Chrese Evans Portlandista, Oregonista,on yhden 20 -luvun pahimman diktaattorin, Joseph Stalinin, tyttärentytär.
Stalinin ainoan tyttären Svetlana Allilujevan tytär, joka loikkasi Neuvostoliitosta ja meni Evansin tulevan isän, arkkitehti William Wesley Petersin kanssa.
https://scallywagandvagabond.com/2016/03/chrese-evans-photos-josef-stalins-granddaughter/
Stalinin tyttärentytär ei tullut isoisäänsä
6
173
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän nykyjohtokin puhuu pahaa lännestä mutta vie rahansa länteen ja lapsensa lännen kouluihin.
"Lännen uhkaa" käytetään kansan pelotteluun kannattamaan Putinia. - Anonyymi
Svetlanan mukaan hänen isänsä vihasi juutalaisia. Lähetti Siperian leirille Svetlanan juutalaisen miesystävän kun nämä aikoivat mennä naimisiin.
- Anonyymi
Loppuaikoinaan Stalin syytti juutalaisia lääkäreitä aikeista murhata neuvostojohtoa ja lähetti lääkäreitä Siperian leireille.
Stalinin kuoltua syytökset kumottiin. - Anonyymi
Sinänsä ihme,ettei Kapler saanut omaa "yhdeksää grammaansa".
Stalin ilmeisesti halusi säästää tyttösensä tunteita.
Kyllä sinne miljoonien joukkoon olisi häipynyt ääntä pitämättä muuan lehtimies.Tilastomateriaaliksi.
- Anonyymi
BandaBear
- Anonyymi
Aleksei Kapler . Kapler syntyi juutalaiseen perheeseen Kiovassa, Ukrainassa . Hänet tunnetaan romanssistaan Josif Stalinin tyttären Svetlana Allilujevan kanssa. Romanssi kuitenkin päättyi vangitsemiseen: Kapler tuomittiin työleirille Stalinin käskystä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aleksei_Kapler
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741