Alan just syömään terveellistä aamupalaa jossa on mm. sitruunaa ja maitoa

Anonyymi-ap

Nyt maistan ehkä ensitestini ruotsalaisesta Hägges sitruunamuhvinsista majon kanssa. Enhän minä ilman maitoa muhvinsia söitselmöisikäänsä. Vain maijon kanssa, puolipakkotilanteissa sosiaalisteisesa voin nävön takija kaahvin tai muunkin kanssakin suitselmoija sitruunamuhvinseja tmv. maijon kanssa only makeillisherkkuja.

Kermakakkua, kermaleivosta en syö missään tilanteessa ilman maijon juontija siinä samallisteisesti. Paitsi jos kermakakkuleivoksellisuus on pahan makuiseksi ennalta tietämääni kaupan halvinta ja inhottavinta suuntarjontaallisuutta ihmisen makuhermoin halveksunnallisuujessa sen inhottavuujessa.

Nyt sitten se maku selvitetään sitruunamuhvinsista: Ihan jees. Kaipaa kermavaahtoa. Onneksi mulla on sitä jääkaapissa! Tällaisenaan 3/5. Vaatimattomampaan tottuneille tämä on varmaan 4/5, sillä tämä ei ole kuiva kuten joskus on muhvinsit olleet. Kokeilen kermallistaa seuraavat muhvinsit. Jos ei ole 5/5 kermalla niin tulen kertomaan, mutta tämähän on kyllä ihan selvää mitä kermoitettu muhvinsi on mavultaansa. Miksei hillovatakin tähän voisi laittaa niin se olisi vieläkinparenpi ja tai suunmukaista jäätelöä. Jäätelöäkin taijan töräyttää sekaan kun sitäkin mulla on mutta hillovata ei ole.

Mutta mitä siitä. Mukavaa ylöstenpjaukseen pääsyllisyyjen ojotusta Israjellin siunaamisessa ja hyvlläsissä rukouksissa, Jumalan mielen mukaisuuksellisuuksissa.

Selef Urge

3

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sain syötyä jälkkärinkin. Balkanmakkaraa ja sipulia ja turun sinappia.Aaaaah.Kyllänen, niin auvokkaasti kyllänen. syönti loppui 7.37 jotain eli virallisesti 7.38.

Juu. Juu. Kyllänen. Maha täynnä. Oi joi joi.Hyvä on olla. On joo. On juu. Ilmoitan tähän ketjuun milloin seuraavan kerran syön JOS muistan. Enköhän mä muista kun nyt tälleen sanon kun tarkoituksena on surprisijoija tämä niin etten syökkään nyt ihan heti vaan koitan olla syömättä yllätyksellisen ajan.

Maha on joo täynnä. On joo . Täynnä on. Hyvä on olla.Aaaah.

Selef Urge

• Anonyymi

Pesethän hampaasi syömisen jälkeen ?

Fluori on myrkky, ei ravintoaine. On hämmästyttävää, että fluoria yleensä on alettu käyttää valmisteissa, joita pannaan suuhun ja niellään, vahingossa tai tahallaan. Hammastahnoissa käytetty fluori on natriumfluoridia, alumiiniteollisuuden jätettä. Veteen lisätään (esim. Irlannissa, USA:n ja Englannin joillakin alueilla ja Kiinassa) hydrofluoropiihappoa tai silicofluoridia, jotka ovat lannoite- ja lasiteollissuuden jätetuotteita. Esimerkiksi tämä fluori on 20-25 kertaa myrkyllisempää kuin pohjaveden kalsiumfluori.

Fluori on myrkyllisempää kuin lyijy ja vain hiukan vähemmän myrkyllistä kuin arsenikki (Clin Toxicol Commerc Prod, 1984). Sitä on käytetty tuholaismyrkkynä sekä home- ja rotanmyrkkynä.

• Anonyymi

söin äsken klo 12.39-12.46 vähä leivää. minä elän ikuisesti. fluori ei mua kuolematonta pysty tappamaan.Kiitän siitä Herraa.Ruumiinikaan ei taija ehtiä tällä vuosikymmellä kuolla, joten liharuumiinkaan puolesta ei tarvitse olla huolissaan vaikka sillä ei ole väliä kuoleeko se ennen ylösottoa. Samankaltaiseen usruumiillisen pukeutuvat niin ruumiskuolleet ylösnousevat kuin ruumiselintoiminnot tallella olevaisellelletkin.

Leiväin päällä oli markariinija ja hyvää juustoa, gudbrunsdalenia. Suosikkijuustoani mavullisuujesaansa.

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe