Tutkimusartikkeli, jossa kerrotaan yksityiskohtaisesti läpi hallituksen tietoja Välimeren saarivaltiosta Kyproksesta, on dokumentoinut kuolleisuuden suuren lisääntymisen vuoden 2021 Covid-rokotusten käyttöönotosta alkaen.
”Tutkimuksemme osoittaa, että Kyproksen väestössä on huomattava ylikuolleisuus kaikista syistä, erityisesti vuosina 2021 ja 2022, jopa COVID-19-kuolemien poissulkemisen jälkeen. Kuolleisuuden kasvu näkyy erityisesti verrattuna ensimmäiseen pandemiavuoteen (2020) ja pandemiaa edeltäneeseen aikaan.
Vuoden 2021 kolmannella ja neljännellä neljänneksellä kuolleiden kokonaismäärä kasvoi +34,1% ja +11,8%, kun taas vuoden 2022 ensimmäisellä neljänneksellä kuolleiden kokonaismäärä oli 2 365, mikä on +30,7%”, tutkimusartikkeli sanoi ”Menetelmät ja havainnot”-osiossa.
Tutkimusartikkeli vaati lisää tutkimuksia kuolemista niiden tarkan luonteen ja syyn selvittämiseksi.
”Tuloksemme herättävät vakavaa huolta rokotuskampanjan ja muiden syiden mahdollisesta vaikutuksesta kuolleisuuteen. Yksityiskohtainen syykohtainen tutkimus tällaisesta merkittävästä kuolemantapausten ylimäärästä on perusteltua tutkia mahdollisia tekijöitä, jotka johtavat tähän väestön kuolleisuuden huolestuttavaan sekä selittämättömään kasvuun”, tutkimusartikkelissa sanottiin ”Johtopäätös”-osiossa.
Tutkimuksessa käytetyt kuolleisuusluvut on saatu Kyproksen terveysministeriön Euroopan tilastovirastolle (Eurostat) raportoimista tiedoista seitsemän vuoden ajanjaksolta vuosina 2016-2022 sekä Euroopan tautien ehkäisy- ja valvontakeskuksen viikoittain keräämistä tiedoista Covid-rokotusannoksista sekä niihin liittyvistä kuolemantapauksista.
Tutkijat näkivät massiivisia piikkejä kuolemantapauksissa vuoden 2021 lopussa ja vuoden 2022 alussa, joita he kutsuivat ”ennennäkemättömiksi”.
https://www.gavinpublishers.com/article/view/excess-mortality-in-cyprus-during-the-covid-19-epidemic
Tutkijat tuottivat myös kaavioita, jotka osoittavat ylimääräisten kuolemien lisääntymisen sekä sen, miten nämä kuolemat vastaavat Covid-rokotuskampanjaa.
Tutkimus: Kyproksen valtava ylikuolleisuus yhdistyy koronarokotuksiin
Anonyymi-ap
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569