Kas kun vallan tääl tahol oltiin Helssingis, maaamme pääkaupungissa käymässä tään ja niin vallan kivasti fiksusti oli taas kukat istutettu puistoihin että ihan siin kyl silmä lepää. Ihan lappuhaalareis oltiin näin ja kierrettiin töölönlahtee... sit kans! Vallan drinksuil käytiin misterin kanssa siinä Töölönrannan terassilla ja niin kivast aurinko paistoi että alkoi ihan hikee pukkaan! Tääl tahol kun tykätään nykyään siitä omenasiiderist et kun siihen sit muutaman jääpalan laittaa niin kivasti raikastaa. Ja sit kivasti valo suodattui siit tammenlehvien läpi ja linnut puissans lauloivat et ihan runosuonikin alkoi sykkiin siin terassil. Et ihan sitten lausuinkin sen runon joka menee näin:
Minäkin... ihminen...
Tahdon pesän rakentaa
Tähän.
Ja siemenen kylvää.
Sit kans!
Mut ikävästi tuli sit ihminen siihen keskeyttään runohetken ja rumasti sanoi että "ole hiljaa akka!" Et saatiin ihan paha mieli... Et onko oikein tämäkään!!? Kysyn vaan! Et tavallisia ihmisiä kesäpäivän vietossans tällee häiritään et menee se mukava kesämieli ihan pilalle!
Ihan aattelin ensin yleisönosaston täst kirjoittaa mut kun on tää tietokone hankittu ja nettiin osataan mennä niin ajateltiin että jos tänne vuodattaisin?
Mut omenasiideri maistui ja jääpalat! Raikasta oli!
Kivat saatiin raikkaat pääkaupungissa!
6
418
Vastaukset
- blackmagictiger
ois kivaa joskus jos käy tuuri niin hesassa asua Idässä < omakotitalossa.
Ei huono runo ollenkaan.
Osa pääkaupunkiseudun asukkaista on hieman tylyjä. Runoilijoille on olemassa myös yhdistyksiä ja jäsenjulkaisuja.
Loimaalla on kai myös runoyhdistys vai missä Hansu ja Pirre asuivatkaan...- Nimetön
keskiäkäinen keski-ikäinen mies. Paljon paljon enemmän odotin valaisevia vinkkejä. Oikeastaan kuitenkin parempi näin, on hauskempaa tutkailla alkukeinoin silmittömästi
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
keskiäkäinen keski-ikäinen mies. Paljon paljon enemmän odotin valaisevia vinkkejä. Oikeastaan kuitenkin parempi näin, on hauskempaa tutkailla alkukeinoin silmittömästi
totaalisesti ilmiteerata itseni(tuossa aiemmin)...ja heliät tunteet!
Nimetön kirjoitti:
totaalisesti ilmiteerata itseni(tuossa aiemmin)...ja heliät tunteet!
Harrastat edelleen vielä tuollaista salaperäistä viesteilyä, lisäkommenttisi kanssa. Olen aivan täysin neuvoton:-)
Heliät tunteet täälläkin, nuhan keskellä.- hehkukka
Keskiäkäinenmies kirjoitti:
Harrastat edelleen vielä tuollaista salaperäistä viesteilyä, lisäkommenttisi kanssa. Olen aivan täysin neuvoton:-)
Heliät tunteet täälläkin, nuhan keskellä.ehkä nyt viimeinkin nimimerkki näkyy. Ja kaiken aiemmin kirjoittamani allekirjoitan suurella sydämellä, mussukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750