asiallinen autokauppias

Anonyymi-ap

Onko suosituksia asiallisesta ja luotettavasta autokauppiaasta Keski-Suomen ja Etelä-Pohjanmaan alueella? Olen saanut lisää harmaita hiuksia nettiauton ja tori.fiin myyjistä, jotka eivät vastaa kyselyihin, ei meileihin tai soittoihin. Mitä ihmeen koijareita ja jobbareita, hmm.

Olen vanha ihminen ja vielä kaiken huipuksi nainen, joka käyttää rollaattoriakin satunnaisesti. Nämä kaikki syyt taitavat olla ne turn off-syyt jättää vastaamatta asiakkaan kyselyihin. Ei jaksa kuukausikaupalla "pyytää" asiakaspalvelua.
Merkillisiä firmoja.

15

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä autoliikkeet vastaavat puhelimeen.
      Yksityiset jobbarit on erikseen.

• Anonyymi

Olen yrittäjänä itsekin toiminut 40 vuotta, tosin eri alalla, ja siksikin olen tympääntynyt. Vaihtoautoa haen, ja koska hintahaarukka ei ole huipuissa, olen kait sitten pudotuspelissä, haha. En pysty käymään liikkeissä, siksi vastaukset kyselyihin olisivat eri toivottuja. Ihan sellaiset normit esim. auton sisämitoista yms... En ole hankala asiakas, vain ikääntynyt ja liikuntarajoitteinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittäjänä itsekin toiminut 40 vuotta, tosin eri alalla, ja siksikin olen tympääntynyt. Vaihtoautoa haen, ja koska hintahaarukka ei ole huipuissa, olen kait sitten pudotuspelissä, haha. En pysty käymään liikkeissä, siksi vastaukset kyselyihin olisivat eri toivottuja. Ihan sellaiset normit esim. auton sisämitoista yms... En ole hankala asiakas, vain ikääntynyt ja liikuntarajoitteinen.

Voi hyvät hyssykät, mitäpä muuta voi sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät, mitäpä muuta voi sanoa.

Tätä tämä just on.
        Onko autokauppias todella joku kingi, jota ei koske normaalit palvelut. Hmm, tulee mieleen ne 70-luvun vitsit ja jotka silloin sai kokea. Pahempaa menoa kuin rautakaupassa.
        Mutta vuonna 2024!
        Ikärasisteja ovat. Nyt olisi kopin paikka jollekin fiksulle ketjulle, koska harmaat pantterit ovat ne jotka autoja ostavat. Tarpeeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otat taksin ja suuntaat paikkakunnalle jossa on useita autokauppoja keskittyneesti samalla alueella ja ei kun rollaattorin pyörät pyörimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otat taksin ja suuntaat paikkakunnalle jossa on useita autokauppoja keskittyneesti samalla alueella ja ei kun rollaattorin pyörät pyörimään.

Keskus auto ab.

• Anonyymi

kyllähän ne ovat kaikki asiallisia huijareita,jos olet kinnostunut niiden ylihintaisista rakkineista.toista
      Itse en ostais liikkeistä käytettyä ainakaan ilman kuntotarkastusta, yksyiselttä olen ostanu toistakymmmentä alle tonnin kulkinetta, kertaakan en ole pettynyt

• Anonyymi

Tämä on muuten totta. Olen ostanut suoraan autokorjaamolta useampia. Olivat siis myynnissä yksityiseltä, mutta korjaamon kautta osa, osa korjaamon/kaupan omia. Kaikki olleet hyviä, tsekattuja ammattilaisen silmin ja perusjutut hoidettu/tiedossa.
        Kun vertaan perusautokauppiaaseen, ero on huikea. Kauppias myy täysiä susia "tsekattuina", muttei tod. näin ole ollut. Miten ylipäänsä myyjä osaisi huollot? En itsekään toimi kirurgina vaikka osaisinkin :)

• Anonyymi

Jos vielä opettelisit kirjoittamaan, niin olisit edes vähän vakuuuttavampi.

• Anonyymi

Ylivieskassa kauppa käy kivasti pienellä välirahal

• Anonyymi

Jätä auto ostamatta
      terveisin kommunisti- kettutyttö.
      skdl

• Anonyymi

Taidan jättää. Ajan jatkossa vain taksilla, ehkä sellaisia vielä jossain sadan kilometrin säteellä on. Ja köpötän rollaattorilla jos selkä antaa myöten eikä uutta leikkausta tule.

• Anonyymi

Oletko ostamassa autoliikettä vai autoa.

Eikös se auto ole pääasia, vai mitä provoilet paskaa,
      ei mummut mitään kirjoittele ,
      tai papat täällä haahuile, ne ostaa ja tekee kuten vanha kansa,
      sinä trolli ihmettelet rahattomana ja mustamaalaat kun muuhunhan sinusta ei koskaan ole.

• Anonyymi

Täh!
        Siis tyhmänä et tiedä mitään hyvää autokauppiasta, sen tuosta pläjäyksestä voi päätellä. Olet tyypillinen mies.

• Anonyymi

Miten vanha kansa osti auton? Osina?
        Oma isäni osti 60-luvun alussa käytetyn Skodan. Nahkapenkit ja se muotoilu! Kaunis. Sillä ajeltiin pohjoismaita pitkin poikin. En muista mistä osti, kait joltain tutultaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2556
    2. 148
      2234
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2202
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1603
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1536
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      286
      1432
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe