Nyt on helluntaipalsta korkattu

Kävin kirjoittamassa asiaa helluntailaisten palstalle. Miksi muut ateistit eivät kirjoita siellä ja pyri vähentämään kristittyjen määrää? Vain siare ja minä näytämme olevan siellä aktiivisia kirjoittajia. Kuinka tiedän sen, jos en ole siare? Kas siinäpä pähkinä purtavaksi, jota Humanist_atheist ei saa purettua. Luulee, että minä olen siare.

Jos ei luule, niin miksi luulee minun olevan joku Rajapinta-Raili, Varma Tieto tai tunnettu uskontofilosofi Oulusta? Jos hän sellaista tietää, niin eikö se todista sen, että hän itse on mainittu henkilö! No, onko? :)

15

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olit mikä olit mutta se on fakta että et ole mieleltäsi terve. Tämän faktan voi tarkistaa jokainen tältä palstalta. MOT

    • "...tunnettu uskontofilosofi Oulusta?"

      Ei saatana 😂😂😂

      Kaikki sinua ja pitemmän aikaa palstaa seuranneet pitävät käytännössä faktana sitä, että olet G4G. Tämän voi päätellä jo nikkivalinnoistasi G4G = gag = jekku, vitsi, pila, kepponen.

      No, miten tämä liittyy tunnettuun uskontofilosofiin Oulusta? Muistat hyvin kun aikanaan kännissä muutamia kertoja suosittelit tämän uskontofilosofin kirjaa 'Fysikaalinen teologia'. Aika nopeasti joku anonyymi (en siis minä), puhutteli sinua Heikiksi, väitti tuntevansa sinut vuosien takaa ja kehotti hillitsemään trollaamista. Tästä ja siitä, että joku mainostaa Suomi24:n ateismipalstalla jotain tuntemattoman kirjailijan omakustanteista uskontofilosofista kirjaa, vedin johtopäätöksen, että olisitkohan sinä itse kirjailija. No, en voi tietystiään väittää mitään varmasti kun en ole sinä tai Hessu. Jokainen muodostakoon itse mielipiteensä asiasta.

      • Kukaan ei ole suositellut tällä palstalla kirjaa "Fysikaalinen teologia" eikä sen kirjoittaja kirjoita tällä palstalla nimimerkillä tai anonyymisti. Miten voin tietää tämän, ellen ole kyseinen kirjailija?

        Niin - miten voidaan tietää toisen ihmisen asioita olematta itse se henkilö? Kysy vaimoltasi, jos et sitä tiedä. :)

        Tällä palstalla arvosteltiin kauan sitten kyseistä kirjaa ja sanottiin sen perusoletuksen olevan virheellinen: ihmisen tietoisuus ei ole hengen vaan aineen ominaisuus. Patronen väittää sen olevan hengen ominaisuus, mutta tämä kriitikko sanoi sen olevan seurausta toimivista aivoista ja ruumiista aisteineen, mitä se onkin.

        Näin on osoitettu sinun luulevan asioita ja olevan toistuvasti väärässä. Miltä se oikein tuntuu olla väärässä? :)

        Narsisti muuten sanoo, ettei ole ollut ikinä väärässä. Oletko vai et? ;)


      • Anonyymi
        Kujeilija kirjoitti:

        Kukaan ei ole suositellut tällä palstalla kirjaa "Fysikaalinen teologia" eikä sen kirjoittaja kirjoita tällä palstalla nimimerkillä tai anonyymisti. Miten voin tietää tämän, ellen ole kyseinen kirjailija?

        Niin - miten voidaan tietää toisen ihmisen asioita olematta itse se henkilö? Kysy vaimoltasi, jos et sitä tiedä. :)

        Tällä palstalla arvosteltiin kauan sitten kyseistä kirjaa ja sanottiin sen perusoletuksen olevan virheellinen: ihmisen tietoisuus ei ole hengen vaan aineen ominaisuus. Patronen väittää sen olevan hengen ominaisuus, mutta tämä kriitikko sanoi sen olevan seurausta toimivista aivoista ja ruumiista aisteineen, mitä se onkin.

        Näin on osoitettu sinun luulevan asioita ja olevan toistuvasti väärässä. Miltä se oikein tuntuu olla väärässä? :)

        Narsisti muuten sanoo, ettei ole ollut ikinä väärässä. Oletko vai et? ;)

        Miksi kuollut ihminen on samoista aineista koottu kuin elävä mutta ei hengitä, eikä puhu ? Jotain puuttuu mitä?


      • Kujeilija kirjoitti:

        Kukaan ei ole suositellut tällä palstalla kirjaa "Fysikaalinen teologia" eikä sen kirjoittaja kirjoita tällä palstalla nimimerkillä tai anonyymisti. Miten voin tietää tämän, ellen ole kyseinen kirjailija?

        Niin - miten voidaan tietää toisen ihmisen asioita olematta itse se henkilö? Kysy vaimoltasi, jos et sitä tiedä. :)

        Tällä palstalla arvosteltiin kauan sitten kyseistä kirjaa ja sanottiin sen perusoletuksen olevan virheellinen: ihmisen tietoisuus ei ole hengen vaan aineen ominaisuus. Patronen väittää sen olevan hengen ominaisuus, mutta tämä kriitikko sanoi sen olevan seurausta toimivista aivoista ja ruumiista aisteineen, mitä se onkin.

        Näin on osoitettu sinun luulevan asioita ja olevan toistuvasti väärässä. Miltä se oikein tuntuu olla väärässä? :)

        Narsisti muuten sanoo, ettei ole ollut ikinä väärässä. Oletko vai et? ;)

        >>Kukaan ei ole suositellut tällä palstalla kirjaa "Fysikaalinen teologia"

        G4G suositteli. Useita kertoja.

        >>...eikä sen kirjoittaja kirjoita tällä palstalla nimimerkillä tai anonyymisti.

        Voi aivan hyvin olla näin, mutta miksi ihmeessä kukaan suosittelisi jotain täysin tuntemattoman uskontofilosofin pienen painoksen omakustannekirjaa, jos keskustelun aiheena ei edes ollut kirjan aihe?

        >>Tällä palstalla arvosteltiin kauan sitten kyseistä kirjaa ja sanottiin sen perusoletuksen olevan virheellinen...

        Aivan. G4G alkoi arvostella kirjaa ja haukkua kirjailijaa. Ehkä hän hoksasi, että oli paljastanut jotain aikaisemmalla kirjasuosituksellaan ja nyt peitteli jälkiään. Mene ja tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuollut ihminen on samoista aineista koottu kuin elävä mutta ei hengitä, eikä puhu ? Jotain puuttuu mitä?

        "Jotain puuttuu mitä?"

        Miksi moottori sammuneena oleva auto on samoista aineista koottu kuin käynnissä oleva auto, mutta imusarja ei ime ilmaa moottoriin, bensiiniä ei siirry moottoriin, moottorista ei kuulu ääntä ja pakoputkesta ei tule savua? Jotain puuttuu, mitä?


      • Anonyymi
        Kujeilija kirjoitti:

        Kukaan ei ole suositellut tällä palstalla kirjaa "Fysikaalinen teologia" eikä sen kirjoittaja kirjoita tällä palstalla nimimerkillä tai anonyymisti. Miten voin tietää tämän, ellen ole kyseinen kirjailija?

        Niin - miten voidaan tietää toisen ihmisen asioita olematta itse se henkilö? Kysy vaimoltasi, jos et sitä tiedä. :)

        Tällä palstalla arvosteltiin kauan sitten kyseistä kirjaa ja sanottiin sen perusoletuksen olevan virheellinen: ihmisen tietoisuus ei ole hengen vaan aineen ominaisuus. Patronen väittää sen olevan hengen ominaisuus, mutta tämä kriitikko sanoi sen olevan seurausta toimivista aivoista ja ruumiista aisteineen, mitä se onkin.

        Näin on osoitettu sinun luulevan asioita ja olevan toistuvasti väärässä. Miltä se oikein tuntuu olla väärässä? :)

        Narsisti muuten sanoo, ettei ole ollut ikinä väärässä. Oletko vai et? ;)

        Et sinä tiedä mitään Patrosen asioista: arvailet vain. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuollut ihminen on samoista aineista koottu kuin elävä mutta ei hengitä, eikä puhu ? Jotain puuttuu mitä?

        On elotonta ainetta ja elävää. Elävä aine muuttuu elottomaksi ihmisen kuollessa. Kun aivojen toiminta lakkaa, niin ihminen ei ole enää tietoinen olento. Tätähän tapahtuu jo ennen kuolemaa tajuttomuuden tilassa ja koomassa, mutta lopullista se on, kun aivojen toiminta lakkaa pysyvästi.


      • Humanist_atheist kirjoitti:

        >>Kukaan ei ole suositellut tällä palstalla kirjaa "Fysikaalinen teologia"

        G4G suositteli. Useita kertoja.

        >>...eikä sen kirjoittaja kirjoita tällä palstalla nimimerkillä tai anonyymisti.

        Voi aivan hyvin olla näin, mutta miksi ihmeessä kukaan suosittelisi jotain täysin tuntemattoman uskontofilosofin pienen painoksen omakustannekirjaa, jos keskustelun aiheena ei edes ollut kirjan aihe?

        >>Tällä palstalla arvosteltiin kauan sitten kyseistä kirjaa ja sanottiin sen perusoletuksen olevan virheellinen...

        Aivan. G4G alkoi arvostella kirjaa ja haukkua kirjailijaa. Ehkä hän hoksasi, että oli paljastanut jotain aikaisemmalla kirjasuosituksellaan ja nyt peitteli jälkiään. Mene ja tiedä.

        LOL

        Koko viestisi oli naurun arvoinen, mutta tartun vain tähän:

        Miten niin 5000 kpl on pieni painos?

        Mistä tiedät, että painos on 5000 kpl eikä esimerkiksi 500 tai 100 kpl?

        Jos joku on sellaista väittänyt, niin mistä tiedät hänen puhuneen totta, ellet ole kirjailija itse? Tai hänen vaimonsa? ;)


      • Kujeilija kirjoitti:

        On elotonta ainetta ja elävää. Elävä aine muuttuu elottomaksi ihmisen kuollessa. Kun aivojen toiminta lakkaa, niin ihminen ei ole enää tietoinen olento. Tätähän tapahtuu jo ennen kuolemaa tajuttomuuden tilassa ja koomassa, mutta lopullista se on, kun aivojen toiminta lakkaa pysyvästi.

        "On elotonta ainetta ja elävää."

        On vain elotonta materiaa, joka toimii yksinkertaisten perusvuorivaikutusten mukaan. Nämä vuorovaikutukset saavat aikaan atomi- ja molekyylitasolla uusia ja monimutkaisempia vuorovaikutuksia, jolloin puhutaan kemiasta. Ja edelleen kemialliset vuorovaikutukset saavat aikaan monimutkaisempia biologisia prosesseja molekyyleissä niin, että niistä muodostuu isompia ja monimutkaisempia molekyylejä kuten proteiineja. Ja edelleen nämä monimutkaiset proteiinit ja biologiset prosessit muodostavat monimutkaisempia kokonaisuuksia, joita voidaan lopulta sanoa eläviksi ja silti ne muodostuvat elottomasta materiasta ja luonnonlakien mukaan toimivista vuorovaiktussysteemeistä (fysiikka ->kemia -> biologia).


      • Kujeilija kirjoitti:

        LOL

        Koko viestisi oli naurun arvoinen, mutta tartun vain tähän:

        Miten niin 5000 kpl on pieni painos?

        Mistä tiedät, että painos on 5000 kpl eikä esimerkiksi 500 tai 100 kpl?

        Jos joku on sellaista väittänyt, niin mistä tiedät hänen puhuneen totta, ellet ole kirjailija itse? Tai hänen vaimonsa? ;)

        "Miten niin 5000 kpl on pieni painos? "

        En minä ole puhunut 5000 kirjan painoksesta. Miksi muuten otit tämän esille? Mistä tiedät, että sen on 5000 kpl? Oletko myynyt jo kaiken?


      • Humanist_atheist kirjoitti:

        "Miten niin 5000 kpl on pieni painos? "

        En minä ole puhunut 5000 kirjan painoksesta. Miksi muuten otit tämän esille? Mistä tiedät, että sen on 5000 kpl? Oletko myynyt jo kaiken?

        Mistä päättelit, että tiedän sen olevan 500 kpl? Saatoin keksiä sen omasta päästä tai olen kuullut sen jostakin. Mistä sinä tiedät mikä on totuus?


      • Kujeilija kirjoitti:

        Mistä päättelit, että tiedän sen olevan 500 kpl? Saatoin keksiä sen omasta päästä tai olen kuullut sen jostakin. Mistä sinä tiedät mikä on totuus?

        Sinähän sen olet sanonut. 5000 kpl painos. Miksi ihmeessä kukaan ottaisi tuollaisen sivuseikan edes esille? Muu kuin asiasta jotain tietävä?

        Minä tiedän kuitenkin sen, että painos on loppuun myyty? Arvaa, mistä tiedän?


      • Humanist_atheist kirjoitti:

        Sinähän sen olet sanonut. 5000 kpl painos. Miksi ihmeessä kukaan ottaisi tuollaisen sivuseikan edes esille? Muu kuin asiasta jotain tietävä?

        Minä tiedän kuitenkin sen, että painos on loppuun myyty? Arvaa, mistä tiedän?

        Älytän sinua.

        Mistä sen tiedät?

        Minä en tiedä. 😁


    • Anonyymi

      Ei helluntailaisiila siellä riitä jyvät asiaansa perustellen esittämään.
      Vastauksena on usein lista Raamatun jakeita ja kehoituksia ateistille tekemään parannus ja antamaan elämänsä Jessulille.

      Hetken päästä kommenttijonossa olet homo, kuutio ja mielisairas juoppo ateisti.
      Jonka pitäisi tehdä parannus, tulla ja mennä uskoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe