Eläke vuorineuvoksella 60. 0000 € ja narisee veroista! Kyllä kun olus 1000€ eläke! Nämä isotuloiset ei ymmärrystä pienituloisista! Tottahan se pienieläke et mitä olet tehnyt työksesi! Mutta tälläset vuorineuvojset kehtaavat valittaa! 🤔😓!
Lasse Kurkilahti
6
216
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo luku näyttää oudolta.
- Anonyymi
Joo kuusikymmentä tuhatta! Vuonna2022 tulo 680 tuhatta! Jos on näin niin on mutta pitää narista verotuksesta! En tarkoita et kateus mutta viittivät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kuusikymmentä tuhatta! Vuonna2022 tulo 680 tuhatta! Jos on näin niin on mutta pitää narista verotuksesta! En tarkoita et kateus mutta viittivät!
Jos kyseessä on eläke, eihän siitä vuoden eläkkeestä mene veroa kuin noin 330000 Euroa että turhasta narisee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyseessä on eläke, eihän siitä vuoden eläkkeestä mene veroa kuin noin 330000 Euroa että turhasta narisee...
Unohtui mainita että pelkästään ns. raippaveroa menee tuosta summasta 9150 € per vuosi. Raippavero on yli 70000 € ylittävältä eläkkeenosalta perittävä ylimääräinen 1,5 prosentin vero.
Tosiasiassa ko. eläkeläinen maksaa veroa melko tasan puolet eläkkeestään...
- Anonyymi
Kurkilahti on veroillaan elättänyt monta työstä kieltäytyvää kommunistia.
Ja nämä perkeleet sitten valittavat !
Tuet poikki elämäntapatyöttömiltä vasuilta.- Anonyymi
Ota kääriliinoihin mukaan paljon rahaa. Oothan itse maksanut eläkkeesi ? Tollo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693