Seikkaperäiset itsemurha-ohjeet

Anonyymi-ap

oikein hyvää huomenta rakkaat ystävät 🥱 oon nyt jo useamman kuukauden ikävöinyt ja kaipaillut erästä aivan ihanaa rakasta naista 😢 nyt elämäni on kuitenkin ajautunut siihen pisteeseen etten enää jaksa 😪 ikävä kasvanut liian suureksi 💔 oon hänelle yli puolen vuoden ajan viestejä kirjottanu ja uskon et hänkin minulle 💌 siksi kysynkin nyt teiltä seikkaperäisiä itsemurha-ohjeita, haluan pois 😭 jos voin pyytää niin sanokaa rakkaalle kaivatulleni et Antti rakastaa sua aina ja ikuisesti 💖 lähetän rakkaalle kaivatulleni vielä iltahalin 🤗 kuten olen uskollisesti lähes joka ilta tehnyt 😥 olen ollut elossa viimeset vuodet vain sinua varten rakas muruseni, tiiäthän sen 😌 en yksinkerytaisesti pysty elämään ilman sinua 🥺💔 oot aina niin lempeä välittävä huolehtivainen nainen ja sinulla on suuri sydän 💝 tarvitsen elämääni jonkun turvallisen aikuisen, jonkun joka ei satuta 💘 johon voin luottaa ja jonka kanssa tunnen ettei tarvitse pelätä isoa julmaa maailmaa 💔 mä oikeesti rakastan sua ja kaipaan elämääni 😭 en tiiä jaksanko enää kauaa elää 😌🎗️ anteeksi muruseni että ylipäätään sulle tääl kirjoitin 🥀 ethän oo mulle vihanen 😢 ei ollu tarkoitus häiritä 😔 sinua kaipaamaan jään olisitpa elämässäni 😴🕊️
Ystävällisin terveisin 🤍
Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki ✨

21

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et kerro sille naiselle tuosta?
      Ja miksi et jaksa enää?

    • Anonyymi

      Ei yhden naisen takia kannata itsemurhaa tehdä.
      Erot ja luopuminen, ym. tuntuu aina pahalta, mutta silti elämä jatkuu.
      Tuo Anttikin on vasta 23-vuotias, ehtii vielä tutustua moniin naisiin niin halutessaan.
      Olisiko mahdollisesti ehkä ensirakkaus kyseessä, kun niin vaikealta tuntuu ?
      Elämään kuuluu kohtaamisia ja luopumisia.

    • Anonyymi

      Jos olet oikea henkilö ja tosissasi niin nyt unohdat moiset aikeet! Nuori mies, elämää on edessä ja ties mitä vielä löydät! Itse mietin samalla tavalla autolla rekan eteen ajamista ja olin yllättäen saman ikäinen silloin kuin sinä nyt. Tapasin ihastuttavan naisen mutta suhteesta ei tullut mitään ja itsariajatuksia tuli. Onneksi pääsin yli ja sen jälkeen naisia tuli ja meni kunnes tapasin nykyisen jonka kanssa on oltu kauan naimisissa. Tsemppiä!

    • Jospa pysyt erossa niistä naisista. Niistä ei ole kuin pelkkää haittaa, kaikin tavoin.

      Tee itsestäsi sellainen minkä kanssa pystyt elämään, sellainen mistä voit olla ylpeä.
      Et tarvitse muita ihmisiä sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Kukaanhan ei voi tietää, mitä joku toinen mahdollisesti tarvitsee, ja mitä ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaanhan ei voi tietää, mitä joku toinen mahdollisesti tarvitsee, ja mitä ei.

        Mutta sinulla varmasti on joku parempi elämänohje kuitenkin olemassa, et varmaan ihan vaan näitä tyhjiä lauseita kirjoittele tänne turhan takia?


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Mutta sinulla varmasti on joku parempi elämänohje kuitenkin olemassa, et varmaan ihan vaan näitä tyhjiä lauseita kirjoittele tänne turhan takia?

        " Näitä tyhjiä lauseita..." Kaikki kaksi kommenttia olen kirjoittanut, tämä on kolmas.
        Ei minulla ole mitään ohjeita, elämänohjeita jakaa muille. Omaan elämään on omat ohjeet, jos nyt niin voi edes sanoa. Elämä menee omalla painollaan.
        Löytäköön jokainen oman elämänsä, ja miten voivat olla tyytyväisiä siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Näitä tyhjiä lauseita..." Kaikki kaksi kommenttia olen kirjoittanut, tämä on kolmas.
        Ei minulla ole mitään ohjeita, elämänohjeita jakaa muille. Omaan elämään on omat ohjeet, jos nyt niin voi edes sanoa. Elämä menee omalla painollaan.
        Löytäköön jokainen oman elämänsä, ja miten voivat olla tyytyväisiä siihen.

        Kerropa nyt sitten näiden tyhjien puheiden sijaan se miten olet järjestänyt oman elämäsi niin että se menee ihan omalla painollaan ilman ongelmia?


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Kerropa nyt sitten näiden tyhjien puheiden sijaan se miten olet järjestänyt oman elämäsi niin että se menee ihan omalla painollaan ilman ongelmia?

        En ole missään kohdassa väittänyt, että elämä olisi ongelmatonta. Joka ikisellä varmasti elämään ongelmiakin mahtuu.
        Omalla kohdallani pääsin aikoinaan pahimmista ongelmista eroon ( päihteet, sekakäyttö ).
        Nuo ongelmat aiheuttivat toki psyykkisiä ongelmia, mutta niistäkin lähes täysin selvisin hyvän hoidon ansiosta.
        Joitain ongelmia tulee aina eteen, terveyshuolia, ihmissuhteetkaan eivät aina ole helppoja, tuttuja kuolee, jne.
        On hyväksyttävä, että nekin kuuluvat elämään, joten niitä on hyvä oppia sietämään.
        Siinä me ihmiset olemme erilaisia, kun kestämme vaikeuksia ym. omilla tavoillamme, toiset huonommin, toiset paremmin.
        Kun kerron omakohtaisista kokemuksista, en pidä niitä tyhjinä puheina. Jos sinä tai joku muu pitää, niin sille minä en voi mitään,


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole missään kohdassa väittänyt, että elämä olisi ongelmatonta. Joka ikisellä varmasti elämään ongelmiakin mahtuu.
        Omalla kohdallani pääsin aikoinaan pahimmista ongelmista eroon ( päihteet, sekakäyttö ).
        Nuo ongelmat aiheuttivat toki psyykkisiä ongelmia, mutta niistäkin lähes täysin selvisin hyvän hoidon ansiosta.
        Joitain ongelmia tulee aina eteen, terveyshuolia, ihmissuhteetkaan eivät aina ole helppoja, tuttuja kuolee, jne.
        On hyväksyttävä, että nekin kuuluvat elämään, joten niitä on hyvä oppia sietämään.
        Siinä me ihmiset olemme erilaisia, kun kestämme vaikeuksia ym. omilla tavoillamme, toiset huonommin, toiset paremmin.
        Kun kerron omakohtaisista kokemuksista, en pidä niitä tyhjinä puheina. Jos sinä tai joku muu pitää, niin sille minä en voi mitään,

        Taas on niin kovin paljon tyhjiä sanoja tuossa tekstissä.

        Olit siis päihteiden sekakäyttäjä ja sinulla oli psyykkisiä ongelmia ja pääsit ongelmista eroon hyvän hoidon ansiosta. Ja mielestäsi on vaan kestettävä kun elämä on paskaa, koska ongelmia kuitenkin tulee aina eteen, on vain siedettävä niitä.

        Tämäkö on viestisi aloittajalle: mene hoitoon?


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Taas on niin kovin paljon tyhjiä sanoja tuossa tekstissä.

        Olit siis päihteiden sekakäyttäjä ja sinulla oli psyykkisiä ongelmia ja pääsit ongelmista eroon hyvän hoidon ansiosta. Ja mielestäsi on vaan kestettävä kun elämä on paskaa, koska ongelmia kuitenkin tulee aina eteen, on vain siedettävä niitä.

        Tämäkö on viestisi aloittajalle: mene hoitoon?

        Miten on luetun ymmärtämisen kanssa ?
        En ole missään kohdassa ketään hoputtanut hoitoon, se ei ole minun tehtävä.
        Ja harmittaako sinua jollain tavalla se, että esim. minä kestän ongelmia ehkä paremmin kuin sinä ?
        Taisin kirjoittaa, että me ihmiset olemme erilaisia. Ymmärrän toki, että joillekin asiat voivat olla hankaliakin sietää ja kestää, ei kiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten on luetun ymmärtämisen kanssa ?
        En ole missään kohdassa ketään hoputtanut hoitoon, se ei ole minun tehtävä.
        Ja harmittaako sinua jollain tavalla se, että esim. minä kestän ongelmia ehkä paremmin kuin sinä ?
        Taisin kirjoittaa, että me ihmiset olemme erilaisia. Ymmärrän toki, että joillekin asiat voivat olla hankaliakin sietää ja kestää, ei kiva.

        Ok. Mikä se pointtisi sitten oli kun en sitä ymmärtänyt?
        Se että sinä kestät ongelmia paremmin kuin muut?

        Tuo ongelmien sietokykysi voi johtua ihan siitä että olet ollut sekakäyttäjä, aivosi eivät ehkä ole kovin hyvässä kunnossa, etkä välttämättä reagoi ärsykkeisiin samoin kuin sellainen ihminen joilla on "puhtaat" aivot.


      • Anonyymi

        Yksinkin voi olla,ystäviä varmasti löytyy.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ok. Mikä se pointtisi sitten oli kun en sitä ymmärtänyt?
        Se että sinä kestät ongelmia paremmin kuin muut?

        Tuo ongelmien sietokykysi voi johtua ihan siitä että olet ollut sekakäyttäjä, aivosi eivät ehkä ole kovin hyvässä kunnossa, etkä välttämättä reagoi ärsykkeisiin samoin kuin sellainen ihminen joilla on "puhtaat" aivot.

        Olen oppinut sen, etten stressaa itseäni kaiken maailman asioilla, ongelmilla, vaikeuksilla.
        Toki on asioita, jotka saavat ikäviäkin tunteita aikaan, mutta käsittelen ne, ja ne jäävät taakse. ( jos se sekakäytöstä johtuu, niin siitähän on sitten ollut hyötyä, en kyllä itse jaksa uskoa sellaiseen selitykseen ).
        Ehkä aivoni ymmärtävät itsesuojelun tarkoituksen, eikä ota vastaan kaikkea " pahaa ". Ärsykkeisiinkin voi opetella suhtautumaan niin, että saa " säästettyä " itseään.
        Sietokyvyn saa nousemaan, kun suhtautuu asioihin tavalla, joka ei tee itselle ahdistavaa oloa tai tunnetta. Sen kun ymmärtää pääsee vähän helpommalla.
        Monille asioille kun ei edes itse voi mitään, niin miksi niistä myöskään murheita kantamaan.
        Eikä minulla mitään erityistä pointtia ollut, sinähän se aloit kyselemään, mitä, miksi, miten...
        Ihminen pystyy tekemään itselleen ongelman lähes mistä tahansa, niin halutessaan . Sen takia kirjoitin halutessaan, koska kaikesta ei tosiaan tarvitse ongelmaa tehdä.

        Lisään edelleen, että olemme erilaisia, se sallittakoon jokaiselle. En vähättele heitäkään, joilla on enemmän vaikeuksia elämässään.
        En myöskään nosta itseäni millekään jalustalle, että kestäisin paremmin kuin muut. Varmasti on olemassa ihmisiä, jotka kestävät minuakin paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen oppinut sen, etten stressaa itseäni kaiken maailman asioilla, ongelmilla, vaikeuksilla.
        Toki on asioita, jotka saavat ikäviäkin tunteita aikaan, mutta käsittelen ne, ja ne jäävät taakse. ( jos se sekakäytöstä johtuu, niin siitähän on sitten ollut hyötyä, en kyllä itse jaksa uskoa sellaiseen selitykseen ).
        Ehkä aivoni ymmärtävät itsesuojelun tarkoituksen, eikä ota vastaan kaikkea " pahaa ". Ärsykkeisiinkin voi opetella suhtautumaan niin, että saa " säästettyä " itseään.
        Sietokyvyn saa nousemaan, kun suhtautuu asioihin tavalla, joka ei tee itselle ahdistavaa oloa tai tunnetta. Sen kun ymmärtää pääsee vähän helpommalla.
        Monille asioille kun ei edes itse voi mitään, niin miksi niistä myöskään murheita kantamaan.
        Eikä minulla mitään erityistä pointtia ollut, sinähän se aloit kyselemään, mitä, miksi, miten...
        Ihminen pystyy tekemään itselleen ongelman lähes mistä tahansa, niin halutessaan . Sen takia kirjoitin halutessaan, koska kaikesta ei tosiaan tarvitse ongelmaa tehdä.

        Lisään edelleen, että olemme erilaisia, se sallittakoon jokaiselle. En vähättele heitäkään, joilla on enemmän vaikeuksia elämässään.
        En myöskään nosta itseäni millekään jalustalle, että kestäisin paremmin kuin muut. Varmasti on olemassa ihmisiä, jotka kestävät minuakin paremmin.

        No nyt löytyi punainen lanka!.... tämä oli hyvä vastaus, oikein hyvä.


    • Anonyymi

      Älä tee itsemurhaa. Minäkään en tee vaikka äiti kuoli ja nuoreni aiotaan huostata.

    • Anonyymi

      Noi yhdet on nauraa vedet silmissä hymiöitä, vähän vesittää tota sanomaas.

      • Anonyymi

        ei oo, see nauruhymiö o vähä erilai, tuo aloituksessa oleva on iha semmone itkee vedes silmissä emoji, käy jooko kultsa rakas specsaversillä 🥺😢💔🙏


    • Anonyymi

      Antti näköjään rakastaa vain itseään virrestä päätellen .

      • Anonyymi

        ei pidä kutinsa


    • Anonyymi

      Kannattaa elää vaikka piruuttaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe