Olisi kiva tietää miksi mies pukeutuu naiseksi

Anonyymi-ap

Mistä on tullut kipinä että pitää pukeutua naiseksi ?

24

800

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhtenä iltana Keijo sen olutpäissään keksi.

    • Anonyymi

      Pena veti ässän hihastaan 😁

      • Anonyymi

        Pelle kilahti


    • Anonyymi

      Mistä nyt mikäkin ajatus päähän tulee?

      • Anonyymi

        Mee sirkukseen pelle 🤡


    • Anonyymi

      Ihan nuorena kokeilin siskojen rintaliivejä ja pikkareita , huomasin miten hyvältä ne tuntui ja kiihotuin , kulli seisoi kovana ja runkkasin . Siitä asti olen usein käyttänyt naisten asusteita kun tyydytän itseäni. Varsinkin rintaliivit ja sukkanauhaliivit ja nylonit päällä lähes päivittäin, olen myös hankkinut muita ihania naisten vaatteita , vaikeaa sanoa mistä varsinainen ns. kipinä tulee , mutta ei tästä pääse eroon, olen hyväksynyt että tämä on osa minun seksuaalisuutta.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Itsellä ex-tyttöystävä puki minut kerran hänen vaatteisiin ja meikkasi, piti vielä laittaa hänen alusvaatteet ja oli vielä joku naurettava peruukkikin. Itsellä lähti siitä, En olisi uskonut että tuntuu niin hyvältä pitää naisten vaatteita, ja olla kuin nainen. Se on jatkunut siitä lähtien. Juuri kävin ulkona naisena.. Aina tyttöilen !


      • Anonyymi

        Minä puen välillä rintsikat ja alushameen päälle kun pesen pyykkiä. Kyllä siinä kalu kummasti jäykistyy kun samalla katselee pyykin pyörimistä pulsaatoripesukoneellssa ja samalla runkkailen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puen välillä rintsikat ja alushameen päälle kun pesen pyykkiä. Kyllä siinä kalu kummasti jäykistyy kun samalla katselee pyykin pyörimistä pulsaatoripesukoneellssa ja samalla runkkailen.

        Alushame ja rintsikat tosi kiihottavia, kyllä siinä nousee. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alushame ja rintsikat tosi kiihottavia, kyllä siinä nousee. ukm61

        Itselläni on molemmat ja vielä sukkanauhaliivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on molemmat ja vielä sukkanauhaliivi.

        Vielä valkoinen minivekkihame, kyllä kuumaksi tekee. ukm61


    • Anonyymi

      Sukkahousut oikeastaan aina kiinnostivat vähän.
      Sitten satuin bongaamaan vanhan nyörikorsetin ja nylonsukkia, joista kiinnostus todella lähti. Ei pelkästään pukea vaan myös selvittää niiden historiaa.

      • Anonyymi

        Ootko miettiny et jos joku päivä lähtisit ulos ihan mekossa ja meikissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko miettiny et jos joku päivä lähtisit ulos ihan mekossa ja meikissä?

        Olen hoikka jopa mieheksi liian naiselllinen, pukeudun kesäsin mini hameseen ja meikkaan myös peruukki päässäni. Levareilla käyn jossa miehiä, yleensä saan nauttia miehen kosketuksesta suihin otosta myös panosta. M 26v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hoikka jopa mieheksi liian naiselllinen, pukeudun kesäsin mini hameseen ja meikkaan myös peruukki päässäni. Levareilla käyn jossa miehiä, yleensä saan nauttia miehen kosketuksesta suihin otosta myös panosta. M 26v

        Mee sirkukseen pelle 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko miettiny et jos joku päivä lähtisit ulos ihan mekossa ja meikissä?

        Olen, mutta yleensä ottaen en myöskään halua provosoida ahdasmielisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hoikka jopa mieheksi liian naiselllinen, pukeudun kesäsin mini hameseen ja meikkaan myös peruukki päässäni. Levareilla käyn jossa miehiä, yleensä saan nauttia miehen kosketuksesta suihin otosta myös panosta. M 26v

        Ihanaa olisi tuollainen tavata.


    • Anonyymi

      Nuoresta asti olen tykännyt katsella naisia jotka käyttää sukkahousuja ja seksikkäitä alusasuja. Siitä kai se on lähtenyt.

    • Anonyymi

      Kaikki seksuaaliset kieroutuneisuudet ovat syntyperäisiä kehitysvauriota, -vammoja, -vikoja. Siitä huolimatta että jotkin puhkeavat vasta vuosia syntymän jälkeen. Terveellä miehellä on terveen miehen halut, terveellä naisella on terveen naisen halut.

      • Anonyymi

        Eihän haluissa ollutkaan mitään vikaa.


    • Anonyymi

      Kandeis kysellä skoteilta ja täällä hiippailevilta ihme matu papeilta, jotka hiihtelee jotkut mekot päällä.

    • Anonyymi

      Voi kun sen nyt osaisikin selittää, että mistä se kipinä on tullut.

      Muistelen, että olin jotain ehkä yksitoista / kaksitoista, kun jotenkin vain ajauduin isosiskon kaapille.

      Siihen ei mielestäni edes liittynyt mitään ihmeellistä. Taisin vain olla kotona, ja vähän pitkästynyt.

      Kaapista oikein hyppäsi silmille hänen kaikkein hienoin juhlamekkonsa. Mikä morsiusneito mekko se nyt sitten olikaan, sellainen hemmetin iso ja näyttävä.

      Kuten sanoin, en osaa sanoa miksi. En edelleenkään ajattele että joku hää- tai morsiusmekko olisi joku ultimaattinen seksisymbooli, vaikka tapauksen jälkeen niille jäikin lähtemätön paikka sydämeeni.

      Eniten minua siinä ihmetytti se hössötys, mitä isosiskoni mekon ympärillä oli aikanaan häiden aikaan ollut.

      Miksi mekkoa piti sovittaa sen seitsemän kertaa, miksi joku hiushärpäke piti vaihtaa, tai miksi jotkut sukkahousut piti olla juuri samanlaiset kuin muilla morsiusneidoilla, vaikka mekko oli niin iso, ettei niitä oikein edes nähnyt.

      En vielä tänä päivänäkään osaa selittää, että mikä siinä oli sitten niin ihmeellistä, että menin sitten kokeilemaan sitä mekkoa, tai mitä järkeä oli laittaa ne sukkahousut jotka ei näy?

      Mutta sen jälkeen ei enää ollut paluuta takaisin. Se mekon ympärillä oleva hypetys, muuttui aivan uskomattomaksi jännitykseksi ja peloksi siitä että miten tuhmasti tein, kun sitä kokeili.

      Olen jälkeenpäin ajatellut, että nimenomaan se pelko, ja ehkä häpeä jonkinlaisesta mahdollisesta kiihottumisesta on ollut päätekijänä omaan fetissiini. Se oli jotain ”adrenaliinia” tai ”huumetta” mihin jäi koukkuun.

      Ja kuten mikä tahansa riippuvuus se on muovautunut ajan saatossa. Välillä on ollut hyvinkin villejä jaksoja, ja sittemmin seesteisempää.

    • Anonyymi

      Kyllä se fetissi nuorena muodostuu, itsellä lähes sama. Kesämekot jo nuorena sai nousemaan ja jatkuu edelleen, niin ihania. ukm61

    • Anonyymi

      Minut puettiin lapsena tytöksi. En silloin tykännyt siitä silloin mutta nyt asiat on toisin. Ei ole mitään niin mahtavaa fiilistä kuin pukeutua kauniiksi naiseksi ja mennä ulos kävelylle. Löysin sen rohkeuden enkä ole katunut. Ihailen aina kauniita naisia kaduilla ja katson ja kopioin heidän käytöstään että itsekin osaisi käyttäytyä naisellisesti.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe