Sähköauto on nopeasti arvoton romu

Anonyymi-ap

20

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi ei, kohta joku patteripelle tulee önnöttämään jotain.

    • Anonyymi

      Ei ne vanhemmat sähköautot muutu käyttökelvottomiksi, vaikka uusia tulee markkinoille. Olipa taas hölmöläisen ja kateellisen surkea avaus.

      • Anonyymi

        Ei arvottomiksi sillä on se tonnikin arvoa tai 5 tonnia kalliista sähköautosta muutaman vuoden kuluttua.

        Kyse ei ole kateudesta vaan ihan siitä että fakta on senettä sähköauto menettää arvonsa kymmenen kertaa niin nopeasti kuin polttomoottoriauto. Nämä nykyiset sähköautot viiden vuoden päästä on lähes arvottomia romuja mutta tosiaan tonnin pari voi vielä saada jos se on sinulle arvoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei arvottomiksi sillä on se tonnikin arvoa tai 5 tonnia kalliista sähköautosta muutaman vuoden kuluttua.

        Kyse ei ole kateudesta vaan ihan siitä että fakta on senettä sähköauto menettää arvonsa kymmenen kertaa niin nopeasti kuin polttomoottoriauto. Nämä nykyiset sähköautot viiden vuoden päästä on lähes arvottomia romuja mutta tosiaan tonnin pari voi vielä saada jos se on sinulle arvoa?

        Niinkö, tutki hintoja ja ominaisuuksia, voit yllättyä. Kateus vie järjen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei arvottomiksi sillä on se tonnikin arvoa tai 5 tonnia kalliista sähköautosta muutaman vuoden kuluttua.

        Kyse ei ole kateudesta vaan ihan siitä että fakta on senettä sähköauto menettää arvonsa kymmenen kertaa niin nopeasti kuin polttomoottoriauto. Nämä nykyiset sähköautot viiden vuoden päästä on lähes arvottomia romuja mutta tosiaan tonnin pari voi vielä saada jos se on sinulle arvoa?

        Miten selittäisit sen että meillä myydään 10- 12 vuotta vanhoja sähköautoja vielä monen tonnin hinnalla ja kauppakin käy kohtuullisesti?
        Osaat kai ajatella ja ottaa huomioon senkin seikan että sähköautot ja sähköautoilu on ollut vasta alkumetreillään ja kehitysvaiheessa ja siksikin aina näihin asti .sähköautojen hinnat laskivat hieman polttomoottoriautoja nopeammin.
        Itse hyödynnän lähes arvottomia romuja siten, että reilu vuosi sitten ostin 2014 mallisen sähköauton vajaalla neljällä tonnilla ja olen liikkunut sillä ilman ongelmia paikasta toiseen.
        Pitäisikö minun palata polttomoottoriautoiluun, pitäisikö olla auto- vai käsivaihteinen.
        Käsitteesi kymmenkertaisesta arvonmenetyksestä kertoo ettei matematiikka ole vahvuuksiasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, tutki hintoja ja ominaisuuksia, voit yllättyä. Kateus vie järjen.

        Laskeehan se bensautonkin hinta kovasti siksi kantaa aja vanhalla kun tietää sen huoltohisyoeian tarkkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten selittäisit sen että meillä myydään 10- 12 vuotta vanhoja sähköautoja vielä monen tonnin hinnalla ja kauppakin käy kohtuullisesti?
        Osaat kai ajatella ja ottaa huomioon senkin seikan että sähköautot ja sähköautoilu on ollut vasta alkumetreillään ja kehitysvaiheessa ja siksikin aina näihin asti .sähköautojen hinnat laskivat hieman polttomoottoriautoja nopeammin.
        Itse hyödynnän lähes arvottomia romuja siten, että reilu vuosi sitten ostin 2014 mallisen sähköauton vajaalla neljällä tonnilla ja olen liikkunut sillä ilman ongelmia paikasta toiseen.
        Pitäisikö minun palata polttomoottoriautoiluun, pitäisikö olla auto- vai käsivaihteinen.
        Käsitteesi kymmenkertaisesta arvonmenetyksestä kertoo ettei matematiikka ole vahvuuksiasi...

        Taitavat paikat olla lähellä toisiaan?
        Kukaanhan ei kiellä maksamasta alle 5000 euron arvoisesta autosta yli 10000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten selittäisit sen että meillä myydään 10- 12 vuotta vanhoja sähköautoja vielä monen tonnin hinnalla ja kauppakin käy kohtuullisesti?
        Osaat kai ajatella ja ottaa huomioon senkin seikan että sähköautot ja sähköautoilu on ollut vasta alkumetreillään ja kehitysvaiheessa ja siksikin aina näihin asti .sähköautojen hinnat laskivat hieman polttomoottoriautoja nopeammin.
        Itse hyödynnän lähes arvottomia romuja siten, että reilu vuosi sitten ostin 2014 mallisen sähköauton vajaalla neljällä tonnilla ja olen liikkunut sillä ilman ongelmia paikasta toiseen.
        Pitäisikö minun palata polttomoottoriautoiluun, pitäisikö olla auto- vai käsivaihteinen.
        Käsitteesi kymmenkertaisesta arvonmenetyksestä kertoo ettei matematiikka ole vahvuuksiasi...

        ”Osaat kai ajatella ja ottaa huomioon senkin seikan että sähköautot ja sähköautoilu on ollut vasta alkumetreillään ja kehitysvaiheessa”

        Osaan toki, alkumetreillään ja kehitysvaiheessa se on ollut sieltä 1900-luvun alusta asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten selittäisit sen että meillä myydään 10- 12 vuotta vanhoja sähköautoja vielä monen tonnin hinnalla ja kauppakin käy kohtuullisesti?
        Osaat kai ajatella ja ottaa huomioon senkin seikan että sähköautot ja sähköautoilu on ollut vasta alkumetreillään ja kehitysvaiheessa ja siksikin aina näihin asti .sähköautojen hinnat laskivat hieman polttomoottoriautoja nopeammin.
        Itse hyödynnän lähes arvottomia romuja siten, että reilu vuosi sitten ostin 2014 mallisen sähköauton vajaalla neljällä tonnilla ja olen liikkunut sillä ilman ongelmia paikasta toiseen.
        Pitäisikö minun palata polttomoottoriautoiluun, pitäisikö olla auto- vai käsivaihteinen.
        Käsitteesi kymmenkertaisesta arvonmenetyksestä kertoo ettei matematiikka ole vahvuuksiasi...

        Mistä hemmetistä löysit sähköauton vajaaseen neljään tonniin? Tuskinpa on enää kovinkaan kunnossa. Nettiauton halvin jonka ehkä uskaltaisi ostaa, on reilu seitsemän tonnia. Siinä on kuntoisuus 11/12 eli on suunnilleen kunnossa, noin 82% akkukapasiteetista jäljellä. Halvin Leaf olisi 4600 €, mutta sen kuntoisuus on 6/12 eli käytännössä valmis paaliin! Ja silti kehdataan pyytää tuollaista hintaa, puolikuntoisesta romusta. Älytöntä.


    • Anonyymi

      Hauskaa linkittää jokin juttu, jota ei pääse lukemaan.

      • Anonyymi

        Rahattomalle patteritollolle varmaankin kova paikka,
        kun kyseessä onkin maksullinen julkaisu.

        Tilaa vuodeksi ja säästä: TE Digi 12 kk nyt vain 79 €! Säästä -60 %!


    • Anonyymi

      Maisterin Ford foxus on jo paalaus ikäinen?💸

      • Anonyymi

        Paalausikäinen on yhdyssana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paalausikäinen on yhdyssana!

        Koita oysyä palstan aiheessa jos mitenkään san pyytää
        Maissi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paalausikäinen on yhdyssana!

        Voisit koittaa edes joskus pysyä palstan aiheessa

        Maissi


      • Anonyymi

        Ford foxus...?


    • Anonyymi

      Kolareissa menee lunastukseen maksaako vak yhtiö mitään näistä on kallista korjata meneekö kauan korjaukses monta kk saako volovoo osii

      • Anonyymi

        Vakuutusyhtiö maksaa sellaisen rahan jolla saa hankittua vastaavan tilalle.
        Sinun kannattaisi mennä kesäkurssille oppimaan kirjoitustaitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakuutusyhtiö maksaa sellaisen rahan jolla saa hankittua vastaavan tilalle.
        Sinun kannattaisi mennä kesäkurssille oppimaan kirjoitustaitoa.

        Ei maksa sellaista rahaa millä samanlaisen tilalle saa . Sinulla ei taida olla kokemusta tästä asiasta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei maksa sellaista rahaa millä samanlaisen tilalle saa . Sinulla ei taida olla kokemusta tästä asiasta .

        Minulle ainakin maksettiin käypä korvaus jolla olisin saanut vastaavan auton hankittua mutta ostin uuden. Miksi ei korvattaisi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe