Siellä eräs nimeltä mainitsematon kertoo että Fiat Ducato 2.8jtd:ssä kuluu normaalisti öljyä 3 litraa öljynvaihto välillä joten öljyt on periaatteessa vaihdettu ennen varsinaista öljynvaihtoa🤣
Onko nuo juoneet päänsä ihan pehmeiksi vai mistä nuo jutut sikiää?
Karavaanarit ry keskustelupalsta
9
285
Vastaukset
- Anonyymi
Kuullut joskus vastaavaa, oikeammin pahempaakin. En muista merkkiä, mutta liikkeen edustaja väitti kaverilleni, että litra öljyä on ihan normaali kulutus.
Kaverini siihen, että meinaat 15 litran kulutulsen 15 tkm vaihtovälille olevan normaalia 😂- Anonyymi
Siis litra/1000 km on ihan normaali kulutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on 2.8jtd 2006vm eikä moottorista öljynvaihto välillä 1litraa häviä. Nyt tuli öljynvaihto välillä ajettua 16 500km.
Mistä ihmeestä tuollaiset litramäärät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on 2.8jtd 2006vm eikä moottorista öljynvaihto välillä 1litraa häviä. Nyt tuli öljynvaihto välillä ajettua 16 500km.
Mistä ihmeestä tuollaiset litramäärät.Minulla ollut kolme 2,8 ja yksi 2,3 Ducatoa eikä yhteenkään ole tarvinnut huoltojen välillä lisätä moottoriöljyä. Nykyisin on Poksi ja Passat eikä tarvitse lisätä öljyä moottoriin huoltojen välillä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ollut kolme 2,8 ja yksi 2,3 Ducatoa eikä yhteenkään ole tarvinnut huoltojen välillä lisätä moottoriöljyä. Nykyisin on Poksi ja Passat eikä tarvitse lisätä öljyä moottoriin huoltojen välillä!!!
Semmosta se on, mutta onko rumatikki ja elnakki.
Palstavahti Kuopiosta ja Kotkasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla jokin VW-konsernin kone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla jokin VW-konsernin kone.
Audi🤣
- Anonyymi
Jos moottori ei kuluta öljy sinne tulee jostakin . Vettä tai polttoainetta
- Anonyymi
No jos vettä tai polttoainetta tulee öljyn joukkoon ja moottori ei kuluta öljyä niin nesteen määrä lisääntyy öljytilassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749