Tulee kalliimksi jos eivät kestä yhtä hyvin kuin kalliimpi tuote.
Kirpputorille nyt kukaan, ei seinähullukaan vie hyvää tuotetta.
Köyhän ei kannata ostaa halpaa.
22
275
Vastaukset
- Anonyymi
Laatuun kannattaa panostaa kun huomattu on ettei välttämättä halpa ole hyvä.Eikä sitten toisaalta maksaa itsään kipeeksi jostain.
- Anonyymi
Itse suosin halpaa. En jaksaisi katsella samaa vaatetta viittä vuotta. Kirpparilta kun ostat 4 e vaatteen, ei haittaa vaikka menisi roskiin jo parissa kuukaudessa. Kirppikseltä läytää parhaimmat vaatteet, ja merkkituotteita halvalla.
Kaupan vaatteet on ylihinnoitellut. 70 % kauppalaittaa hintaa lisää kun vaate menee rekkiin. Ylihintaa.
Kun kaupasta ostat 70 e takin, ja kirppiseklt 5 e takin, saat monta takkia 70 e, kunkaupan takissa kävelet 20 v, kun oli niin kallis,- Anonyymi
2kk jälkeen 4eur vaate jo menee roskiin kun ostat kirpputorilta niin mitä ihmettä lumppua ostat.Järkeäkin kylläkin saa käyttää mitä ostaa.
- Anonyymi
Et taida kylläkään ihan penaalin terävin kynä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2kk jälkeen 4eur vaate jo menee roskiin kun ostat kirpputorilta niin mitä ihmettä lumppua ostat.Järkeäkin kylläkin saa käyttää mitä ostaa.
En kirjoittanut niin että se menee. MInulla vaateet on pitkään.
Vaan kirjoitin, että ei haittaisiJOS SE MENISI.... se oli ajatus ettei se haittaisi...
"Kirpparilta kun ostat 4 e vaatteen, ei haittaa vaikka menisi roskiin jo parissa kuukaudessa."
Opetteleppa lukemaan teksti ajatellen mitä siinä sanotaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut niin että se menee. MInulla vaateet on pitkään.
Vaan kirjoitin, että ei haittaisiJOS SE MENISI.... se oli ajatus ettei se haittaisi...
"Kirpparilta kun ostat 4 e vaatteen, ei haittaa vaikka menisi roskiin jo parissa kuukaudessa."
Opetteleppa lukemaan teksti ajatellen mitä siinä sanotaan.Ei ihme että olet köyhä kun mitä järkeä on ostaa edes 4eur tuotetta jos ei väliä 2kk päästä roskiin. Opettele sinä käyttämään rahaa eikä tuollaiten huit haipeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että olet köyhä kun mitä järkeä on ostaa edes 4eur tuotetta jos ei väliä 2kk päästä roskiin. Opettele sinä käyttämään rahaa eikä tuollaiten huit haipeli.
Siinä taas äidin pikku poika uhittelee ja provosoi. On se kiva sun elää äidin rahoilla ja äidin nurkissa kun et kykene itse tienaa ruokarahoja, pitää täällä uhamakkasti huudella mitä lystää, Odota vielä kun kasvat, juttele sitten aikuisten kanssa vasta. Ihanaa kun kuitenkin kerrot mielipahasi täällä, me aikuiset terapioidaan sua ja ymmärretään.. paha olo pitää saada pois, vaikka kertomalla mitä mieleen juolahtaa, keksityt asiat on mukavia, se ei loukkaa ketään.
- Anonyymi
Halpa voi olla kestävämpi kuin kalliis. Huomasin sen juuri mikroaaltouunin kanssa. Kolkyt vuotta vanha mikto toimii vieläkin moitteettomasti. Kolmensadan euron uunimikro hajosi kolmessa vuodessa.
Mutta totta on että köyhänä kannattaa panostaa laatuun jos suinkin mahdollista. Tule eptikäasä juoksussa halvemmaksi ja laadukkaita tavaroita ei vituta käyttää.- Anonyymi
NIIN NE SANOVATKIN, KUN HINTAA LAITTAA NIIN MENEE PAREMMIN KAUPAKSI.
