Siis tämä julkkis, kiinnostaa tietää.
Paljonko H.Pakarinen painaa?
11
1009
Vastaukset
- Anonyymi
Kvg tai chatgpt
- Anonyymi
Pystyisin ottamaan Pakarisen kokoisen naisen syliin ihan koska tahansa. Tuon kokoisia naisia olen paljon kanniskellut. Kaikki on tykänneet olla kyydissä ja sitä seuraavista jälkihoidoista on tullut paljon suoranaisia kehujakin.
- Anonyymi
Voimamies💪
- Anonyymi
Ison hehtosäkillisen rukkiita.
- Anonyymi
Varmaan jotain 90 kg?
- Anonyymi
Copilot
Using
the web
Hanna Pakarinen painaa noin 54 kilogrammaa1. Hän on suosittu laulaja, joka nousi kuuluisuuteen voitettuaan ensimmäisen Idols-laulukilpailun Suomessa vuonna 20042.
Learn more
1
celebsworlds.com
2
en.wikipedia.org
3
eliteprospects.com
4
bing.com
+2 more - Anonyymi
Pituuttakin riittää niin voi mennä huntti rikki helposti.
- Anonyymi
160 pitkä, 200 leveä, 200 kiloa, sopusuhtainen
- Anonyymi
Ai jaa, no mua ei kiinnosta vähääkään..
- Anonyymi
Mene sitten takas syömään ja lopeta turhanpäivänen kirjoittelu tänne
- Anonyymi
150 kg vähintään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835