Apt.1
Juudaksen tilalle valitaan Mattias
Juudaksen tilalle valitaan Mattias
15 Eräänä päivänä, kun opetuslapsia oli koolla noin satakaksikymmentä, Pietari nousi puhumaan.
16 Hän sanoi: "Veljet! Sen kirjoitusten sanan oli käytävä toteen, jonka Pyhä Henki Daavidin suulla oli ennalta Juudaksesta lausunut -- tuosta miehestä, joka ryhtyi oppaaksi Jeesuksen vangitsijoille. [Ps. 41:10, 55:14; Mark. 14:21 | Luuk. 22:47]
17 Hän kuului meidän joukkoomme ja oli saanut osalleen palvelutehtävän niin kuin mekin.
18 Petoksensa palkalla hän hankki itselleen kappaleen maata, mutta sitten hän syöksyi päistikkaa alas, niin että hänen vatsansa halkesi ja sisälmykset pursuivat ulos." [Matt. 27:3-5; Luuk. 22:5]
19 -- Tämä tuli yleisesti tiedoksi Jerusalemissa, ja niin se paikka sai heidän kielellään nimen Hakeldama, Veripelto. [Matt. 27:6-10]
20 "Jo Psalmien kirjassa sanotaan: 'Jääköön hänen asuinsijansa autioksi, älköön siinä kukaan asuko', ja: 'Ottakoon toinen hänen kaitsijantehtävänsä.' [Ps. 69:26, 109:8]
21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.
Juudaksen tilalle valittiin Mattias (ei Paavalia)
45
247
Vastaukset
- Anonyymi
Paavali ei ole Karitsan apostoli.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi
Nuo 12 / 13 olivat opetuslapsia, eivät vielä apostoleja. Kaksi eri sanaa ja hengellistä käsitettä, mutta te ette näe, ettekä kuule, ette erota näitä toisistaan.
Kuitenkin te olette, vastoin Raamatun oppia, nimrnneet "apostoleita" peräti omista, kevytmielisistä lahkojäsenistänne! Te olette enemmän kuin Paavali?!
Vasta Jeesuksen Taivaaseen astumisen ja Pyhän Hengen vuodatuksen jälkeen nuo miehet, lisänä Paavali, nimettiin apostoleiksi. Eli heitä oli 13. Juudas ei ollut apostoli, hän ersi joukosta ja kuoli ennen PH:n vuodatusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo 12 / 13 olivat opetuslapsia, eivät vielä apostoleja. Kaksi eri sanaa ja hengellistä käsitettä, mutta te ette näe, ettekä kuule, ette erota näitä toisistaan.
Kuitenkin te olette, vastoin Raamatun oppia, nimrnneet "apostoleita" peräti omista, kevytmielisistä lahkojäsenistänne! Te olette enemmän kuin Paavali?!
Vasta Jeesuksen Taivaaseen astumisen ja Pyhän Hengen vuodatuksen jälkeen nuo miehet, lisänä Paavali, nimettiin apostoleiksi. Eli heitä oli 13. Juudas ei ollut apostoli, hän ersi joukosta ja kuoli ennen PH:n vuodatusta.Lopeta valehtelu sinä helluntailainen. Helluntailaiset kieroilee,vääntää ja kääntää jakeita, eksytystarkoituksessa.
Jeesus vuodatti Pyhän Hengen oikeisiin apostoleihin ollessaan vielä maan päällä, ei vasta Helluntaina. Helluntain tapahtumia korostetaan liikaa. Pyhä Henki on ollut olemassa koko ajan maan päällä. Jumala on Kolmiyhteinen Isä, Poika ja Pyhä Henki. Ja he yhdessä ovat.
Joh.20
19 Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
20 Ja sen sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Niin opetuslapset iloitsivat nähdessään Herran.
21 Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu sinä helluntailainen. Helluntailaiset kieroilee,vääntää ja kääntää jakeita, eksytystarkoituksessa.
Jeesus vuodatti Pyhän Hengen oikeisiin apostoleihin ollessaan vielä maan päällä, ei vasta Helluntaina. Helluntain tapahtumia korostetaan liikaa. Pyhä Henki on ollut olemassa koko ajan maan päällä. Jumala on Kolmiyhteinen Isä, Poika ja Pyhä Henki. Ja he yhdessä ovat.
Joh.20
19 Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
20 Ja sen sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Niin opetuslapset iloitsivat nähdessään Herran.
21 Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt.En ole helluntailainen.
Te eräät itse sitten kiskotte noita valheitanne kuin kaniineja hatusta.
Tuossa kohdin kyllä kirjoitit totta, että Jeesus todellakin ennen Taivaaseen astumistaan puhalsi Pyhän Hengen noiden opetuslasten päälle.
He eivät kuitenkaan olleet jotenkin "enemmän pyhä-henkisiä" kuin vasta helluntaina ja sen jälkeen Pyhän Hengen saaneet kristityt. Sama Kristuksen ja Pyhän Hengen voima vaikutti ja vaikuttaa heissä kuin meissäkin, joissa Hän asuu. - Anonyymi
Jeesus valitsi itse Paavalin väkeväksi aseekseen itselleen, Damaskon tiellä. On samantekevää, mikä titteli hänelle annettiin. Hänestä tuli vahva Jeesuksen inspiroima julistaja pakanoille, vaikka itse oli juutalainen.
- Anonyymi
Helluntailaiset valehtelee tuossakin asiassa, koska heille se kuuluu perinnäisääntöihin.
- Anonyymi
On käsittämätöntä, että he puhuvat muka uudestisyntymisestään, mutta hengellisen ymmärryksen puute todistaa, ettei monikaan heistä tätä todellakaan ole.
He eivät ymmärrä, eivätkä hyväksy Raamatun sanaa, "siten kuin on kirjoitettu" vaan sekoittelevat asioita villisti kuin korttipakkaa, vailla mitään järjestystä.
Opetuslapseus on eri asia kuin olla apostoliksi nimetty. Kaksi aivan eri sanaa! Eri tapahtumasarjaa.
"Tervettä oppia he eivät siedä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On käsittämätöntä, että he puhuvat muka uudestisyntymisestään, mutta hengellisen ymmärryksen puute todistaa, ettei monikaan heistä tätä todellakaan ole.
He eivät ymmärrä, eivätkä hyväksy Raamatun sanaa, "siten kuin on kirjoitettu" vaan sekoittelevat asioita villisti kuin korttipakkaa, vailla mitään järjestystä.
Opetuslapseus on eri asia kuin olla apostoliksi nimetty. Kaksi aivan eri sanaa! Eri tapahtumasarjaa.
"Tervettä oppia he eivät siedä."Eiköhän se helluntailaisten hengellinen ymmärrys on sellaista henkivaltojen kokemuksilla kerskumista.
Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteydessä, mihinkä kuului. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tervettä oppia he eivät siedä."Raamatun mukaan kaikki Kristityksi kastetut ovat opetuslapsia, ,mutta ei suinkaan apostoleita. Kristitty Kastettu lapsi on Jeesuksen opetuslapsi, mutta ei tietenkään apostoli. Ne ovat eri asioita.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun OPETUSLAPSIKSENI
KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
Kastamalla tehtään Kristittyjä.
Käännyttämällä tehdään käännynnäisiä ja lahkolaisia, kuten helluntailaisia, mormoneita, jehovantodistajia ja adventisteja.
- Anonyymi
Jeesus ei eläissään puhu oikeille apostoleilleen mitään, että heidän joukkoonsa tulee uusi suuruus, Saulus Tarsolainen, joka esiintyy väärällä nimellä kutsuen itseään Paavaliksi.
Herra, Herra kun ei tee mitään ilmoittamatta siitä etukäteen palvelijoilleen ja ystävilleen.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.- Anonyymi
Jeesus ei puhu tuossa sanaakaan ei opetuslapseudesta, ei apostoleista, vaan ystävistä.
Kaikista Jeesuksen ystävistä ei tullut apostoleja, ei edes opetuslapsia.
Jälleen uusi sana, eri tilanne, mutta harhaopettaja yhdistelee nyt tässäkin asioita, johdattaen muita väärien oppiensa kautta mukanaan Kadotukseen.
Raamattu tuomitsee tuollaisen evankeliumin vääntelun.
Syy aloittajan Paavalin vastaisuuteen, koko kristinuskon laajan opetuksen vastaisuuteen on ilm. se, että aloittaja itse edustaa jonkinlaista valhejudaismia, eli ei ole edes "judaismissaan" rehellinen.
- Anonyymi
Juudaksekselta vapautuneen apostolinviran täyttäminen
Apt.1
23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
Paavalilla ei ollut apostolin virkaa, hän anasti sen tehtävän tekeytymällä apostoliksi eksyttämään, jos mahdollista valitut.- Anonyymi
Saulus Tarsolainen tekeytyi Kristuksen (Karitsan apostoliksi)
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Paavali ei kuulu joukkoon
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
- Anonyymi
Parhami ja Olseni julisti, ensin pojat paljuun ja sitten katsotaan, mitä Paavali sanoi.
- Anonyymi
Perkeleen lapsi kirjoittamassa isänsä tarinoita.
- Anonyymi
Jos Paavali oli tarkoitus valita apotoliksi, niin toki Jeesus olisi hänet valinnut ja nimittänyt siihen virkaan jo eläissään maan päällä.
- Anonyymi
Aloitus on totta. Amen siihen!
- Anonyymi
Paavali oli kiero mies. Tekeytyi jopa nasiiriksi eksyttääkseen Juutalaisia eli Valittuja uskomaan pelkkiin hurmoshenkiin Jumalan sijasta.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]- Anonyymi
Jeesus varoitti hänen kuolemansa ja taivaaseen nousemisen jälkeen ilmestyvistä Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, jotka on Juutalaisten kimpussa omine uusine oppeineen.
Matt.24: 24 "
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. - Anonyymi
Johannes Kastaja oli viimeinen vanhan liiton nasiiri.
Saulus Tarsolainen oli murhamies ja valhenasiiri.
- Anonyymi
Hyvä aloitus.
Kiitos kun oikaisit helluntailaisten valheen. - Anonyymi
"JK. Tämä ihmisten valitsema (apostoliksi) Mattias? Mikä se sellainen ”apostoli” on olisi, josta UT ei kirjoita MITÄÄN? Paitsi Apt 1:15-26."
Mietipäs sitä. Mieti noita muitakin Ananin poikia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Annas
Mutta haluat pysyä kirkossa, älä mieti, usko vaan mitä siellä väitetään ja mitä roomalaiset komiteat ovat laittaneet samoihin kansiin. Meillä päin totuus ei riipu siitä, mitä ihmiset haluaisivat. - Anonyymi
Helluntailaiset kieltävät Jumalan sanan ilmoituksen.
Apt.1
26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi
Helluntailaisuus on homppelimiesten perustama harhaoppinen uskonlahko, minkä toi Amerikasta tänne Suomeen Norjalainen homo Gerhard Olsen-Smidt perustamalla tänne v. 1920 Helsingin helluntaiseurakunnan ja 40 muuta hell.srk. pitkin maata, aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti.
- Anonyymi
Aloitus on saatanan enkeli tekele. LUULETKO TOSIAAN, ETTEI HELLUNTAILAISET TUNNE JUMALAN SANAA??? KUKA O N VÄITTÄNYT, ETTÄ PAAVALIN VALITUN JUUDAKSEN TILALLE???
Mattias valittiin niiden opetuslasten joukosta, jotka olivat alusta asti seuranneet Jeesusta.
Mutta myös Paavali oli Jeesuksen valitsema: Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen.- Anonyymi
Paavali oli valheellinen luonteeltaan, Svenska Bibeln käännöksen mukaan Paavali oli epärehellinen, joten hänen omat väitteet itsestään ovat epäluotettavia tarinoita.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.
min lögnaktighet
-valheellinen, epärehellinen, petollinen, vilpillinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli valheellinen luonteeltaan, Svenska Bibeln käännöksen mukaan Paavali oli epärehellinen, joten hänen omat väitteet itsestään ovat epäluotettavia tarinoita.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.
min lögnaktighet
-valheellinen, epärehellinen, petollinen, vilpillinenJeesus varoitti, kun hän on taivaassa, niin valejeesukset ilmestyvät, kuten tapahtuikin Damaskotiellä.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
Saulus: "Kuka olet herra?...Minä olen Jeesus, jota sitä vainoat....
- Anonyymi
Jeesuksen veljet, Jaakob ja juudas eivät olleet kahdentoista apostolin joukossa, kuitenkin kumpaisenkin kirjeet ovat osa Jumalan ilmoitusta.
- Anonyymi
Helluntailaisten mukaan käärmeen saarna paratiisissa on Jumalan sanaa. Mitään perisyntiä ei ole olemassa, syökää vapaasti kaikista paratiisin puista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisten mukaan käärmeen saarna paratiisissa on Jumalan sanaa. Mitään perisyntiä ei ole olemassa, syökää vapaasti kaikista paratiisin puista.
Eeva tuli uskoon ja käännytti miehensäkin uskoon.
1. Moos. 3:6
Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita perkeleen lapsi linkki puheeseen missä helluntailaiset opettavat kuten väität ?
- Anonyymi
Jeesuksen veljet olivat hänen verisukulaisiaan, he olivat vielä lähempänä Jeesusta kuin apostolit. Korkealla arvostuksessa ja viisaudessa. Siksi heitäkin vastaan hyökkäillään ja tälläisen totuudet halutaan lakaista maton alle. Sitä Paavali ja moni muu hurmahenkinen teki, kun vähätteli ja mitätöi tekojen merkitystä lopullisen pelastuksen kannalta.
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
- Anonyymi
Helluntailaisten puheisiin ei voi luottaa.
- Anonyymi
helluntailailaiset vättävät factoja valheiksi, koska ne eivät sovi heidän harhaoppeihinsa, mitä jenkkilahkot levittää kristityille, eksytystarkoituksessa
26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.- Anonyymi
Paavali ei ole Karitsan valitsema apostoli, vaikka niin usein väitetään.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei ole Karitsan valitsema apostoli, vaikka niin usein väitetään.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Joh. 10:1
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
- Anonyymi
Paavali oli helppo eksytettävä valejeesuksille, koska Paavali ei kuullut eikä tuntenut Jeesuksen ääntä eikä puhetapaa.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. - Anonyymi
Oho sakastissa on taas kokoonnuttu suunnittelun merkeissä, joko aloitetaan tuulimyllyjen lämmitys !
Ehkä odottavat merkkiä, auringon ilmestyminen tapulin takaa on singnaali ! - Anonyymi
PAAVALIN TEOT
Paavali oli vielä murhanhimoissaan tappohommissa kun helluntain ainutkertaiset yhden päivän asiat tapahtuivat Jerusalemissa. Paavali ei nähnyt eikä kuullut helluntain kieli-ihmettä, kielten puhumisen armolahjaa helluntaina, kun apostolit puhuivat oikeilla vierailla kielillä.
JERUSALEMISSA HELLUNTAINA
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin oman synnyinmaamme kieltä?
------------------------------------------------------------------------------------
KORINTOSSA
Paavali yritti sönköttää hurmoshengen voimasta hurmoskielillä siansaksaa eli glossolaliaa Kreikassa Korintossa eksyttääkseen mahdollisimman monta ihmistä omiksi kannattajikseen.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin TUHANSIA HURMOSKIELEN SANOJA.
Paavali hajotti seurakuntaa ja loi riitoja, ei koonnut ihmisiä yhteen.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".
*********************************************************************************
Jeesus Kristus on Herra !- Anonyymi
Luuk. 11:23
Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.
- Anonyymi
Juuri Korintossa ollessaan Paavali kirjoittaa ja kehuu valehtelemisillaan Roomassa oleville ystävilleen. Kuriiri vei tunnustuskirjeen Roomaan.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Mutta salasi kirjeen Korinttolaisilta. Ei siihen aikaan kirjeitä yhdistetty mihinkään yhteiseen kirjaan. - Anonyymi
Paavali oli vaarallinen mies. Hän harjoitteli nyrkkeilyä, mikä oli siihen aikaan tappolaji. Mitään nyrkkeilyhanskoja ei käytetty, nyrkkeilyn tarkoitus oli tappaa vastustaja.
Paavali pelottelee Korinttolaisia.
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi
Sinä valehtelija, oka solvaat Paavalia, olet mennyt lammastarhaan, ET OVESTA, vaan, paknuudesta kopioidun sakramentin kautta. Olet tosiaan varas ja ryöväri!!!!!!
- Anonyymi
Helluntailaisuuden perustajat Parhami ja Olseni meni lihan himoilla ja omilla julistuksillaan väkisin sisälle sinne ihanaan "valtakuntaan".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuuden perustajat Parhami ja Olseni meni lihan himoilla ja omilla julistuksillaan väkisin sisälle sinne ihanaan "valtakuntaan".
Jeesus varoitti tästä ajasta kun lait ja asetukset mitätöidään ja tekojen merkitys poljetaan maahan, kun vaan julistetaan Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu väkisin sisälle omilla päätöksillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478