Mistä on tullut kipinä että pitää pukeutua naiseksi ?
Olisi kiva tietää miksi mies pukeutuu naiseksi
34
1402
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtenä iltana Keijo sen olutpäissään keksi.
- Anonyymi
Pena veti ässän hihastaan 😁
- Anonyymi
Pelle kilahti
- Anonyymi
Mistä nyt mikäkin ajatus päähän tulee?
- Anonyymi
Mee sirkukseen pelle 🤡
- Anonyymi
Ihan nuorena kokeilin siskojen rintaliivejä ja pikkareita , huomasin miten hyvältä ne tuntui ja kiihotuin , kulli seisoi kovana ja runkkasin . Siitä asti olen usein käyttänyt naisten asusteita kun tyydytän itseäni. Varsinkin rintaliivit ja sukkanauhaliivit ja nylonit päällä lähes päivittäin, olen myös hankkinut muita ihania naisten vaatteita , vaikeaa sanoa mistä varsinainen ns. kipinä tulee , mutta ei tästä pääse eroon, olen hyväksynyt että tämä on osa minun seksuaalisuutta.
M 64 CD 💃- Anonyymi
Itsellä ex-tyttöystävä puki minut kerran hänen vaatteisiin ja meikkasi, piti vielä laittaa hänen alusvaatteet ja oli vielä joku naurettava peruukkikin. Itsellä lähti siitä, En olisi uskonut että tuntuu niin hyvältä pitää naisten vaatteita, ja olla kuin nainen. Se on jatkunut siitä lähtien. Juuri kävin ulkona naisena.. Aina tyttöilen !
- Anonyymi
Minä puen välillä rintsikat ja alushameen päälle kun pesen pyykkiä. Kyllä siinä kalu kummasti jäykistyy kun samalla katselee pyykin pyörimistä pulsaatoripesukoneellssa ja samalla runkkailen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puen välillä rintsikat ja alushameen päälle kun pesen pyykkiä. Kyllä siinä kalu kummasti jäykistyy kun samalla katselee pyykin pyörimistä pulsaatoripesukoneellssa ja samalla runkkailen.
Alushame ja rintsikat tosi kiihottavia, kyllä siinä nousee. ukm61
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alushame ja rintsikat tosi kiihottavia, kyllä siinä nousee. ukm61
Itselläni on molemmat ja vielä sukkanauhaliivi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on molemmat ja vielä sukkanauhaliivi.
Vielä valkoinen minivekkihame, kyllä kuumaksi tekee. ukm61
- Anonyymi
Ihana haluaisin sinut joka yö viereen
- Anonyymi
Sukkahousut oikeastaan aina kiinnostivat vähän.
Sitten satuin bongaamaan vanhan nyörikorsetin ja nylonsukkia, joista kiinnostus todella lähti. Ei pelkästään pukea vaan myös selvittää niiden historiaa.- Anonyymi
Ootko miettiny et jos joku päivä lähtisit ulos ihan mekossa ja meikissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hoikka jopa mieheksi liian naiselllinen, pukeudun kesäsin mini hameseen ja meikkaan myös peruukki päässäni. Levareilla käyn jossa miehiä, yleensä saan nauttia miehen kosketuksesta suihin otosta myös panosta. M 26v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hoikka jopa mieheksi liian naiselllinen, pukeudun kesäsin mini hameseen ja meikkaan myös peruukki päässäni. Levareilla käyn jossa miehiä, yleensä saan nauttia miehen kosketuksesta suihin otosta myös panosta. M 26v
Mee sirkukseen pelle 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, mutta yleensä ottaen en myöskään halua provosoida ahdasmielisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa olisi tuollainen tavata.
- Anonyymi
Nuoresta asti olen tykännyt katsella naisia jotka käyttää sukkahousuja ja seksikkäitä alusasuja. Siitä kai se on lähtenyt.
- Anonyymi
Kaikki seksuaaliset kieroutuneisuudet ovat syntyperäisiä kehitysvauriota, -vammoja, -vikoja. Siitä huolimatta että jotkin puhkeavat vasta vuosia syntymän jälkeen. Terveellä miehellä on terveen miehen halut, terveellä naisella on terveen naisen halut.
- Anonyymi
Eihän haluissa ollutkaan mitään vikaa.
- Anonyymi
Kandeis kysellä skoteilta ja täällä hiippailevilta ihme matu papeilta, jotka hiihtelee jotkut mekot päällä.
- Anonyymi
Voi kun sen nyt osaisikin selittää, että mistä se kipinä on tullut.
Muistelen, että olin jotain ehkä yksitoista / kaksitoista, kun jotenkin vain ajauduin isosiskon kaapille.
Siihen ei mielestäni edes liittynyt mitään ihmeellistä. Taisin vain olla kotona, ja vähän pitkästynyt.
Kaapista oikein hyppäsi silmille hänen kaikkein hienoin juhlamekkonsa. Mikä morsiusneito mekko se nyt sitten olikaan, sellainen hemmetin iso ja näyttävä.
Kuten sanoin, en osaa sanoa miksi. En edelleenkään ajattele että joku hää- tai morsiusmekko olisi joku ultimaattinen seksisymbooli, vaikka tapauksen jälkeen niille jäikin lähtemätön paikka sydämeeni.
Eniten minua siinä ihmetytti se hössötys, mitä isosiskoni mekon ympärillä oli aikanaan häiden aikaan ollut.
Miksi mekkoa piti sovittaa sen seitsemän kertaa, miksi joku hiushärpäke piti vaihtaa, tai miksi jotkut sukkahousut piti olla juuri samanlaiset kuin muilla morsiusneidoilla, vaikka mekko oli niin iso, ettei niitä oikein edes nähnyt.
En vielä tänä päivänäkään osaa selittää, että mikä siinä oli sitten niin ihmeellistä, että menin sitten kokeilemaan sitä mekkoa, tai mitä järkeä oli laittaa ne sukkahousut jotka ei näy?
Mutta sen jälkeen ei enää ollut paluuta takaisin. Se mekon ympärillä oleva hypetys, muuttui aivan uskomattomaksi jännitykseksi ja peloksi siitä että miten tuhmasti tein, kun sitä kokeili.
Olen jälkeenpäin ajatellut, että nimenomaan se pelko, ja ehkä häpeä jonkinlaisesta mahdollisesta kiihottumisesta on ollut päätekijänä omaan fetissiini. Se oli jotain ”adrenaliinia” tai ”huumetta” mihin jäi koukkuun.
Ja kuten mikä tahansa riippuvuus se on muovautunut ajan saatossa. Välillä on ollut hyvinkin villejä jaksoja, ja sittemmin seesteisempää. - Anonyymi
Kyllä se fetissi nuorena muodostuu, itsellä lähes sama. Kesämekot jo nuorena sai nousemaan ja jatkuu edelleen, niin ihania. ukm61
- Anonyymi
Minut puettiin lapsena tytöksi. En silloin tykännyt siitä silloin mutta nyt asiat on toisin. Ei ole mitään niin mahtavaa fiilistä kuin pukeutua kauniiksi naiseksi ja mennä ulos kävelylle. Löysin sen rohkeuden enkä ole katunut. Ihailen aina kauniita naisia kaduilla ja katson ja kopioin heidän käytöstään että itsekin osaisi käyttäytyä naisellisesti.
- Anonyymi
Siitä kun olen homo.
- Anonyymi
Transvestiitti (väärinpukeutuja) kokee vääriä/kieroutuneita eroottisia ajatuksia ja tuntemuksia. Väärinpukeutuminen aiheuttaa merkittävää kärsimystä tai häpeää, käyttäytymistä pidetään mielenterveyshäiriöiden diagnostisessa ja tilastollisessa käsikirjassa (DSM) mielenterveyshäiriönä, psykiatrista käytetään diagnoosia väärinpukeutumisfetisismi ("transvestic fetishism"). Kansainvälinen tilastollinen sairauksien ja niihin liittyvien terveysongelmien luokittelu listaa ICD-10:ssä (1994) sekä kaksoisroolisen transvestismin (ei-seksuaalinen väärinpukeutuminen) että fetisistisen transvestismin (väärinpukeutuminen seksuaalisen nautinnon vuoksi) häiriöiksi.
Omat kokemukseni poikkeuksetta ovat, että väärinpukeutuvat miehet pyrkivät/työntyvät "limaisesti"/iljettävästi/ahdistelevasti seksuaalisuudeltaan terveiden miesten läheisyyteen/seuraan. En ole koskaan nähnyt sellaista väärinpukeutujaa joka yksinomaan nauttisi väärinpukeutumisestaan, ilman että samalla ahdistelevat seksuaalisesti terveitä miehiä. Tämän takia käsitykseni on että väärinpukeutumiseen liittyy aina jokin muu seksuaaliterveyden vamma/vaurio. Nähdäkseni väärinpukeutuja on matkalla homouteen, mutta ei vielä kehtaa myöntää homouttaan edes itselleen, siis samantapainen elämänvaihe jossa bi-homo on.- Anonyymi
Et sitten yhtään vanhempaa luokittelua löytäny?
- Anonyymi
Kuka sen on määritellyt, mikä on naisen asu ja mikä miehen? Taitaapa olla niin., että yli puolet maapallon miehistä pukeutuu jonkilaiseen hameen tapaiseen.
- Anonyymi
Traditioiden vuosi ehkä joku 0,1% miehistä käyttää hametta, ainakin toisinaan. Sillä ei mielestäni ole mitään sosiaalista merkitystä mitä vaatteita kukin käyttää julkisesti, kun pyrkimyksenä esiintyä pukeutuneena.
Kun jonkin pukeutumistyylin valinnan perusteena onkin pyrkimys saavuttaa seksuaalista mielihyvää julkisesti siten esiintyessään, on kyseessä kieroutuma, parafilia. Tämä käytös varmasti inhottaa jotakin terveitä miehiä jotka joutuvat tahtomattaan tilanteen uhriksi. Siis, mikäli pelkästään pukeutuminen vastakkaisen sukupuoleen vaatteisiin tuottaa seksuaalista mielihyvää, niin sitä mielihyvää voi hankkia ihan kotonaan, mutta jos siihen tarvitaan lisäksi tahtomattaan valittua yleisöä, niin kyseessä on hoitoa vaativa sairaus.
Ja kun naiseksi naamioitunut mies ahdistelee seksuaalisesti terveitä miehiä, on kyseessä vakava mielen sairaus, perversio, ja seksuaalinen ahdistelu on rikos. Terveenä miehenä minua iljettää ja kuvottaa samalta tavalla onpa ahdistelija homo, naisen näköiseksi silvottu mies, tai naiseksi naamioitunut mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Traditioiden vuosi ehkä joku 0,1% miehistä käyttää hametta, ainakin toisinaan. Sillä ei mielestäni ole mitään sosiaalista merkitystä mitä vaatteita kukin käyttää julkisesti, kun pyrkimyksenä esiintyä pukeutuneena.
Kun jonkin pukeutumistyylin valinnan perusteena onkin pyrkimys saavuttaa seksuaalista mielihyvää julkisesti siten esiintyessään, on kyseessä kieroutuma, parafilia. Tämä käytös varmasti inhottaa jotakin terveitä miehiä jotka joutuvat tahtomattaan tilanteen uhriksi. Siis, mikäli pelkästään pukeutuminen vastakkaisen sukupuoleen vaatteisiin tuottaa seksuaalista mielihyvää, niin sitä mielihyvää voi hankkia ihan kotonaan, mutta jos siihen tarvitaan lisäksi tahtomattaan valittua yleisöä, niin kyseessä on hoitoa vaativa sairaus.
Ja kun naiseksi naamioitunut mies ahdistelee seksuaalisesti terveitä miehiä, on kyseessä vakava mielen sairaus, perversio, ja seksuaalinen ahdistelu on rikos. Terveenä miehenä minua iljettää ja kuvottaa samalta tavalla onpa ahdistelija homo, naisen näköiseksi silvottu mies, tai naiseksi naamioitunut mies.Ihan jäi nyt kiinnostamaan että missä liikut, kun niin paljon tuntuu ne naiseksi naamioituneet miehet sinua ahdistelevan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan jäi nyt kiinnostamaan että missä liikut, kun niin paljon tuntuu ne naiseksi naamioituneet miehet sinua ahdistelevan?
Tässä yritetään keskustella väärinpukeutumisen syistä, aiheuttajista ja motiiveista, ei yksittäisten kirjoittajien kokemuksista ahdistelusta. Minun käsitys on että väärinpukeutuja on homo joka näyttelee alistuvaa (feminiiniä) osapuolta, pyrkii naamioitumalla peittämään häpeäänsä mutta samalla pyrkii löytämään sodomiakumppanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä yritetään keskustella väärinpukeutumisen syistä, aiheuttajista ja motiiveista, ei yksittäisten kirjoittajien kokemuksista ahdistelusta. Minun käsitys on että väärinpukeutuja on homo joka näyttelee alistuvaa (feminiiniä) osapuolta, pyrkii naamioitumalla peittämään häpeäänsä mutta samalla pyrkii löytämään sodomiakumppanin.
Haluaisitko määritellä väärinpukeutumisen. Mihin väärinpukeutuminen edes loppuu? Tuulipukuihin, vyölaukkuihin, törkeisiin tennissukkiin sandaaleissa?
Itse saan aloitusviestistä sen käsityksen, että se on tehty enemmänkin mielenkiinnosta jotain ilmiötä kohtaan, kuin sillä ajatuksella, että siinä haluttaisiin kategorisoida asioita oikeaksi tai vääräksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko määritellä väärinpukeutumisen. Mihin väärinpukeutuminen edes loppuu? Tuulipukuihin, vyölaukkuihin, törkeisiin tennissukkiin sandaaleissa?
Itse saan aloitusviestistä sen käsityksen, että se on tehty enemmänkin mielenkiinnosta jotain ilmiötä kohtaan, kuin sillä ajatuksella, että siinä haluttaisiin kategorisoida asioita oikeaksi tai vääräksi.Ymmärsin niin, että ap kysyy miksi (ihmeessä) mies pukeutuu naiseksi. En siten, että ap kokisi mielenkiintoa väärinpukeutujia kohtaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116