Luvattu mikä luvattu

Anonyymi-ap

"Ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa."

1. Opintuulet:
- toinen helluntai - toinen kaste - toinen usko

2. Arpeliä
- pelastuksen (pelastusvarmuuden) saaminen on arpapeliä ja tunteisiin vaikuttamista

3. Eksytykset
- kavalat juonet

13

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä henki Helluntaiherätyksessä kaataa ihmisiä.
      Kaatamisen armolahja ?

    • Anonyymi

      Onhan se tänä päivänä nähtävissä, kuinka tämä maallistunut, luopumuksen tilassa oleva kansa pyrkii eksyttämään pois Raamatun totuudesta.

      Kaikkia opintuuliahan on mahdollista peilata Raamatun ilmoitusta vasten,

      Esim piispojen ehdotus kirkolliskokousta varten perustuu Jeesuksen sanojen arvovallasta lipeämiseen.

      Tässä artikkelissa siitä kirjoittaa Manuel Rautalahti.

      https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/kirkko-astuu-rajan-yli/

      Lainaus:

      "Piispojen perusteluissa on noussut esiin ajatus: Meillä on tänä päivänä paljon enemmän ymmärrystä ja tietoa ihmisen seksuaalisuuden moninaisuudesta kuin 2000 vuotta sitten.

      Kohtalokkaaksi perustelun tekee se, että itse Jeesus vahvisti avioliiton. Piispojen perustelu antaa ymmärtää, että Jeesus ei ole enää kaikkitietävä ja että hän puhui vain oman aikansa ihmisille vallitsevan tiedon valossa. Tällöin riisutaan Jeesuksen jumaluus ja hänet puetaan vain aikansa merkittävien opettajien viittaan. Samalla Jeesuksen kaikki muutkin sanat evankeliumeissa joutuvat erikoiseen valoon."

      Näin siis pyritään tekemään niitä uusia oppeja, vastoin Jeesuksen sanoja.

      Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

      Usko Toivonen

      • Anonyymi

        Eihän jumalattomat eksytä.
        Eksytykset tulee eri uskonsuunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän jumalattomat eksytä.
        Eksytykset tulee eri uskonsuunnista.

        Vihollinen käyttää jumalattomia, maailman ihmisiä, jotka siis ovat maailman ruhtinaan joukkoja.

        Lainaus edellisestä artikkelista.

        "Aikanaan oli mahdotonta perustaa kuntaa tai kaupunkia ilman kirkkoa, joka rakennettiin paraatipaikalle koko kylän suunnannäyttäjäksi. Nyt osat ovat vaihtuneet: suunnan näyttäjästä on tullut kiltisti yleistä mielipidettä mielistelevä perässähiihtäjä. "

        Tämä maallistunut yhteiskunta on valinnut kansanedustajat, jotka tekevät päätöksiä, asetuksista ja laeista, jotka ovat Raamatun opin vastaisia ja ne vaikuttavat kirkon oppiin.

        Onhan se suurta eksytystä, jos kirkon johtajat mukautuvat maailman vaateisiin.

        Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

        Usko Toivonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän jumalattomat eksytä.
        Eksytykset tulee eri uskonsuunnista.

        Nykyään pikemminkin uskonsuuntiin kuulumattomilta. Jokaisesta on tullut oman elämänsä pastori ilman minkäänlaista koulutusta. Vastuusta nyt puhumattakaan. Ennen vanhaan toimittiin kokeneiden kristittyjen silmien alla, eikä opettamaan päästetty ihan ketä tahansa vastakääntynyttä.


    • Anonyymi

      Helluntaihomo (Olsen) perusti Suomeen kymmeniä seurakuntia jo sata vuotta sitten.
      Helluntaihurmoksessa saa homostella jos pitää sen salassa.

    • Anonyymi

      Mitäs muitakaan nämä Jeesustelijat on kuin Helluntailaisia?

      Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Tuliko sinulle mieleen, että itse kuulut joukkoon, joka sanoo" Herra, Herra? Koska olet tehnyt Jumalan tahdon, ET KOSKAAN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko sinulle mieleen, että itse kuulut joukkoon, joka sanoo" Herra, Herra? Koska olet tehnyt Jumalan tahdon, ET KOSKAAN!

        Luulee tietävänsä, kun ei tiedä luulevansa. Mistä tiedät mitä toinen on tehnyt tai tekemättä jättänyt. Tuollaiset luulot ovat harhaisia.


    • Anonyymi

      Raamattu varoittaa monessa kohtaa ja monella tavalla Helluntailailaisuudesta.
      Se on sitä lopun ajan rehevätä lustetta.

      2.Kor.11
      13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

      • Anonyymi

        Säälittävää. Raamattu ei puhu mitään helluntailaisista, mutta nuo sanat sopivat kyllä myös sinuun.


    • Anonyymi

      Ilmestys 13 mukaisesti Lohikäärmeen asettama peto herjaa ja pilkkaa TAIVAIDEN ASUKKAITA, PYHIÄ, MARTTYYREJA JA JUMALAA.

      Oon joskus ollut itse sitä mieltä että Helluntailaiset ovat yltiöpäisen rohkeita kun vievät evankeliumia Venäjälle, Kiinaan, Arabiaan yms. Mutta muuhun kritiikkiin ei ole ollut syytä.

      Sekö teitäkin ärsyttää että jumalaton voi pelastua ja löytää Jeesuksen aarteekseen Helluntailaisten kautta.

    • Anonyymi

      Raamattu varoittaa helluntailaisista ja muista ns. vapaista suunnista niihin sotkeentumasta.

      2. Piet. 2:19

      He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.


      2.Kor.11
      13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe