Isänmaalliset Talot ovat usein taistelleet keskenänsä ja varmaan vankejakin on
näissä taistoissa otettu puolin ja toisin.
Miten on, ovatko Turun Ruskea Talo, Lahden Kummituslinna, Tesoman Runkkubunkkeri, Oulun Valtakunnankanslia, Eiran Esikunta ja Komperon Kauhujen Talo vaihtaneet keskenään vankeja?
Jos ovat, niin miksi? Onko kyseessä ehkä tiedustelutoimintaan liittyvä operatiivinen toiminta...vai ehkä vieläkin törkeämpi vankihuutokauppa jota käydään entistäkin suuremman riettaan sikailun vuoksi?
"Talot" ja vankien vaihto
5
284
Vastaukset 5
- Anonyymi
Miehiä, tunnuksia ja asiapapereita on vaihdettu.
- Anonyymi
jokainen käyttää omia miehiään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jokainen käyttää omia miehiään
Jokaisella on OIKEUS, mutta ei kuitenkaan velvollisuus, käyttää omia miehiään.
Muiden jäsenjärjestöjen miehiä saa toki käyttää, kunhan kysyy siihen Talkkarineuvostolta luvan. Omia miehiä käytettäessä ei tarvitse erikseen kysyä lupaa.
- Anonyymi
Kyllä, vankeja on otettu. Kaikin kuviteltavissa olevin tavoin.
- Anonyymi
Aah! Tämä se on poikaa. Vaikka tulee vuosia viime käynnistä tällä palstalla niin tärkeistä asioista keskustelu tuntuu jatkuvan yhtä aktiivisesti kuin vaikka 20 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510