Elikkäs, kun auto ostettu aikoinaan autoliikkeestä ja koneesta remmi poikki ja kone tietty hajos.
Auto poistettu liikennekäytöstä heti hajoamisen jälkeen.
Mutta mietinpä tässä, että maksellaanko autoa kuukausittain silti kiltisti ja mukisematta, vaikka auto rikkinäisenä seisoo pihalla. Vielä on autosta maksettavaa jäljellä
Netistä koittanu etsiskellä tähän vastausta, ilman tuloksia.
Auto ostettu rahoituksella ja nyt rikki
10
338
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä kyllä velat pitää maksaa . Ihme sinänsä , että osa ihmisistä ei tajua edes perusasioita .
- Anonyymi
Persuilla on elämän perusasiat kateissa, ei kai muuten Purra tuhoaisi maatamme?
- Anonyymi
Sinällään maailman simppeleimpiä asioita kunhan tässä oli kyse autorahoituksesta eikä yksityisleasingista.
Jos auto on ostettu, pitää se tietenkin maksaa oli se sitten ehjä tai rikki tai oliko siitä meneillään riita-asia kuluttajariitalautakunnassa tai oikeudessa. Riita ei riitä syyksi olla maksamatta velkaa rahoittajalle. Korvauksia saattaa sitten olla tulossa jälkikäteen.
Jos kyse on leasing sopimuksesta, niin sitten tilanne voi olla aivan eri, mutta sellaisessakaan maksuja ei voi jäädyttää yksipuolisella päätöksellä, vaan sopimusehtojen mukaisesti, mutta näissä leasing tapauksissa kyse on yleensä vain riidasta joka koskee aikaa jolloin auto ei ole käytettävissä, nehän käytännössä korjataan omistajan piikkiin ja vara-auton saa tilalle.- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.
Tätä lähdin siksi kysymään, koska auto ei kovinkaan kauan ennättänyt meillä olla ja kävi miten kävi.
Niin kaveri sanoi, että ottaa yhteyttä rahoitusyhtiöön ja kertoa heille tilanne.
Hänen mielestään meidän ei tarvitse maksaa, mutta itse epäilen tätä.
Ja kyllä, olen maksanut joka erän tähän mennessä ja tulen joka sentin maksamaan.
- Anonyymi
” Netistä koittanu etsiskellä tähän vastausta, ilman tuloksia.”
Ihan, jos vain katsot omasta osamaksusopimuksesta sopimusehdot. Et tarvitse netistä etsiskellä.
Olet ostanut auton velaksi ja velka on maksettava. Ei siellä ole mitään moottori hajosi klausuulia, joka vapauttaisi sinut velallisen asemasta. Hölmö!- Anonyymi
Enpä ole koskaan velkojani jättänyt maksamatta, tämäkin velka tulee kyllä hoidettua.
En mä nyt niin hölmö oo.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole koskaan velkojani jättänyt maksamatta, tämäkin velka tulee kyllä hoidettua.
En mä nyt niin hölmö oo..Hölmöjä kuitenkin kyselit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmöjä kuitenkin kyselit.
Tietääkseni tämä on semmonen paikka/palsta, jossa saa kysyä asiasta ku asiasta.
Onko maailmassa tyhmiä/hölmöjä kysymyksiä?
Ei, koskaan ei ole hölmöjä kysymyksiä.
Mutta ne ketkä antaa vastauksen, voisivat asennettaan miettiä ja vastata asiallisesti ja kohteliaasti.
- Anonyymi
Ei tietenkään tarvi maksella laita paperit roskiin vaan sanot vaan firmaan ettei kiinnosta eikä enää huvita maksaa
- Anonyymi
Ketäpä huvittais tai kiinnostais maksella laskuja tai ylipäänsä yhtään mitään ja yhtikäs mistään.
Tämän tiesin itsekin, ihan ilman sanomista.
Mutta, kiitos sulle tyhjänpäiväsestä kommentista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882