Lapuan perunan hallitus on päättänyt ostaa yhtön osakkeita. Hintatarjous 85€/osake.
Olen tutustunut yhtön viime vuosien tilinpäätöksiin ja taseisiin.
Miekestäni tarjittu hinta on aivan liian alhainen.
Osakkeen sunstanssiarvo on noin 2.5 kertainen tarjottuun hintaan nähden.
Ne jotka ovat myymässä osakkeitaan, harkitkaa tarkasti mitä olette tekemässä. Toisaalta moni pitää osakkeita jähes arvottomina, koska niistä ei ole maksettu isinkoa ainakaan 10 vuoteen.
Arvottomia ne ei missään tapauksessa ole.
Äläkää myykö pilkkahinnalla, kuten Lapuan Sähköä aikanaan.
Lapuan Peruna Oy osakkeet
16
1373
Vastaukset
- Anonyymi
En myy tuolla tarjotulla hinnalla.
- Anonyymi
Haluaisitko ostaa osakkeita 170 euron hinnalla?
- Anonyymi
Kyllä, ostan kaikki sillä hinnalla jotka on myynnissä
- Anonyymi
Tee Tori.fi:ssä tarjous. Myynnissä olevat osakkeet löytyvät sieltä.
- Anonyymi
Myikää äkkiä
- Anonyymi
Kuoleva firma, kohta osake sulaa en osta
- Anonyymi
Monet vastaavat pienemmät ovat kuolleet pois Lapuan Peruna kasvaa ja menestyy emo yhtiönsä Berner Oy:n tuella.
On niitä harvoja jäljelle jääviä, jotka menestyvät, raaka aineet ympärillä. Tärkkelystä ja liimaa tarvitaan aina. - Anonyymi
Juuri näin, nyt ei ole myynnin aika varsinkaan kun ytiö itse on ostamassa niitä.
- Anonyymi
Protip: osta kalliilla myy halvalla
- Anonyymi
Suuri puhallus on menossa Lapuan perunan osakkeilla. Tarjous on naurettava. Äla myy ale-hintaan, niin kun myit Lapuan Sähkön osakkeet sveduille aikanaan.
- Anonyymi
Lapuan perunan osakkeen arvo vapailla markkinoilla on 24 e/osake.
- Anonyymi
Lapuan Sähkön osakkeita myytiin vapailla markkinoilla 30mk/osake. Vattenfall maksoi niistä myöhemmin 700mk/osake. Että se siitä markkina-arvosta.
- Anonyymi
Nyt on tulossa samanlsinen kuppaus.
- Anonyymi
Samanlainen
- Anonyymi
Onko kukaan myynyt.
- Anonyymi
Ei kannata myydä pilkkahinnalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743