Jehovan todistaja on ihan hiljaa

Anonyymi-ap

Meillä on työpaikalla Jehovan todistaja. Hän ei puhu kenellekään mitään muuta kuin työasioita. Hän pitää tauot enimmäkseen yksin ja on hiljaa.

Kerran hän oli jättänyt taukohuoneen pöydälle lentolehtisen, jossa kerrottiin Jeesuksesta. Heitin sen roskiin.

Onko teidän työpaikalla uskovia? Ovatko hiljaa vai todistavatko Jeesuksesta?

12

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä oli helluntailainen. Ennen minun siirtoa kyseiselle osastolle kaveri oli siellä tuputtanut uskoa ja saanut varoituksen. Minulle ei tuputtanut uskoa vaan kertoi salaliitoista. Kaveri oli hyvä IT-asioissa mutta muussa elämässä täysin delusionaalinen.

      Suositteli luomusitruunaa parhaaksi mahdolliseksi lääkkeeksi. Kaveri kuoli syöpään kun olin siirtynyt osastolta pois. Surullinen tapaus, että niin nuorena meni. Ilmeisesti käytti ahkerasti luomusitruunaa, mutta ei auttanut. Itse olen selvinnyt haimasyövästäkin jumalattoman lääketieteen avulla.

      • Kampelatutkija kuoli haimasyöpään. Oli lestadiolaisen kodin kasvatti, syntyperäinen juutalainen ja armeijan kapiainen. Palveli Israelin armeijan kersanttina kuuden päivän sodassa.

        Tällaiset viestit poistetaan järkiään. Typerää.


      • Kujeilija kirjoitti:

        Kampelatutkija kuoli haimasyöpään. Oli lestadiolaisen kodin kasvatti, syntyperäinen juutalainen ja armeijan kapiainen. Palveli Israelin armeijan kersanttina kuuden päivän sodassa.

        Tällaiset viestit poistetaan järkiään. Typerää.

        En tunne moista tapausta. Vaikuttaa ristiriitaiselta. Miten voi olla samaan aikaan suomalainen lestadiolainen ja israelilainen juutalainen? Onkohan trolli?

        Sinä sen sijaan loit uuden nikin. Otitko tun vanhojen aikojen kunniaksi? Muistuttaa gag'a eli G4G:tä, vai mitä?


      • "Tunnettu palstan ateisti ja ikitrolli. :)"

        Kirjoittaakohan vielä palstalla? Mitä nikkejä käyttää nykyään?

        "En tunne 4G4:ää, kuka hän lieneekään."

        Etpä tietenkään tunne kun harhauttaaksesi kirjoitit vanhan nikkisi tarkoituksella väärin. Sinähän kirjoitit nikillä G4G, eikö vain? Silloin kerroit olevasi jo vanha mies, mutta tämä aktivoitumisesi kesäkuun alussa kertoo siitä, että olet vielä koululainen, jolla vapaa-aika lisääntyi rajusti juuri äsken ja nyt voi kirjoitella ateismi- ja helluntailaisuuspalstalla. Joko kävit helluntailaisuuspalstalla?


      • Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

        En tunne moista tapausta. Vaikuttaa ristiriitaiselta. Miten voi olla samaan aikaan suomalainen lestadiolainen ja israelilainen juutalainen? Onkohan trolli?

        Sinä sen sijaan loit uuden nikin. Otitko tun vanhojen aikojen kunniaksi? Muistuttaa gag'a eli G4G:tä, vai mitä?

        G4G ilmeisesti päästetty vapaaksi hoitojaksolta. Ripulivajakkeuspurkaumua heti nähtävissä aamun tunneista asti :D


      • Humanist_atheist kirjoitti:

        "Tunnettu palstan ateisti ja ikitrolli. :)"

        Kirjoittaakohan vielä palstalla? Mitä nikkejä käyttää nykyään?

        "En tunne 4G4:ää, kuka hän lieneekään."