- Anonyymi
Neljän euron nahkaisilla varsilenkkareilla olen kävellyt jo kymmenen vuotta, ovat olleet vesisateessa ja mustikkamarikossa, kaverin lenkkareista vaihdoin vain nauhat.
- Anonyymi
Kuka tuollaista kirjoittaa?
- Anonyymi
EI SANNA MARINKAAN OSTA MITÄÄN HALPAA, VAAN OTTAA MITÄ PARASTA LÖYTYY.
Sanna perusti köyhät. - Anonyymi
Kun katselee poistokorit, hajaparit ja sesongin jälkeiset tuotteet, niin
saa hyviä ja laadukkaita tuotteita todella halvalla.
Joitakin ökymerkkejä ei kenenkään kannata ostaa, sillä eivät kestä
kuitenkaan sen pidempään. Kestävään kannattaa satsata. - Anonyymi
Riippuu tarvikkesta, käyttötarkoituksen luonteesta ja suunnitllusta käyttöiästä.
Rätit ja vastaavat jätän omaan arvoonsa mutta kuitenkin niihin pätevät nuo mainitsemani seikat. Ilmastolta suojautuminen aiheuttamatta kanssaihmisten todellista paheksuntaa. Siis todellista eikä kuviteltua saati sitten näyttämisen halua.
Avainasia on, että päättää tarpeen todellisuudesta ja valinnasta omien aivojensa perusteella eikä kuvitellen mitä toiset saattaisivat ajatella asiasta.
On syytä olla täysin immuuni impulssiostoksille.
Tarvitsenko tuota todella?
Itse haluan saada jokaiselle käyttämälleni euorolle mielstäni täyden vastikkeen. - Anonyymi
Typerää ja asiatonta kehuskella juippukalliilla vaateilla. Tuskin moni täällä ostelee kuualta kuin kirppikseltä Miksi ostaisikaan, saman tavaran saat sieltä kuin ylihinnoiteltuilta vaatekaupoilta ja marketeilta. Vain idiooti maksaa.
Sitten huutavat että kun ei ole rahaa. No ei ole jos maksat jostain puserotsta 120 e ja jonka voit saada kirpparilta vähän käytettynä 4 e.
PITÄÄ VÄHÄN KATSOA MIHIN VÄHÄISET RAHANSA LAITTAA. itse olen hyvin valikoiva myös ruokakaupassa. Harvoin lähtee ylihintainen ruoka mukaan. Kaupan omat mekrit aina. Miksi maksaa liikaa?????- Anonyymi
Työssäkäyväkään ei todennäköisesti osta 120eur maksavaa puseroa huh mistä näitä uuvatteja löytyy kommentoimaan.
- Anonyymi
Osta sinä vaan kirpputorilta 4 eur nuhrunen vaate kun uuden saa 20eurolla.Kirpputoreillahan nykyään hinnoittelu miten sattuu.
- Anonyymi
Kyllä ostan. Olt kateellinen kun et itse voi edes ostaa sitäkään kun sulla ei ole varaa.
Nuhruinen? Miksi ostaisin nuhruisen, jos tarjolla kirpparilla on parempiakin? Mie voin ostaa sulle sen nuhruisen puseron, jos haluut, minä en. MINULLA ON SENTÄÄN TAJUA KATSOA MITÄ OSTAN JA MITÄ EN, toisin kuin sinulla, sulle kelpaa mik tahansa. Hienoille ihmisille ei.
- Anonyymi
Mene nyt jo johonkin hoitoon.
- Anonyymi
Kävinkin jalkahoidossa ja nyt menen kampaajalle hiushoitoon. ;) Tule mukaan.
- Anonyymi
Tulee kalliimmaksi ostaa halpaa kun se on viallinen tai hajoaa heti halpa on halpaaq vasta jos se on vain kymmenesosa uudenhinnasta.
- Anonyymi
Ainoa kannattava ostos kirpputorilta on Hackmanin teräksinen ateriasarja hintaan 2,345eur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974