Tämä on monelle todellisuutta, eikä kyseessä ole edes ätmi vaan ns normaali mies. Tai itse asiassa ajattelen, että kyseessä on normaalia tasokkaampi mies.
https://www.hs.fi/elama/art-2000010121243.html
"HALTTUNEN on kivuliaan tietoinen deittailumaailman ulkonäkökeskeisyydestä.
Tinderissä se kirjoitetaan usein auki: monen naisen profiilissa kerrotaan erikseen, että miehen tulee olla vähintään 180 senttiä pitkä. Halttunen on 175-senttinen.
Minulla ei myöskään ole paljoa hiuksia jäljellä"
"Arvioisin, että yhtä mätsiä varten pitää swaipata ainakin 50 naista oikealle. Eikä mätsikään riitä, sillä usein keskustelu tyrehtyy viestiin tai pariin"
"Tasa-arvo ei Halttusen mukaan ole vielä saavuttanut Tinderiä: palvelussa odotetaan yhä, että mies avaa keskustelun, ehdottaa tapaamista ja mieluiten suunnitteleekin treffit."
"HALTTUNEN testaa uutta profiiliaan muutaman viikon. Mitä sitten käy?
”Ei hirveästi mitään”, Joonas tunnustaa.
Mätsejä ei tunnu tulevan sen enempää kuin ennenkään."
Ei auttaneet lyhyttä ja kaljua miestä edes asiantuntijan neuvot
61
502
Vastaukset
- Anonyymi
On tullut korkea aika lätkäistä totuudet vihdoin tiskiin: Ne joilla on vaikeuksia löytää ja sen lisäksi vieläpä saada itselleen kumppani, niin tällöin on käännyttävä ulkomaalaisten puoleen. He ovat avoimempia ja helpommin lähestyttäviä kuin monet suomalaiset. Naisilla riittää Euroopassa tarjontaa, miehille ei niinkään. Kantaeurooppalaiselle miehelle sopii parhaiten perinteiset parisuhdekuviot ja -arvot omaava nainen. Tämä tarkoittaa käytännössä joko slaavitaustaista naista taikka ei-länsimaista naista.
- Anonyymi
Kulttuurierojen vuoksi ulkomaalaiset ei tule kysymykseen. Elämää voi elää kyllä yksinkin ihan täysipainoisesti eikä kumppanin löytäminen ole pakkomielle.
Anonyymi kirjoitti:
Kulttuurierojen vuoksi ulkomaalaiset ei tule kysymykseen. Elämää voi elää kyllä yksinkin ihan täysipainoisesti eikä kumppanin löytäminen ole pakkomielle.
Tästä syystä en itsekään lähtisi kokeilemaan..
- Anonyymi
Slaavilainen vie tuhkatkin pesästä ja roudaa vielä koko sukunsa tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Slaavilainen vie tuhkatkin pesästä ja roudaa vielä koko sukunsa tämä.
-tänne-
- Anonyymi
Naisia eivät nuo hiusasiat haittaa! Uskokaa jo! Kalju on komea! On se nyt h vetti !
Samaa mieltä! On kovin ikävä nähdä niitä jotka piilottelevat. Ei se kalju miestä huonommaksi tee.
- Anonyymi
Kaljua tai vähähiuksista enemmän vieroksuisin miestä, jolla värjätty, föönätty, muotoiltu ja lakattu tukka. Kalju pää sopii joillekin, eikä mitenkään haittaa, ellei päälaella tatuointeja. Ne on ihan nou nou :)
🐾
- Anonyymi
Se on järki, mitä pitää olla jäljellä! Tukasta viis !
- Anonyymi
No ei niinkään tarve :) Jos sillä olisi järkeä, niin se ei innostuisi ehkä minusta!
🐾
Vaikeata, niin kovin vaikeata.. Suosisin niitä appeja joissa ei ole pakko hakea seuraa kuvallaan vaan sitten myöhemmin jos siltä tuntuu näyttää kuvat.🤗
Naiset saa muutenkin niin paljon viestejä miehiltä.. että miesten on varmasti vaikeampi kilpailla huomiosta. Eikä aika riitä vastata kaikille. Eikä se kovinkaan järkevää olisikaan.
Kannattaa panostaa profiiliin ja siihen on oikeasti hyvä miettiä mitä haluaa kertoa itsestään.. Kuin myös lukea vastapuolen profiili huolella läpi…"Eikä aika riitä vastata kaikille. Eikä se kovinkaan järkevää olisikaan. "
Totta. Mutta millä perusteella kannattaa valita, kenelle vastaa?scrg kirjoitti:
"Eikä aika riitä vastata kaikille. Eikä se kovinkaan järkevää olisikaan. "
Totta. Mutta millä perusteella kannattaa valita, kenelle vastaa?No siinäpä vasta kysymys.🤔
Itselleni on kolahtanut paremmin ne profiilin tekstit missä on ollut huumoria mukana. On kerrottu itsestään jotain vaikka että mitä on hakemassa.. ne missä ei lue mitään, jättää jollakin lailla kylmäksi.. tulee mieleen ettei ota niin vakavissaan.. eli niitä kartan🫣Haaveilija39 kirjoitti:
No siinäpä vasta kysymys.🤔
Itselleni on kolahtanut paremmin ne profiilin tekstit missä on ollut huumoria mukana. On kerrottu itsestään jotain vaikka että mitä on hakemassa.. ne missä ei lue mitään, jättää jollakin lailla kylmäksi.. tulee mieleen ettei ota niin vakavissaan.. eli niitä kartan🫣Eikös tuo ole aika työläs tapa, koska joutuu kahlaamaan kaikki läpi ja etsimään missä on kerrottu tarvittava? Ja sitten vielä arvioimaan kenelle vastaa.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Eikös tuo ole aika työläs tapa, koska joutuu kahlaamaan kaikki läpi ja etsimään missä on kerrottu tarvittava? Ja sitten vielä arvioimaan kenelle vastaa.
Sivusta kysäisen, että ihmisten tapaileminen tapailemisen vuoksi se vasta työlästä (ja rasittavaa) olisikin.
scrg kirjoitti:
Eikös tuo ole aika työläs tapa, koska joutuu kahlaamaan kaikki läpi ja etsimään missä on kerrottu tarvittava? Ja sitten vielä arvioimaan kenelle vastaa.
No onhan se, ei se helppoa ole. Menikin tuossa viime viikolla vähän hermot yhteen keskustelijaan. Eli aikamoista ”etsimistä”…
On kyllä löytynyt yksi potentiaalinen... Hänellä riittää itsevarmuutta😁 siis hyvällä tavalla. Katselen nyt tämän ja jos ei natsaa niin mietin mitä sitä seuraavaksi.😅- Anonyymi
Kuva on oltava.
Olen viisikymppinen nainen.
Sain kuvattomaan parin rivin profiiliin 300 yhteydenottoa päivässä. 90% varatuilta kuvattomasta ja tekstittömästä profiilista.
Ihan hullua siis.
Miehen ei kannata mennä kuvattomana yhtään mihinkään. Naiset heivaa heti. Anonyymi kirjoitti:
Kuva on oltava.
Sain kuvattomaan parin rivin profiiliin 300 yhteydenottoa päivässä. 90% varatuilta kuvattomasta ja tekstittömästä profiilista.
Ihan hullua siis.
Miehen ei kannata mennä kuvattomana yhtään mihinkään. Naiset heivaa heti.Siis saavat varmasti helpommin vastauksia omalla kuvalla. Eikä tuo jutun mies mikään pahan näköinen ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuva on oltava.
Ihan hullua siis.
Miehen ei kannata mennä kuvattomana yhtään mihinkään. Naiset heivaa heti.Myös miehet ohittelevat kuvattomia profiileja, paitsi ne idioottispammarit tietenkään eivät.
Mutta toki voi jättää kuvansa pois jos on tyytyväinen tarjonnan määrään ja laatuun :D Anonyymi kirjoitti:
Myös miehet ohittelevat kuvattomia profiileja, paitsi ne idioottispammarit tietenkään eivät.
Mutta toki voi jättää kuvansa pois jos on tyytyväinen tarjonnan määrään ja laatuun :DMoni myös mieltää että kuvaton profiili tarkoittaa sitä että on luvattomissa puuhissa.. 🫣
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
"Eikä aika riitä vastata kaikille. Eikä se kovinkaan järkevää olisikaan. "
Totta. Mutta millä perusteella kannattaa valita, kenelle vastaa?En minä kyllä tiedä. Kai se miehen pitää sanoa, että ”kyllä minä olen sinulle se oikea.”?
Oliko tämä siis valokuvaajan ja "deittailuasiantuntijan" konsultoinnin jälkeen?
- Anonyymi
Eihän hän mikään lyhyt ole. Ylärajalla siihen millainen mies itseäni kiinnostaa. Syyt miksi hänen kaltaisensa ei minua kiinnostaisi, ovat muualla. Hän voi tietenkin olla tosi mukavakin ihminen, mutta kuvien ja profiilitekstin perusteella minulle tulee hänestä kuva "virtahiirenä", jollaista en luultavasti pidemmän päälle jaksaisi. Mielikuva voi tietysti olla ihan täysin väärä, mutta kun miehellä on useita kuvia ja kaikki jostain menosta ja harrasteesta profiilissa listattuna liuta touhua, niin en mä koe mahtuvani tuollaiseen elämään mukaan. En näe tuossa lainkaan tilaa itselleni ja mitä näistä on puhuttu ystävien kanssa, niin valtaosalla on samantyyppisiä ajatuksia. Sellainen seura, jonka elämässä ei vaikuta oikeasti olevan tilaa parisuhteelle ja sen rakentamiselle, ei oikein nappaa. Tuo on tietysti hankala juttu, kun vain tekstillä joutuu itseään kuvailemaan ja mielikuva syntyy toisen päässä.
P.S. Hiuksilla ei ole yhtään mitään väliä. Oleellista on, että mies on itse sinut sen hiustilanteensa kanssa.- Anonyymi
Ai niin ja olen kuullut miesten sanovan ihan samaa naisten profiileista. Jos naisella on kymmenen kuvaa, kaikki jostan harrasteista ja lomamatkoilta ja festareilta ja keikoilta ja kultuuririennoista jne. ja tuon lisäksi naisella on vielä työ, joka on ajankäytöllisesti vaativa ja hän vielä listaa kymmenkunta harrastusta, niin tulee tunne, että ei tuolla ole aikaa tapailla ketään, saati seurustella. Sitten jos vielä tuon lisäksi on lapsia, niin ei ihmisellä todellakaan tunnu olevan yhtään aikatauluttamatonta vapaa-aikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin ja olen kuullut miesten sanovan ihan samaa naisten profiileista. Jos naisella on kymmenen kuvaa, kaikki jostan harrasteista ja lomamatkoilta ja festareilta ja keikoilta ja kultuuririennoista jne. ja tuon lisäksi naisella on vielä työ, joka on ajankäytöllisesti vaativa ja hän vielä listaa kymmenkunta harrastusta, niin tulee tunne, että ei tuolla ole aikaa tapailla ketään, saati seurustella. Sitten jos vielä tuon lisäksi on lapsia, niin ei ihmisellä todellakaan tunnu olevan yhtään aikatauluttamatonta vapaa-aikaa.
Itseltänikin on kyselty mihin tarvitsen miestä, kun arkena ei aikaa🙈 Siis kun ajattelin asua ihan vaan lasteni kanssa ja mies omassa kodissa. Siis ainakin nyt kun lapset pieniä.. voi toki olla että kumppani voisi viettää täällä myös viikolla aikaa.. mutta sen näkee sitten.. itse siis tarvitsen sitä itsekseni oloa jos en sitä saa niin en voi kovin hyvin. Tukehdun..
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Itseltänikin on kyselty mihin tarvitsen miestä, kun arkena ei aikaa🙈 Siis kun ajattelin asua ihan vaan lasteni kanssa ja mies omassa kodissa. Siis ainakin nyt kun lapset pieniä.. voi toki olla että kumppani voisi viettää täällä myös viikolla aikaa.. mutta sen näkee sitten.. itse siis tarvitsen sitä itsekseni oloa jos en sitä saa niin en voi kovin hyvin. Tukehdun..
Mä ymmärrän kyllä hyvin tuon sun tunteen, että tukehdut. Sille ei kuitenkaan toisaalta mahda mitään, että ihmissuhteen alkuaikana yleensä tarvitaan paljon sitä yhteistä aikaa ja ajanviettoa. Muutoin yleensä käy niin, että niitä tunteita ei synny ja homma pikkuhiljaa hiipuu pois.
Anonyymi kirjoitti:
Mä ymmärrän kyllä hyvin tuon sun tunteen, että tukehdut. Sille ei kuitenkaan toisaalta mahda mitään, että ihmissuhteen alkuaikana yleensä tarvitaan paljon sitä yhteistä aikaa ja ajanviettoa. Muutoin yleensä käy niin, että niitä tunteita ei synny ja homma pikkuhiljaa hiipuu pois.
No totta tuokin. Mutta silloin pitää noin muuten nähdä vaivaa sen suhteen eteen, että homma toimii.. se on vaan itselleni punainen vaate jos halutaan olla toisen kanssa ihan koko ajan. Vaikka olisi kuinka tuore suhde.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No totta tuokin. Mutta silloin pitää noin muuten nähdä vaivaa sen suhteen eteen, että homma toimii.. se on vaan itselleni punainen vaate jos halutaan olla toisen kanssa ihan koko ajan. Vaikka olisi kuinka tuore suhde.
Miksi kuvittelet, että "jatkuvasti toisen kanssa" oleminen jotenkin liittyy mihinkään mitä kirjoitin? Mua ärsyttää tämän palstan tapa aina viedä kaikki äärimmäisyyksiin. Jos sanon, että tuntuu kuin toisella olisi vapaa-aikaa tasan nolla, niin muka tarkoitan, että hänellä ai saisi olla lainkaan omaa aikaa. 🤦♀️
Valtaosalla (ainakin minun tuntemistani) ihmisistä on omakin elämä ja omat aikataulutuksensa. Noiden yhteensovittaminen on hankalaa normaalissakin tapauksessa, saati sitten jos toisella on työn ja lastensa lisäksi vielä 20 harrastetta. Jos ihminen listaa jonkin harrastuksekseen, niin mä oletan hänen todella harrastavan sitä ja että esim. "harrastan laskettelua" ei tarkoita "käyn kerran talvessa vetämässä Levillä viikonlopun täysperseet". Eli jos ihminen listaa itselleen kymmenkunta urheiluharrastetta, niin oletan niiden olevan jokaviikkoisia tai ainakin useamman kerran kuussa tapahtuvia. Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että "jatkuvasti toisen kanssa" oleminen jotenkin liittyy mihinkään mitä kirjoitin? Mua ärsyttää tämän palstan tapa aina viedä kaikki äärimmäisyyksiin. Jos sanon, että tuntuu kuin toisella olisi vapaa-aikaa tasan nolla, niin muka tarkoitan, että hänellä ai saisi olla lainkaan omaa aikaa. 🤦♀️
Valtaosalla (ainakin minun tuntemistani) ihmisistä on omakin elämä ja omat aikataulutuksensa. Noiden yhteensovittaminen on hankalaa normaalissakin tapauksessa, saati sitten jos toisella on työn ja lastensa lisäksi vielä 20 harrastetta. Jos ihminen listaa jonkin harrastuksekseen, niin mä oletan hänen todella harrastavan sitä ja että esim. "harrastan laskettelua" ei tarkoita "käyn kerran talvessa vetämässä Levillä viikonlopun täysperseet". Eli jos ihminen listaa itselleen kymmenkunta urheiluharrastetta, niin oletan niiden olevan jokaviikkoisia tai ainakin useamman kerran kuussa tapahtuvia.En tarkoittanut sinua kommentillani.. ihan vaan omaa elämääni peilasin.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Itse esimerkiksi sukellan, mutta mä en sano harrastavani sukellusta, sillä se ei ole mitenkään jatkuvaa ja aktiivista. Jos joku kertoo mulle harrastavansa sukellusta, niin oletan automaattisesti hänen olevan paljon minua aktiivisempi (joka käyn kerran pari vuodessa sukeltamassa, enkä aina sitäkään) ja jollei nyt käyvän vähintään kerran kuussa jossain, niin ainakin se seuraava reissu on taatusti aina jo suunnitteilla ja valmisteilla.
Anonyymi kirjoitti:
Itse esimerkiksi sukellan, mutta mä en sano harrastavani sukellusta, sillä se ei ole mitenkään jatkuvaa ja aktiivista. Jos joku kertoo mulle harrastavansa sukellusta, niin oletan automaattisesti hänen olevan paljon minua aktiivisempi (joka käyn kerran pari vuodessa sukeltamassa, enkä aina sitäkään) ja jollei nyt käyvän vähintään kerran kuussa jossain, niin ainakin se seuraava reissu on taatusti aina jo suunnitteilla ja valmisteilla.
Se onkin parempi jättää silloin sanomatta. Jos ei kovinkaan usein tule sukelleltua..
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
En tarkoittanut sinua kommentillani.. ihan vaan omaa elämääni peilasin.
No minä puhun nyt tästä aloituksessa linkitetyn jutun miehestä ja muista, joilla on samankaltainen profiili ja syistä miksi itse en harkitsisi heitä. Se syy tosiaan ei liity mitenkään pituuteen tai kaljuun, vaan siihen millaisen kuvan saan heidän profiileistaan.
Ko. herralla on tuon jutun mukaan ollut 7 kuvaa, joissa yksi on ilmeisesti jostain baarista, toinen on jokin yleisötapahtuma ehkä festari, kolmas varmaan työhön liittyvä pukukuva, sitten uima-altaalla ehkä ei Suomessa, sitten joku "eräilykuva" ei näytä Suomelta, sitten taas matkailukuva, laskettelukuva. Kyllähän tuosta nyt väistämättä tulee henkilöstä jonkinlainen mielikuva. Hänen ammattinsa on investointijohtaja, varmaankaan ihan lyhyimmät mahdolliset työtunnit. Hänellä on lapsia, vuoroviikkovanhempi. Listaa jalkapallon, uinnin, pyöräilyn, juoksemisen ja laskettelun, vaikkakaan ei sano kaikkia harrastuksikseen. En mahda sille mitään, mutta tuollaisen profiilin kohdalla mulle tulee väistämättä tunne, että huh huh tuolla on jo melkoisesti tuossa kasattuna. Hän haluaa tutustua rauhakseen, joka on ihan hyvä juttu, mutta pohtisin, että milläköhän ajalla.
Ja tämä tosiaan ei ole vain minun kokemukseni, eikä vain naisten kokemus, vaan kyllä olen kuullut monelta mieheltä saman ajatuksen. Mä ymmärrän, että itsestään haluaa antaa aktiivisen kuvan, mutta se voi kääntyä myös itseään vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä puhun nyt tästä aloituksessa linkitetyn jutun miehestä ja muista, joilla on samankaltainen profiili ja syistä miksi itse en harkitsisi heitä. Se syy tosiaan ei liity mitenkään pituuteen tai kaljuun, vaan siihen millaisen kuvan saan heidän profiileistaan.
Ko. herralla on tuon jutun mukaan ollut 7 kuvaa, joissa yksi on ilmeisesti jostain baarista, toinen on jokin yleisötapahtuma ehkä festari, kolmas varmaan työhön liittyvä pukukuva, sitten uima-altaalla ehkä ei Suomessa, sitten joku "eräilykuva" ei näytä Suomelta, sitten taas matkailukuva, laskettelukuva. Kyllähän tuosta nyt väistämättä tulee henkilöstä jonkinlainen mielikuva. Hänen ammattinsa on investointijohtaja, varmaankaan ihan lyhyimmät mahdolliset työtunnit. Hänellä on lapsia, vuoroviikkovanhempi. Listaa jalkapallon, uinnin, pyöräilyn, juoksemisen ja laskettelun, vaikkakaan ei sano kaikkia harrastuksikseen. En mahda sille mitään, mutta tuollaisen profiilin kohdalla mulle tulee väistämättä tunne, että huh huh tuolla on jo melkoisesti tuossa kasattuna. Hän haluaa tutustua rauhakseen, joka on ihan hyvä juttu, mutta pohtisin, että milläköhän ajalla.
Ja tämä tosiaan ei ole vain minun kokemukseni, eikä vain naisten kokemus, vaan kyllä olen kuullut monelta mieheltä saman ajatuksen. Mä ymmärrän, että itsestään haluaa antaa aktiivisen kuvan, mutta se voi kääntyä myös itseään vastaan.Investointijohtaja, paljon eliittiharrastuksia, vuoroviikkolapset. No eikö sitä siinä ole aika monta syytä naisen jättää svaippaamatta.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mihin sitten tarvitset miestä?
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä tosiaan ei ole vain minun kokemukseni, eikä vain naisten kokemus, vaan kyllä olen kuullut monelta mieheltä saman ajatuksen. Mä ymmärrän, että itsestään haluaa antaa aktiivisen kuvan, mutta se voi kääntyä myös itseään vastaan.Voihan tuossa myös tuo taloudellinen puoli olla esteenä.🤔 naiset ajatella että nyt ”kamppaillaan” niin eri sarjassa.
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sitten tarvitset miestä?
No ihan siihen mitä parisuhteessa ihmiset milloinkin tekevät.🤗 jakamaan kanssani arkea… seikkailemaan, höpsöttelemään, nauramaan huonolle huumorille jne..
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Voihan tuossa myös tuo taloudellinen puoli olla esteenä.🤔 naiset ajatella että nyt ”kamppaillaan” niin eri sarjassa.
Sekin voi olla monille syynä. Sitten taas sellaisille, joille tuo taloudellinen puoli olisi plussaa, se ajanpuute ja varsinkin lapset voivat hyvinkin olla miinusta.
Anonyymi kirjoitti:
Sekin voi olla monille syynä. Sitten taas sellaisille, joille tuo taloudellinen puoli olisi plussaa, se ajanpuute ja varsinkin lapset voivat hyvinkin olla miinusta.
Niin uusioperheissä on omat haasteensa. Ei sovi kaikille.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin uusioperheissä on omat haasteensa. Ei sovi kaikille.
Eikä elättäjää tai hauskanpidon mahdollistajaa etsivä yleensä halua siihen lapsia mukaan. Ainakaan muiden lapsia.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Olet järkevä. Etsi mies joka pitää huolta sinusta, tai no, koko paketista.
Itse olen ollut tyytyväinen kahden asunnon elämään, kuin myös se vastapuoli.
Tänäänkin tuli ilmoitus "olen pidempään töissä, hoidatko" ja tietysti hoisin.
Mentiin salille treenaamaan, tosi mukava innostaa junnua joskus salin saloihin.
Äiti oli tyytyväinen, ei ollut tytär notkunut kotona, oli käyttänyt aikaansa hyötykäyttöön, tulevaa elämäänsä varten. Hikoilu on aina hyvästä.
AV Anonyymi kirjoitti:
Olet järkevä. Etsi mies joka pitää huolta sinusta, tai no, koko paketista.
Itse olen ollut tyytyväinen kahden asunnon elämään, kuin myös se vastapuoli.
Tänäänkin tuli ilmoitus "olen pidempään töissä, hoidatko" ja tietysti hoisin.
Mentiin salille treenaamaan, tosi mukava innostaa junnua joskus salin saloihin.
Äiti oli tyytyväinen, ei ollut tytär notkunut kotona, oli käyttänyt aikaansa hyötykäyttöön, tulevaa elämäänsä varten. Hikoilu on aina hyvästä.
AVJust semmoinen mies hakusessa joka pitää ja tulee toimeen koko pesueen kanssa😁
Oletteko joskus asuneet yhdessä? Hyvä kun tuo erillään asuminen toimii teillä.
Eikö sun lapsesi ole vielä aika nuori? Toivottavasti vaan tsemppasi sua vieressä😇🤔- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Just semmoinen mies hakusessa joka pitää ja tulee toimeen koko pesueen kanssa😁
Oletteko joskus asuneet yhdessä? Hyvä kun tuo erillään asuminen toimii teillä.
Eikö sun lapsesi ole vielä aika nuori? Toivottavasti vaan tsemppasi sua vieressä😇🤔Mitä ihmettä, mitä tarkoitat tuolla toivottavasti tsemppasi vierestä?
Tietysti myös hän treenaa, leikkisästi mutta on kehittynyt kahdessa vuodessa teknisesti jo paljon. Pienillä painoilla, liikeratoja opettaen. Tykkää nostella, ja hikoilee kuin ammattilainen. Enemmän itse tsemppaan häntä vierestä, kun hän leikkisästi kuntoaan kohottaa.
Ekana leikkisät naruhyppykisat, sen hän voittaa kyllä aina kun pääsee määräilemään ehdot. Viisi hyppyä oikealla jalalla, vaihto vauhdissa vasemman jalan hyppelyille, kolme kertaa molemmilla, ja vaihto juoksuhyppelyyn yms. En oikein enää tuollaiseen niin hyvin kykene, hällä jo parempi rytmitys.
Kyllä lapsille voi opettaa tekniikkaa, ja harjoituttaa pienillä painoilla.
Älytöntä miten lapset kehittyvät nopeasti, hermotus lähinnä.
Juu, ollaan asuttu yhdessä, koettu kaikenlaista epänormaaliutta.
Ei ole ehkä enää samanlaisia ajatuksia mitä silloin kun kohtasimme, mutta "yhdessä" edelleen. Mitä se sitten tarkoittanee:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä, mitä tarkoitat tuolla toivottavasti tsemppasi vierestä?
Tietysti myös hän treenaa, leikkisästi mutta on kehittynyt kahdessa vuodessa teknisesti jo paljon. Pienillä painoilla, liikeratoja opettaen. Tykkää nostella, ja hikoilee kuin ammattilainen. Enemmän itse tsemppaan häntä vierestä, kun hän leikkisästi kuntoaan kohottaa.
Ekana leikkisät naruhyppykisat, sen hän voittaa kyllä aina kun pääsee määräilemään ehdot. Viisi hyppyä oikealla jalalla, vaihto vauhdissa vasemman jalan hyppelyille, kolme kertaa molemmilla, ja vaihto juoksuhyppelyyn yms. En oikein enää tuollaiseen niin hyvin kykene, hällä jo parempi rytmitys.
Kyllä lapsille voi opettaa tekniikkaa, ja harjoituttaa pienillä painoilla.
Älytöntä miten lapset kehittyvät nopeasti, hermotus lähinnä.
Juu, ollaan asuttu yhdessä, koettu kaikenlaista epänormaaliutta.
Ei ole ehkä enää samanlaisia ajatuksia mitä silloin kun kohtasimme, mutta "yhdessä" edelleen. Mitä se sitten tarkoittanee:)
AVSiis jokainen itse päättää mitä lapsillensa opettaa. 😊 ja minkä ikäisinä.
Itselle ei tulisi mieleeni ottaa nuoria lapsia salille. Siis vaikka olisikin jo 12v. Eli mielestäni lasten täytyy ensin kasvaa ja harrastaa jotain muita urheilulajeja.
Hyvä kumminkin jos teillä on ihan hauskaakin yhdessä.🤗- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Siis jokainen itse päättää mitä lapsillensa opettaa. 😊 ja minkä ikäisinä.
Itselle ei tulisi mieleeni ottaa nuoria lapsia salille. Siis vaikka olisikin jo 12v. Eli mielestäni lasten täytyy ensin kasvaa ja harrastaa jotain muita urheilulajeja.
Hyvä kumminkin jos teillä on ihan hauskaakin yhdessä.🤗Hän harrastaa myös muita lajeja, baletti, taitoluistelu ja uinti.
Kulttuurisella puolelle kuvaamataide ja piano.
AV Anonyymi kirjoitti:
Hän harrastaa myös muita lajeja, baletti, taitoluistelu ja uinti.
Kulttuurisella puolelle kuvaamataide ja piano.
AVNo siinä on kyllä vanhemmilla aika hyvin puuhaa viikottain, kun vie lasta eri harrastuksiin. Kivat harrastukset kyllä!🙂
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No siinä on kyllä vanhemmilla aika hyvin puuhaa viikottain, kun vie lasta eri harrastuksiin. Kivat harrastukset kyllä!🙂
Mjoo, tähän ne naiset miestä lähinnä tarvitsevat. Ei paljon muuhun:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Mjoo, tähän ne naiset miestä lähinnä tarvitsevat. Ei paljon muuhun:)
AVMutta hei hyvä että isät kelpaa edes johonkin😉 kaikista ei ole edes tuohon..
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mutta hei hyvä että isät kelpaa edes johonkin😉 kaikista ei ole edes tuohon..
Olisihan se hyvä, jos tuntisi olevansa edes jossain ihan ok.
Pitkiä päiviä siitä kun herää, siihen kun voi huokaista.
Älyttömintä on se miten se joka suorittaa on aina energiaa täynnä.
Minä kun jo välillä hyydyn.
AV
- Anonyymi
Voin hyvin kuvitella, kuinka tylsän profiilin asiantuntijat hänelle loivat.
Ei kaljuus ole syy. Moni on kalju.
Pituuteen voi valehdella 3cm lisää. Ei sitä kukaan huomaa. Niin omakin mieheni teki.
Jotain tässä jätetään nyt kertomatta.
Käykö mies töissä? Onko lapsia? Minkä tyyppistä naista hän etsii? Jne. Jne.
Kannattaa jalkautua ihmisten ilmoille menomestoihin.
Tuo mies kelpaa naisille ihan varmasti, jos uskaltaa lähestyä, ja puhua jotain."Pituuteen voi valehdella 3cm lisää. Ei sitä kukaan huomaa. Niin omakin mieheni teki. "
Näin taisi olla jo viime vuosituhannella, että keskimittaiset ja lyhyemmät miehet oli netissä 3 cm pidempiä kuin oikeasti ja puolet naisista vastaavasti netissä 15 kg kevyempiä kuin oikeasti.
"Kannattaa jalkautua ihmisten ilmoille menomestoihin.
Tuo mies kelpaa naisille ihan varmasti, jos uskaltaa lähestyä, ja puhua jotain. "
Näin minäkin olettaisin. Tinder vain ei monille tunnu toimivan lainkaan. Tämä on yhteisvaikutusta siitä miten algoritmi toimii ja miten ihmiset työkalua käyttävät. Samat ihmiset, jotka saattaisivat löytää toisensa livenä, eivät Tinderissä löydä vaikka molemmat sitä käyttäisivät.
- Anonyymi
175 cm ei ole lyhyt ja kalju on ok. Oliko esimerkkimiehen profiilissa jotain muuta mikä naiset karkotti?
- Anonyymi
175 ON LYHYT.
Samoin 13-senttinen erektiossa ON PIENI.
Terveisin, 183cm/78kg/ peliväline 19cm(ympärysmitta 16,5cm).
Ja jos päälaki on kärpästen kiitorata, se on game over naismarkkinoilla.
Naurettavan näköistä, jos miehellä ei ole hiuksia.
Aurinkolasit vielä päähän niin kas, siinäpä kyrpä jolle on kasvanut korvat.......
- Anonyymi
Halttusen pitää mennä baariin juomaan viinaa koska baareissa naisia tavataan. Tinderi on todella turha palvelu eikä naisiin voi tutustua kuten tuossa jutussa käy selväksi. Naisia tavataan vain baareissa kun juodaan viinaa olen sitä teille monen monta kertaa yrittänyt kertoa.
T: viinamies Oliko siis kyseessä "ennen ja jälkeen" kokeilu eli ensin kartoitettiin nykytilanne ja sitten päivitettiin kuvat ja tekstit sekä taas katsottiin tilanne? Ilmeisesti todettiin viielä että muutosta ei ollut tapahtunut.
Halttusen mitaisena kaverina voin jakaa nuo tuntemukset. Tosin aiemmin minulle (ja monelle muulle) on tarjottu selitykseksi huonoja kuvia sekä lässähtäneitä profiilitekstejä. Toisaalta hyvä huomata että oli oikea päätös Tinderistä poistua sillä ei siinä mitkään muutoksetkaan olisi auttaneet.
Toki sellaisen vinkin olen saanut että kannattaa tehdä hyvä profiili mutta käyttää sovellusta eri tavalla. Pitäisi mennä tapahtumiin ja siellä rajata hakualue mahdollisimman pieneksi. Sitten katsoo kuka on Tinderissä, etsiä hennkilö ja mennä juttelemaan.- Anonyymi
Voi vainaja....joku alamittainen hiiri ja vielä sisäkumi paistaa :).
Ei helvetti hahahahahaha!!!!
Yhtälöön tietenkin kuuluu pieni se ja onneton itsetunto.
Sitä sitten yritetään paikata saatanallisella maasturilla hahahahahah!!!! - Anonyymi
Hattunen pian tajuaa että viinaa pitää juoda baareissa jos kumppanin haluaa löytää.
t- viinamies No eipä niitä tule kaikille naisillekkaan.
- Anonyymi
Valtaosalla ihmisistä ikään katsomatta on ihan täysi tukka päässä.
Kaljut ovat selkeä vähemmistö.
Kaikkein väsyneimpiä ovat ne, jotka eivät ole oikeasti kaljuja, mutta ajavat tukkansa pois näyttääkseen muka....no joltain :).
Kalju ei kyllä mikään tasokkaan miehen merkki ole.
Kunnon hiuspehko on merkki hedelmällisyydestä niin naisilla kuin miehilläkin.
Kun tukka lähtee, lähtee useimmiten myös stondis. - Anonyymi
Älkää vitussa menkö mihinkään Tindereihin.
Parisuhteen etsintä ei ole mikään valintamyymälä, josta voi muka valita itselleen parhaimman.
Todellisuudessa valitsette jonkun joka dumppaa teidät ja sitten itkette kurjaa kohtaloanne.
Live-elämässä se teitä kiinnostava kyllä eleillään ja sanoillaan ilmaisee heti, jos ei kiinnosta.
Tindereissä ja nettideiteissä maksatte siitä, että palvelun omistajat ajavat Bentleyllä.
Menkää nyt helvetissä tuonne ulos ja katsokaa niitä ihmisiä aluksi vaikka silmiin ja sitten sanotte jotain. Vaikka sitten säästä tai linnun kauniista laulusta.
Siitä se lähtee.
Tinderissä ei lähde muu kuin mielenterveys.- Anonyymi
Asiapuhetta prkl siinä! Notta justihin näin!
- Anonyymi
Se vaan pitää kävellä kaikkia ihmisiä vastaan ja siitä seasta älyää jos älyää kuka on se oikea. Oli tukkaa tai ei. Ei netissä pidä mairistella livenä se on hoidettava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810