivat sekä yksittäin vaeltaessa ja etsiessä parannettavia ??
      Jos vastaus on kyllä, niin kuinka heissä vaikutti Pyhä Henki.

      • Anonyymi

        Vaelsivat Jeesuksen kanssa. Pyhä Henki vuodatettiin uskoviin vasta ensimmäisenä Helluntaina jne.


    • Anonyymi

      Niin,ei ole OIKEASTI Kristittyä. Koska Kristus ei perustanut mitään kristin uskoa,vaan sen teki ihmiset.
      Ei Kristus ollut Kristitty vaan Juutalainen.
      Kristus halusi ohjeistaa ihmisiä !
      Hän Kristus ei kannattanu Juutalaisuutta vaan Taivaalisen Isän ohjeita !
      Kaikki uskonnot/amerikan roska lahkot on vain ihmisen keksimää ja alistavaa.

      Hän Kristus ohjeisti: RAKKAUS !

    • Anonyymi

      Hoh hoijaa! Jeesus Kristus on myös yhtä aikaa Jumala (Kolmiyhteinen) ja täysi ihminen Jeesus Nasaretilainen. Jeesus lähetti Pyhän Henkensä itsensä tilalle ylösnoustuaan, mutta Pyhä Henki on yhtä kuin Isä ja Poika.
      Pyhää Henkeä ei vai eikä saa erottaa omaksi yksikökseen persoonana, on vain yksi Jumala, joka on Kolmiyhteinen. Joka erottaa ja alkaa palvoa Pyhää Henkeä yksinään, menee harhaan eikä ole kristitty.
      (Tämän sunnuntain aihekin. Kannattaa kuunnella luterilaisia päivän saarnoja.)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2001
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1551
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1096
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1042
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      996
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe