Raamattu on kokonaan Jumalan sanaa

Anonyymi-ap

Jumala itse sanoo Raamatussa, että Raamattu on kokonaan Jumalan virheetöntä ja erehtymätöntä Jumalan sanaa. Jeesus sanoo niin. Kyllä se silloin on, kun Jumala sen sanoo!

31

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meinaat siis, että käärmeen herätyssaarna paratiisissa on sinun jumalasi sanaa?

Käärme julisti, että mitään perisyntiä ei ole olemassa, Jumala valehtelee teille, syökää vapaasti kaikista paratiisin puista.

Nainen tuli ensin uskoon ja käännytti miehensäkin uskoon.

Eeva oli ensimmäinen helluntailainen.

1. Moos. 3:6

Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.

• Anonyymi

Jumalan sanassa on saatanan ja demonien repliikkejä. Niin pitääkin olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan sanassa on saatanan ja demonien repliikkejä. Niin pitääkin olla.

Jollet muuta ymmärrä, niin ymmärrä aikakin se, että Saatanan valheet eivät ole mitään Jumalan sanaa.

Ps. 12:7

Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua.

• Anonyymi

Jer. 7:8

Mutta katso, te luotatte valheen sanoihin, joista ei ole hyötyä.

• Anonyymi

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI KAUTTA selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Paavalin kirkastama totuus kihahtaa helposti päähän, jos pelkästään sitä nauttii.

• Anonyymi kirjoitti:

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI KAUTTA selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Paavalin kirkastama totuus kihahtaa helposti päähän, jos pelkästään sitä nauttii.

Niin..Paavalia syytettiin valehtelusta .
        Sen tekivät pääasiassa juutalaiset, jotka tulivat sitten hyljätyksi.
        Tuo Paavalin lause on siis päätelmä väitöksistä.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Niin..Paavalia syytettiin valehtelusta .
        Sen tekivät pääasiassa juutalaiset, jotka tulivat sitten hyljätyksi.
        Tuo Paavalin lause on siis päätelmä väitöksistä.

Paavali kirjoitti tuon tunnustuksen valehtelustaan ollessaan Korintossa,
        Kreikassa ja kuriiri vei kirjeen Roomaan. Puolusteli valehtelemistaan, että se kirkastaa Jumaman sanan totuutta
        Paavali oli rikollinen luonne, murhamies ja valehtelu oli hänellä verissä.
        Muutti nimensäkin toiseksi ja piilotteli ulkomailla toistakymmnentä vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kreikassa ja kuriiri vei kirjeen Roomaan. Puolusteli valehtelemistaan, että se kirkastaa Jumaman sanan totuutta

Saulus Tarsolainen valehteli nimensäkin, koska oli lakia pakoileva murhamies.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet lahjakas kertomaan valheita.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Olet lahjakas kertomaan valheita.

Elämäsi on valhe.

• Anonyymi kirjoitti:

Elämäsi on valhe.

Valehtelet tuonkin.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Valehtelet tuonkin.

Elämäsi on valhetta. Et vain pysty myöntämään sitä koska olet heikko.

• Anonyymi

Kauhean paljon virheitä ja keskenään ristiriitaista ja epäloogista sanaa siinä teidän Jumalan kirjoittamassa virheettömässä raamatussa.
      Miksi näin ?

• Anonyymi

Siksi Raamattua pitää tutkia perusteellisesti, mikä on sitä Jumalan puhetta ja mikä ihmisten keksimää illuusioita ja mielikuvia mielen nostamiseksi ja rohkaisuksi.

Kymmenen käskyä kannattaa opetella ulkoa.

Ps. 119:163

Valhetta minä vihaan ja inhoan, mutta sinun lakiasi minä rakastan.

1. Kun. 3:14

Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi Raamattua pitää tutkia perusteellisesti, mikä on sitä Jumalan puhetta ja mikä ihmisten keksimää illuusioita ja mielikuvia mielen nostamiseksi ja rohkaisuksi.

Kymmenen käskyä kannattaa opetella ulkoa.

Ps. 119:163

Valhetta minä vihaan ja inhoan, mutta sinun lakiasi minä rakastan.

1. Kun. 3:14

Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

Mutta Jumalahan on kuulemma kirjoittanut koko satukirjan.
        Kannesta kanteen.
        Kuka sinä olet sen virheetöntä sanaa dementoimaan.

• Anonyymi

Miettikää paljonko on jäänyt raamatun ulkopuolelle

• Anonyymi

Siksi pitää ymmärtää sitä yhteiskunnallista tilannetta ja niitä ihmisiä ja sen ajan asioita, jotta voidaan ymmärtää oikein.
        Samoin tulee ymmärtää Juutalaisen uskon sisältö, koska Jeesus oli uskoltaan loppuun asti Juutalainen, eikä sitä miksikään muuhun vaihtanut.

• Ei pidä paikkaansa koska juutalaiset
      kirjoitti vanhan testamentin n.2500v sitten.

• Anonyymi

Jumala kirjoitti sormellaan kymmen käskyä kiveen, jotka on edelleen tallessa Liitonarkussa, mikä tuodaan Jerusalemiin Jeesuksen tullessa takaisin.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Paavali oli valheveikko ja kiisti Jeesuksen sanat.

Paavali tiesi, että on murhamies ja siksi väitti, että lait on kumottu. Niin ei häntä enää voitaisi syyttää ja tuomita viimeisellä tuomiolla Stefanoksen murhasta, jos lait on kumottu.

"älä tapa" laki on edelleen voimassa viimeiseen tuomioon asti

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

• Anonyymi

Pyhä Henki kehottaa tutkimaan Raamatun kirjoituksia ja ottamaan selvää, ovatko ne Jumalan sanaa vai eivät. Onko siellä virheitä, ristiriitoja ja epätosia kertomuksia.

• Anonyymi

Paavali oli kiero mies ja väitti olevansa nasiiri.

Eihän uudessa liitossa mitää nasiireja enää ollut.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

• Anonyymi

Kristittyjen murhamiehet eivät ole mitään nasiireja.

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

• Anonyymi

Helle se herättää hassuja keskusteluja.

• Anonyymi

Jatkuva hokeminen, että jokainen sana tässä kirjassa on totta, siihen ei pitäisi tuudittautua. Silloin on syötti valheen nielaisemiseksi tapahtunut.

Raamattu itse neuvoo: Tutkikaa kaikki ja ja vain se pitää ottaa vastaan, mikä on oikein, hyvää ja totta. Se pitää ensin tutkia ja selvittää, mikä on oikein ja Jeesuksen puhetta ja totta.

Jeesus varoitti edes uskomasta sellaisiin ihmeisiin, mitkä eivät ole saman tasoisia, kuin mitä hän eläissään teki. Kuten mätänemistilassa olleen Lasaruksen herättäminen kuolleista.

• Anonyymi

Paavaliksi tekeytynyt, Stefanoksen murhamies, oikealta nimeltään Saulus Tarsolainen,
      hajaannutti seurakuntaa omilla opeillaan.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".

• Anonyymi

"Minä Kristuksen".

Oikeita Kristittyjä olivat ne, jotka pitäytyivät Jeesuksen Kristuksen opetukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minä Kristuksen".

Oikeita Kristittyjä olivat ne, jotka pitäytyivät Jeesuksen Kristuksen opetukseen.

"Paavalismi" levisi ja sai paljon kannatusta , koska siinä luovuttiin Jumalan lakien ja käskyjen noudattamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Paavalismi" levisi ja sai paljon kannatusta , koska siinä luovuttiin Jumalan lakien ja käskyjen noudattamisesta.

Paavali keksi erilaisia uusia käsitteitä kuten esim. "hengen laki", niinkuin Jumalan Pyhällä Hengellä olisi jotain omia lievempiä lakeja ja käskyjä.

Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat yksi ja sama Jumala, jolla on samat lait ja asetukset.

"Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat."

Jumalan Kolmiyhteisyyden hajottaminen on alku harhaoppien muodostamiselle.

Samoin yhden kasteen kolmen todistajan hajottaminen erilleen on avain eksytyksen tekemiselle.

"Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat."

*********************************************************************************************

• Anonyymi

Raamattu on ikuinen. Se oli taivaassa Jumalan tykönä ennen maailman luomista. Se tuli alas taivaasta ihmisten tykö. Jos uskot sen olevan Jumalan Sana ja tottelet sitä, niin pelastut. Jos et, niin joudut helvettiin.

• Anonyymi

Naurettavia nämä ateistien jutut. Tehdään provo aloitus ja sitten itse hyökätään omaa aloitusta vastaan.

• Anonyymi

Jenkkilahkot: Jehovalaisuus, Helluntailaisuus, Mormonismi, Adventismi, on saman väärän hengen synnyttämiä harhaoppeja.
        Jenkkilahkot opettaa, että ne ovat taivaasta palautettuja alkuseurakuntia.
        Kaikilla Jenkkilahkoilla on omat pyhät kirjata ja "raamatut", joihin ne oppinsa perustaa.

Oikeata Kirkkoraamattua käytetään vain eksytystarkoituksessa, jotta ihminen luulisi, että kyse on oikeasta kristinuskosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8839
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3238
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1724
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1126
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1001
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      975
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65