Täältä voi tarkistaa, ketkä on Priden "nuoleskelijoita". https://pride.fi/
31.5.2024
Helsinki Pride on Suomen suurin ihmisoikeus- ja kulttuuritapahtuma, jonka vuoden teema on rauha ja toivo. Tapahtuman suojelijana toimii Helsingin kaupungin pormestarikunta.
Helsingin pormestarikunta kaudella 2021–2025 on kokoomuksen Juhana Vartiainen (Helsingin pormestari), sosiaalidemokraattien Johanna Laisaari (kasvatus ja koulutus), vihreiden Anni Sinnemäki (kaupunkiympäristö), vasemmistoliiton Paavo Arhinmäki (kulttuuri ja vapaa-aika) ja kokoomuksen Daniel Sazonov (sosiaali-, terveys- ja pelastustoimi).
Kesäkuu on siis Pride-kuukausi?
25
239
Vastaukset
- Anonyymi
Pride elävöittää Suomea kautta maan!
https://seta.fi/?s=pride+tapahtumat- Anonyymi
Hienoa !
- Anonyymi
Ihmisoikeustyön puolesta!
https://seta.fi/jarjesto/pride-tapahtumat-suomessa/- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Valoa kansalle joka pimeydessä vaeltaa:
Room.1: 24-32: "Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät."- Anonyymi
Miten te jaksatte vihata aina vain?
- Anonyymi
Marinin takapuoli on kuin kuivettunut korvapuusti.
- Anonyymi
Marin trauma iski taas. Ei voi kun sääliä.
- Anonyymi
Hienon näköiset sivut.
Asiakkaitani ei näy listoilla. Jos näkyisi, hinnastoon pride -lisä.
Käyttämiäni palveluja, kaupat ja pankit muun muassa. Niitä löytyy. Jos eivät vuosien saatossa katoa tuolta, niin katoaa asiakas.- Anonyymi
Höphöpö
- Anonyymi
"rauha ja toivo"😂 Samalla nämä friikit luettelevat ketkä, mitkä, minkä puolueen, minkä ideologian yms edustajilla ei ole asiaa tapahtumaan.🤭
- Anonyymi
Voihan siitäkin olla ylpeä, että sörkkii kikkeliään sinne mistä toinen paskoo
- Anonyymi
Ai, tuota Pride-oksennusta taas. Ja miksi noilla pitäisi olla kokonainen kuukausi kun muilla ryhmillä on korkeintaan yksi päivä?
- Anonyymi
Parempaa ideologiaa nääs.
- Anonyymi
Pieraisen Pridelle!
- Anonyymi
Pervoilua ihan koko kuukauden ajan. Hyi olkoon! 🤬
- Anonyymi
Hieno tapahtuma paljon iloisia ihmisiä ja meno muutenkin hyvä.
- Anonyymi
Iloisia pervoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloisia pervoja!
Ihmisiä. Hahahaa myös persuja. Vituttaako muumiopersuja
? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä. Hahahaa myös persuja. Vituttaako muumiopersuja
?Tietenkin niitä kaikki vituttaa
Paitsi tynkky jawigelius
Ne kun on parempia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloisia pervoja!
Tule beibi tänne niin voin pervoilla sinuunkin vähän iloa tuon pahan olon sijaan ;)
Aurinkoa ja rakkautta :)
- Anonyymi
Yliopiston metroaseman tasolla olevassa R-kioskissa on saastanen pride lippu. boycott!
- Anonyymi
Nato taitaa olla yksi suurista priden tukijoista.
- Anonyymi
Miksei uskovaiset ota takaisin/pois tuota sateenkaari -symbolia? Sehän tarkoittaa Jumalan ja ihmisten välistä liittoa.
- Anonyymi
Tietää ruuhkaa Sukupuolitautien poliklinikalla...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760