        Etpä tietenkään tunne kun harhauttaaksesi kirjoitit vanhan nikkisi tarkoituksella väärin. Sinähän kirjoitit nikillä G4G, eikö vain? Silloin kerroit olevasi jo vanha mies, mutta tämä aktivoitumisesi kesäkuun alussa kertoo siitä, että olet vielä koululainen, jolla vapaa-aika lisääntyi rajusti juuri äsken ja nyt voi kirjoitella ateismi- ja helluntailaisuuspalstalla. Joko kävit helluntailaisuuspalstalla?

        Hän kirjoittaa nykyään nimimerkillä Humanist_atheist.

        Olen tunnettu uskontofilosofi Oulun yliopistossa ja kirjan Fysikaalinen teologia kirjoittaja, nimimerkin Moses_Zuckerkandl mielestä.

        Ohi ampui, mutta koululainen en sentään ole. Eläkkeellä oleva vanha ukko, kolmannen polven ateisti. Isäni ja äitini olivat ateisteja, samoin isäni isä ja äiti. Äitini vanhemmat olivat lestadiolaisen kodin kasvatteja ja jonkin sortin teistejä - ainakin nimellisesti.

        Israelin armeijassa en ole palvellut, mutta Eilat on tuttu lomakohteena. Muuta rajapintaa juutalaisuuden tai teismin kanssa minulla ei sitten olekaan.

        Muutaman muslimin olen elämäni aikana tuntenut. Hienoja ihmisiä ja kovin ystävällisiä. Raittiita kuin kesäiset tuulet Negevin autiomaassa.


      • Humanist_atheist kirjoitti:

        "Tunnettu palstan ateisti ja ikitrolli. :)"

        Kirjoittaakohan vielä palstalla? Mitä nikkejä käyttää nykyään?

        "En tunne 4G4:ää, kuka hän lieneekään."

        Etpä tietenkään tunne kun harhauttaaksesi kirjoitit vanhan nikkisi tarkoituksella väärin. Sinähän kirjoitit nikillä G4G, eikö vain? Silloin kerroit olevasi jo vanha mies, mutta tämä aktivoitumisesi kesäkuun alussa kertoo siitä, että olet vielä koululainen, jolla vapaa-aika lisääntyi rajusti juuri äsken ja nyt voi kirjoitella ateismi- ja helluntailaisuuspalstalla. Joko kävit helluntailaisuuspalstalla?

        <<Joko kävit helluntailaisuuspalstalla?>>

        En ole käynyt, mutta kiitos vinkistä. Täytynee käydä vilkaisemassa, josko saisin sivistää ripulivajakkeja ja riemuidiootteja. Heitä on sitten tosi kiva vetää alta kölin ja kyykyttää! :)


      • Humanist_atheist kirjoitti:

        "Tunnettu palstan ateisti ja ikitrolli. :)"

        Kirjoittaakohan vielä palstalla? Mitä nikkejä käyttää nykyään?

        "En tunne 4G4:ää, kuka hän lieneekään."

        Etpä tietenkään tunne kun harhauttaaksesi kirjoitit vanhan nikkisi tarkoituksella väärin. Sinähän kirjoitit nikillä G4G, eikö vain? Silloin kerroit olevasi jo vanha mies, mutta tämä aktivoitumisesi kesäkuun alussa kertoo siitä, että olet vielä koululainen, jolla vapaa-aika lisääntyi rajusti juuri äsken ja nyt voi kirjoitella ateismi- ja helluntailaisuuspalstalla. Joko kävit helluntailaisuuspalstalla?

        Olen ollut aktiivinen ateisti koko ikäni. Tälle palstalle olen kirjoittanut silloin tällöin anonyymina, mutta päätin lopulta rekata itselleni nikin, jota on helppo plagioida. Riittää, että vaihtaa pienen l-kirjaimen tilalle ison i-kirjaimen ja täydestä menee niille, jotka eivät osaa varoa nikkivarkaita.

        Kokeile!




    • Anonyymi

      jehova piti turpansa kiinni koulussa uskonnosta ja kiusasi muita , mutta sitten saimmekin selville kaverin taustan 🤣

      • Anonyymi

        uhriutui että oli kuullut tätä jehova hokemaa koko ikänsä ja yhdisti minut näihin alueensa kavereihin 😠


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe