Kuka on palstan älykkäin kirjoittaja?

Humanist_atheist sanoi, että minä olen palstan älykkäin kirjoittaja hänen ohellaan. En voi liiaksi tästä mokasta häntä muistuttaa. 😅

27

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai se niin sano koska olette sama persoona
      kahdella nick nimellä.
      Mikä ihime tuo nyt sitte on.

      • Anonyymi

        Sanopa se hänelle niin repii pelihousunsa. Jos ei niin on todella sitä mieltä ja arvostaa vastaväittelijänsä arvoisekseen, mikä on narsistilta aivan käsittämätöntä.


      • Mistä moisia päättelet?


      • Humanist_atheist kirjoitti:

        Mistä moisia päättelet?

        "2024-06-08 19:16:15
        Mistä moisia päättelet?"

        -------------------
        "Looginen päättely on johdonmukaista ajattelua, jossa yhdestä tai useammasta alkuoletuksesta eli premissistä johdetaan loogisia seurauksia. Deduktiivinen logiikka käsittelee muodollisesti pätevää päättelyä, jossa premissien ja johtopäätöksen suhde on loogisesti välttämätön".

        Eli tiedostan mitä Logiikka on.


      • DayShadow kirjoitti:

        "2024-06-08 19:16:15
        Mistä moisia päättelet?"

        -------------------
        "Looginen päättely on johdonmukaista ajattelua, jossa yhdestä tai useammasta alkuoletuksesta eli premissistä johdetaan loogisia seurauksia. Deduktiivinen logiikka käsittelee muodollisesti pätevää päättelyä, jossa premissien ja johtopäätöksen suhde on loogisesti välttämätön".

        Eli tiedostan mitä Logiikka on.

        Ja mitkä ovat niitä premissejä ja havaintoja, joiden mukaan päättelet minun olevan Kujeilija?


      • Humanist_atheist kirjoitti:

        Ja mitkä ovat niitä premissejä ja havaintoja, joiden mukaan päättelet minun olevan Kujeilija?

        Kujeilija on nobody aka tuntematon.


      • Anonyymi

        Tuo Kujeilijan avaus muistuttaa hyvin paljon yhtä Hardiksen toisella nikillä vuosi sitten tekemää avausta.

        Sattuma varmaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Kujeilijan avaus muistuttaa hyvin paljon yhtä Hardiksen toisella nikillä vuosi sitten tekemää avausta.

        Sattuma varmaan...

        Kuka on Hardis? G4G?


      • Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

        Kuka on Hardis? G4G?

        Eiköhän nimenomaan sinusta käytetä tuota nimitystä, kattaen eri nikkisi, joita kaikkia en edes muista?

        Tuohan on oikeastaan kehuva nimitys, koska aika kovasti debunkkaat järjettöömyyksiä, mitä nyt välillä potkaiset turhan kovaa;-D
        Mutta sehän on vain makuasia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nimenomaan sinusta käytetä tuota nimitystä, kattaen eri nikkisi, joita kaikkia en edes muista?

        Tuohan on oikeastaan kehuva nimitys, koska aika kovasti debunkkaat järjettöömyyksiä, mitä nyt välillä potkaiset turhan kovaa;-D
        Mutta sehän on vain makuasia.

        Mutta et kai väitä, että olen Kujeilija?


      • Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

        Mutta et kai väitä, että olen Kujeilija?

        En väitä ettet ole hän.
        ;-D
        Sinänsä en ole kiinnostunut koko kysymyksestä tällaisessa keskusteluympäristössä.
        Varsinaisesti minua kiinnostaa enemmän face-to-face tilanteet, jolloin pystyy jo paremmin puristamaan munista...

        Tuskinpa kohoat kovin korkealle euforiaan, jos pidän täysin mahdollisena, että pystyt pyörittämään aika monta nikikä samanaikaisesti - jopa uskottavasti.

        Sitävastoin en pysty käsittämään (sitäkään), että viitsit pörrätä noitten raamattujuttujesi kanssa täällä, kun voisit käyttää kapasiteettiasi huomattavasti hyödyllisemmin, kirjoittamalla ihan kunnon foorumeilla. Pari kunnon kirjoitusta kuukaudessa jossakin suuremmassa maakuntalehdessä, tuottaisi huomattavasti enemmän hyötyä tälle katajaiselle kansalle.
        Myös joku pseudoystävällinen kirjoitus esim. Kotimaa- tai Kirkko-ja -kaupunki-lehdissä olisi paikallaan.

        Miten olisi uusi uljas ura;-D


      • Anonyymi kirjoitti:

        En väitä ettet ole hän.
        ;-D
        Sinänsä en ole kiinnostunut koko kysymyksestä tällaisessa keskusteluympäristössä.
        Varsinaisesti minua kiinnostaa enemmän face-to-face tilanteet, jolloin pystyy jo paremmin puristamaan munista...

        Tuskinpa kohoat kovin korkealle euforiaan, jos pidän täysin mahdollisena, että pystyt pyörittämään aika monta nikikä samanaikaisesti - jopa uskottavasti.

        Sitävastoin en pysty käsittämään (sitäkään), että viitsit pörrätä noitten raamattujuttujesi kanssa täällä, kun voisit käyttää kapasiteettiasi huomattavasti hyödyllisemmin, kirjoittamalla ihan kunnon foorumeilla. Pari kunnon kirjoitusta kuukaudessa jossakin suuremmassa maakuntalehdessä, tuottaisi huomattavasti enemmän hyötyä tälle katajaiselle kansalle.
        Myös joku pseudoystävällinen kirjoitus esim. Kotimaa- tai Kirkko-ja -kaupunki-lehdissä olisi paikallaan.

        Miten olisi uusi uljas ura;-D

        "Myös joku pseudoystävällinen kirjoitus esim. Kotimaa- tai Kirkko-ja -kaupunki-lehdissä olisi paikallaan."

        En ole uskovainen vaan 100% kova ateisti.


      • Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

        "Myös joku pseudoystävällinen kirjoitus esim. Kotimaa- tai Kirkko-ja -kaupunki-lehdissä olisi paikallaan."

        En ole uskovainen vaan 100% kova ateisti.

        Jotenkin olen kyllä tuon aavistanut...

        Mutta olisit hyvä osoittamaan kirkon sanoman ja teologisen tutkimuksen näkemysten eroja. Voisi tulla ihan mukavia keskusteluja ja laineita.


    • Anonyymi

      Tälle palstalle kirjoittelu ei kerro kovin suuresta älykkyydestä. Eihän Jumalakaan tänne kirjoittele mitään.

    • Anonyymi

      Olet palstan toiseksi älykkäin. Varma Tieto kiittää.

      • Anonyymi

        Ja sinä sitten vissiin olet sen tekokeinoälysi jälkeen neljänneksi älykkäin.


    • "Humanist_atheist sanoi, että minä olen palstan älykkäin kirjoittaja hänen ohellaan."

      Olet tänään rekannut nikkisi eli minun olisi pitänyt tänään kehua sinua palstan älykkäimmäksi kirjoittajaksi. En muista näin tehneeni. Ole hyvä ja virkistä muistiani linkkaamalla tällainen kehumisviesti.

      • Kirjoitit sen toisella nikilläsi vuosia sitten. Kampelatutkijan kuoleman aikoihin. :)

        Agnoskepo ihaili silloin vittuilutaitojani sinua kohtaan. Olen sen Oulussa oppinut. ;)

        Oululaiset ovat kovia vittuilemaan. Vittuilu on heille tavallinen tapa keskustella.


    • Anonyymi

      Uskonnot ja uskomukset. 😅palstan.

    • En voi riittävän usein Hardista tästä asiasta muistuttaa. Mahtaa se vituttaa häntä aivan vietävästi. Toisaalta - koska hän ei kerro erehtyneensä ja olleensa väärässä - hän oikeasti ajattelee minun olevan palstan älykkäin kirjoittaja hänen ohellaan.

      Jos vain tietäisi millainen oppimaton moukka hänellä on vastassaan... niin tietäisi itsekin olevan täysi ääliö todellisten nerojen - kuten tunnettu uskontofilosofi - rinnalla.

      • Heikin kirjan lähdeluettelo on vaikuttava: kymmeniä tieteellisiä ja filosofisia teoksia, jotka kaikki hän on lukenut ja joihin hän viittaa.

        Toisaalta voihan sitä niinkin sanoa, että filosofia ei ole sen enempää tiedettä kuin teologiakaan. Luonnontieteitä Heikki ei tunne ja erehtyy evoluution kritiikissä.

        Ja tosiaan oletus, jonka mukaan ihmisen tietoisuus on hengessä eikä materiassa, on virheellinen. Kun paradigma pettää, niin oppirakennelma sortuu. Ihmisessä ei ensinkään ole mitään henkeä tai sielua. Tämä on luonnontieteellinen fakta.

        Sitten voidaan kysyä kirjoittaisiko kirjailija teoksestaan ja uskomuksistaan näin: kumoaisi ne totaalisesti? Niin - Hardis on erehtynyt ja luulotautinen. Hän luulee milloin ketäkin minuksi: Varma Tieto, Rajapinta-Raili, Heikki, jne.

        Hessu siellä ja Hessu täällä - milloin missäkin. Ei saa tarpeeksi persekärpästelystä. On peppukipeä. 😄


    • Anonyymi

      jos uskoo mielikuvituskavereihin niin ei voi olla kovin älykäs

      • Anonyymi

        paitsi tietenkin jos sillä tahkoaa aivan vitusti rahaa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paitsi tietenkin jos sillä tahkoaa aivan vitusti rahaa 🤣

        Niin paljon on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi Raamatun yksinkertaisten tollojen niistämiseen. Pirkko Jalovaara ystävineen kiittää.


    • Anonyymi

      Kujeilija on nyt vastimattomuuden puuskassaan.
      Sinä olet aito uskovainen joka huijaa meitä mennen tullen. 😁

    • Anonyymi

      1+1=3

      • Anonyymi

        Kolmiyhteinen UskontoRaamatun juu - (v)Ain Jumala puuttuu!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe