kukaan nähnyt jeesusta mutta usko jatkuu

Anonyymi-ap

palvojat eivät koskaan nähneet ketään
he uskovat tänään koska lukeneet kirjoja
kirjoista he totesivat, että jeesus oli kaikkea, mitä hänestä puhutaan
vaikka ei ole mitään muuta todistusta jeesukselle ollut koskaan
mutta kuinka ihmeessä pelkän kirjan perusteella voi uskoa noin paljon?
ei ainakaan kannata uskoa paljon
on paljon muitakin kirjoja jota voi lukea ja kun tahtoo uskoa niihin

12

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kun käsketään uskomaan ja tottelemaan, niin se ei tee uskonnosta validin

      • Anonyymi

        Moi,oletko käynnyt Suomen armean????


    • Anonyymi

      Minä olen lukenut kirjoista Asterixin ja marsupilamin. Sama kai uskoa sitten niihin.

    • Anonyymi

      perustuu ilmeisesti siihen että paperilla tehdään sopimus ? mutta toisaalta paperiä käytetään myös perseen pyyhkimiseen 🤣

    • Anonyymi

      Niinkuin ei ihminen näe omaa henkeään

      JEESUS ON KUVAELMIN ESITETTYÄ IKUISUUTTA IHMISEN HENGELLE

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä Jumalan voi nähdä.
      Autuaita ovat Puhdassydämiset he saavat nähdä Jumalan.

      Siinä auttaa se jos on käynyt kasteella tai kastettu lapsena ja saanut Henkien erottamisen armolahjan. Tärkeintä ei ole kuitenkaan näkeminen. Jeesus sanoi jotain sinne päin että Autuaita ovat ne jotka uskovat häneen vaikka eivät näe häntä.

      Mitä hyötyä Jumalan näkemisestä on? Melko vähän. Ehkä se että ei niin helposti usko mihin sattuu epäjumala hahmoon joita mahdollisesti näytetään hengessä tai kuvissa eksytystarkoituksessa.

      Jumalan näkeminen ei mitenkään auta uskoa häneen. Parempi on tuntea hänen läsnäolonsa ihokarvoillaan ja tuntea hänen voimavaikutuksensa omassa kehossaan.
      Kun tuntoaisti on yhteistyössä häneen ja kun JUMALA tavallaan on sinun kätenäsi sinun kätesi sisällä sitä kutsutaan ARMOKSI eli GRACE- armoksi islamin Mirza Ghulam Ahmadin mukaan. Silloin Jumala on sinussa ja sinä Jumalassa niin että hän toimii sinun sisältäsi käsin ikään kuin olisi osa sinun kehoasi.

      On monia tapoja tuntea ja "nähdä" Jumala. Hänen hahmonsa näkeminen on eräs vähäisimpiä siunauksia siunausten joukossa.

      • Anonyymi

        voi lukea monia kertoja kirjan koskaan tapaamatta ketään
        vuosien jälkeen toteaa, että huiputtaa itse itseään koko ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi lukea monia kertoja kirjan koskaan tapaamatta ketään
        vuosien jälkeen toteaa, että huiputtaa itse itseään koko ajan

        henkisyyttä on ilman jeesusta kun kyllä luonnossa on mystiikkaa, niin jeesus ja luonto ovat samoja asioita joita voi kokea luonnossa, elämässä


    • Anonyymi

      Jumala on melkoinen tuhkamuna. Noilla valtuuksilla, tuhansia vuosia aikaa - ja saanut aikaan yhden puoliälyisen äpärän.
      Ei ihme että täysin itseensä vittuuntuneena rääkkää uskovaisia monin mielikuvituksellisin tavoin.

    • Anonyymi

      No ei jumalan isyyttä ole todistettu mitenkään.
      Ja isä ehdokkaita on monta.

    • Anonyymi

      Joo,raamattu on kirja joka on valetta.Siinä kirjassa on vaan kaksi herraa jotka ovat juutalaislähtöset eivätkä ajattele kuin itseään.Mutta Buddhalaiset auttavat muita ihmisiä pelkästään koska se on hienoa ilman taka-ajatuksia ja on sitten Islamin usko jossa on Jumala Allah,hän on Jumala joka on herrojen yläpuolella.tässä muutama ajatus lukioille joihin kannattaa kiinnittää huomiota.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe