https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b69e7dfb-c588-40c3-b515-385e93ab7856
"..SDP:n eurovaaliehdokas ja demarinuorten puheenjohtaja Mikkel Näkkäläjärvi, 28, tuomittiin marraskuussa 2006 vahingonteosta, kotirauhan rikkomisesta ja eläinsuojelurikoksesta sakkoihin..."
Että sellaisia on demaripöpilöt !
SDP kansanedustaja osallistui kissan tappamiseen lapiolla,
24
270
Vastaukset
- Anonyymi
On ne ja vaikka nuo unohtaisi, niin täysiä tyhjäpäitä ja yhtiskunnalle haitallinen porukka.
- Anonyymi
oikeaa demariaatetta parhaimmillaan.
- Anonyymi
Eikä ole kansanedustaja vaikka otsikossa propagoija niin väittää...lyhyet ovat valheen jäljet!
- Anonyymi
Entäs, onko SDP:n Eurovaaliehdokas? Onko SDP:n puoluesihteeri?
- Anonyymi
Persun epätoivo alkaa olla huipussaan. Poikasena kännisekoilua parhaimmillaan ja siitä iloa irti, hihii!
Voihan Vornanen ja muut oikeat tuomitut rikolliset ja tappamisella uhkailevat ministerit, niitä Persuista löytyy.....- Anonyymi
Miten tämä liittyy persuihin? Tietääkseni kissankiduttaja ja tappaja on demari. Olenko väärässä tämän faktan suhteen? SInulla tuntuu olevan todella paha ja vihamielinen pakkomielle PS:n kanssa?
- Anonyymi
Työväenliokan sankari.Lapiohommista puolueen eliittiin.Hieno esimerkki nuorille.
- Anonyymi
Demarit - ja kattia kanssa.
- Anonyymi
dddd
- Anonyymi
Kansanedustaja vai SDP:n puoluesihteeri?
- Anonyymi
Aleniko tuomio kuten milan jaffalla
- Anonyymi
väärän värinen...ei alennut Suomen suvakkien käskystä.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
siis oikeat sdp:n arvot
- Anonyymi
IS kirjoitti: Eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärvi tunnustaa nuoruuden rikokset: löi kissaa, sammui rattiin ja ajoi metsään – ”OLIN TODELLA HUKASSA”
Eipä ole tilanne hänen osaltaan miksikään muuttunut, KUN ON DEMAREIDEN puoluesihteeri... hukassa on vieläkin... - Anonyymi
Onkos tuossa nyt ihan koko totuus, kun kirjoitetaan "vain" kissan tappamisesta? Kenen kissa oli? Oliko kissa pihalla?
- Anonyymi
Ihmisoikeus
- Anonyymi
On jossakin demarissakin miestä haittaeläinten vähentämiseen.
- Anonyymi
demarit - lapiomiesten asialla,, Antti ja Näkkälä.....
- Anonyymi
aaa
- Anonyymi
Monet demarit osaavat vain lapiohommia, älykkys ei riitä muuhun.
- Anonyymi
miauuuuu
- Anonyymi
On se nyt kumma kun pitää nostattaa huuto pelkästä kissasta. Kyllä niitä riittää.
- Anonyymi
Jee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204979Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342539
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282173- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191408En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811059