Köyhän ei kannata ostaa halpaa.

Anonyymi-ap

Tulee kalliimksi jos eivät kestä yhtä hyvin kuin kalliimpi tuote.

Kirpputorille nyt kukaan, ei seinähullukaan vie hyvää tuotetta.

22

245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laatuun kannattaa panostaa kun huomattu on ettei välttämättä halpa ole hyvä.Eikä sitten toisaalta maksaa itsään kipeeksi jostain.

    • Anonyymi

      Itse suosin halpaa. En jaksaisi katsella samaa vaatetta viittä vuotta. Kirpparilta kun ostat 4 e vaatteen, ei haittaa vaikka menisi roskiin jo parissa kuukaudessa. Kirppikseltä läytää parhaimmat vaatteet, ja merkkituotteita halvalla.

      Kaupan vaatteet on ylihinnoitellut. 70 % kauppalaittaa hintaa lisää kun vaate menee rekkiin. Ylihintaa.
      Kun kaupasta ostat 70 e takin, ja kirppiseklt 5 e takin, saat monta takkia 70 e, kunkaupan takissa kävelet 20 v, kun oli niin kallis,

      • Anonyymi

        2kk jälkeen 4eur vaate jo menee roskiin kun ostat kirpputorilta niin mitä ihmettä lumppua ostat.Järkeäkin kylläkin saa käyttää mitä ostaa.


      • Anonyymi

        Et taida kylläkään ihan penaalin terävin kynä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2kk jälkeen 4eur vaate jo menee roskiin kun ostat kirpputorilta niin mitä ihmettä lumppua ostat.Järkeäkin kylläkin saa käyttää mitä ostaa.

        En kirjoittanut niin että se menee. MInulla vaateet on pitkään.
        Vaan kirjoitin, että ei haittaisiJOS SE MENISI.... se oli ajatus ettei se haittaisi...
        "Kirpparilta kun ostat 4 e vaatteen, ei haittaa vaikka menisi roskiin jo parissa kuukaudessa."

        Opetteleppa lukemaan teksti ajatellen mitä siinä sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut niin että se menee. MInulla vaateet on pitkään.
        Vaan kirjoitin, että ei haittaisiJOS SE MENISI.... se oli ajatus ettei se haittaisi...
        "Kirpparilta kun ostat 4 e vaatteen, ei haittaa vaikka menisi roskiin jo parissa kuukaudessa."

        Opetteleppa lukemaan teksti ajatellen mitä siinä sanotaan.

        Ei ihme että olet köyhä kun mitä järkeä on ostaa edes 4eur tuotetta jos ei väliä 2kk päästä roskiin. Opettele sinä käyttämään rahaa eikä tuollaiten huit haipeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että olet köyhä kun mitä järkeä on ostaa edes 4eur tuotetta jos ei väliä 2kk päästä roskiin. Opettele sinä käyttämään rahaa eikä tuollaiten huit haipeli.

        Siinä taas äidin pikku poika uhittelee ja provosoi. On se kiva sun elää äidin rahoilla ja äidin nurkissa kun et kykene itse tienaa ruokarahoja, pitää täällä uhamakkasti huudella mitä lystää, Odota vielä kun kasvat, juttele sitten aikuisten kanssa vasta. Ihanaa kun kuitenkin kerrot mielipahasi täällä, me aikuiset terapioidaan sua ja ymmärretään.. paha olo pitää saada pois, vaikka kertomalla mitä mieleen juolahtaa, keksityt asiat on mukavia, se ei loukkaa ketään.


    • Anonyymi

      Halpa voi olla kestävämpi kuin kalliis. Huomasin sen juuri mikroaaltouunin kanssa. Kolkyt vuotta vanha mikto toimii vieläkin moitteettomasti. Kolmensadan euron uunimikro hajosi kolmessa vuodessa.

      Mutta totta on että köyhänä kannattaa panostaa laatuun jos suinkin mahdollista. Tule eptikäasä juoksussa halvemmaksi ja laadukkaita tavaroita ei vituta käyttää.

      • Anonyymi

        NIIN NE SANOVATKIN, KUN HINTAA LAITTAA NIIN MENEE PAREMMIN KAUPAKSI.


      • Anonyymi

        Neljän euron nahkaisilla varsilenkkareilla olen kävellyt jo kymmenen vuotta, ovat olleet vesisateessa ja mustikkamarikossa, kaverin lenkkareista vaihdoin vain nauhat.


    • Anonyymi

      Kuka tuollaista kirjoittaa?

    • Anonyymi

      EI SANNA MARINKAAN OSTA MITÄÄN HALPAA, VAAN OTTAA MITÄ PARASTA LÖYTYY.
      Sanna perusti köyhät.

    • Anonyymi

      Kun katselee poistokorit, hajaparit ja sesongin jälkeiset tuotteet, niin
      saa hyviä ja laadukkaita tuotteita todella halvalla.
      Joitakin ökymerkkejä ei kenenkään kannata ostaa, sillä eivät kestä
      kuitenkaan sen pidempään. Kestävään kannattaa satsata.

    • Anonyymi

      Riippuu tarvikkesta, käyttötarkoituksen luonteesta ja suunnitllusta käyttöiästä.
      Rätit ja vastaavat jätän omaan arvoonsa mutta kuitenkin niihin pätevät nuo mainitsemani seikat. Ilmastolta suojautuminen aiheuttamatta kanssaihmisten todellista paheksuntaa. Siis todellista eikä kuviteltua saati sitten näyttämisen halua.
      Avainasia on, että päättää tarpeen todellisuudesta ja valinnasta omien aivojensa perusteella eikä kuvitellen mitä toiset saattaisivat ajatella asiasta.
      On syytä olla täysin immuuni impulssiostoksille.
      Tarvitsenko tuota todella?
      Itse haluan saada jokaiselle käyttämälleni euorolle mielstäni täyden vastikkeen.

    • Anonyymi

      Typerää ja asiatonta kehuskella juippukalliilla vaateilla. Tuskin moni täällä ostelee kuualta kuin kirppikseltä Miksi ostaisikaan, saman tavaran saat sieltä kuin ylihinnoiteltuilta vaatekaupoilta ja marketeilta. Vain idiooti maksaa.

      Sitten huutavat että kun ei ole rahaa. No ei ole jos maksat jostain puserotsta 120 e ja jonka voit saada kirpparilta vähän käytettynä 4 e.

      PITÄÄ VÄHÄN KATSOA MIHIN VÄHÄISET RAHANSA LAITTAA. itse olen hyvin valikoiva myös ruokakaupassa. Harvoin lähtee ylihintainen ruoka mukaan. Kaupan omat mekrit aina. Miksi maksaa liikaa?????

      • Anonyymi

        Työssäkäyväkään ei todennäköisesti osta 120eur maksavaa puseroa huh mistä näitä uuvatteja löytyy kommentoimaan.


    • Anonyymi

      Osta sinä vaan kirpputorilta 4 eur nuhrunen vaate kun uuden saa 20eurolla.Kirpputoreillahan nykyään hinnoittelu miten sattuu.

      • Anonyymi

        Kyllä ostan. Olt kateellinen kun et itse voi edes ostaa sitäkään kun sulla ei ole varaa.

        Nuhruinen? Miksi ostaisin nuhruisen, jos tarjolla kirpparilla on parempiakin? Mie voin ostaa sulle sen nuhruisen puseron, jos haluut, minä en. MINULLA ON SENTÄÄN TAJUA KATSOA MITÄ OSTAN JA MITÄ EN, toisin kuin sinulla, sulle kelpaa mik tahansa. Hienoille ihmisille ei.


    • Anonyymi

      Mene nyt jo johonkin hoitoon.

      • Anonyymi

        Kävinkin jalkahoidossa ja nyt menen kampaajalle hiushoitoon. ;) Tule mukaan.


    • Anonyymi

      Tulee kalliimmaksi ostaa halpaa kun se on viallinen tai hajoaa heti halpa on halpaaq vasta jos se on vain kymmenesosa uudenhinnasta.

    • Anonyymi

      Ainoa kannattava ostos kirpputorilta on Hackmanin teräksinen ateriasarja hintaan 2,345eur

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe