Käytätkö ohutta vai paksua.
Minkä paksuista sauvaa käytät
11
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy kumpikin. Itse käytän alkuun ohutta ja lopussa paksua. Toimii minulla hyvin
- Anonyymi
Sää mää ja bää paskoo buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää paskoo buaahaa
Tän kun saisi lopetettua.
- Anonyymi
Minkä väristä käytät?
- Anonyymi
Tapolan mustaa makkaraa
- Anonyymi
Dia 70 mm
- Anonyymi
Välillä käytän paksua, koska se täyttää ja venyttää ihanasti. En saa sitä kuitenkan noin vaan sisälle. Ensin pitää sormin hyväillä, niin että on kunnolla kostunut. Sitten työntää sauvaa hitaasti, ensin siinä suulla ihan pienin liikkein varovasti edestakaisin. Sitten, kun pillu alkaa antaa vähitellen periksi ja venyä, painan sauvaa hyvin hitaasti sisälle. Tuntuu mahtavalta, kun sen pään on ensin saanut sisään. Muutaman kerran vedän sen ulos ja työnnän ihan vaan sen pään sisälle, ei enempää, tuntuu niin hyvältä. Sitten alan hitaasti työntää joka kerran sitä sauvaa enemmän sisään, sitä saa joka työnnöllä uppoamaan hiukan syvemmälle. Välillä teen sillä puoliksi pyörittävää liikettä. Sitten, kun sen on kunnolla saanut sisälle ja antanut olla paikoillaan hetken, sitä voi jo alkaa liikuttaa hiukan nopeampaan tahtiin, kun pillu on tottunut siihen. Isollla sauvalla samanaikaisesti takuuvarmasti.
- Anonyymi
Possu röh röh
Käytän vain vibraa
Millainen heiromasauva on paras jos sellaisen hankkii? Ja se seksilelu pitää myös olla sellainen että siinä on myös klitakiihotin...
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt pirihorovajakkihähähää
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848